ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva rep dues subvencions destinades a les escoles taller per valor de 482.716 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 11, 2021
50 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Les ajudes, emmarcades en el programa AVALEM, permetran executar els projectes ‘Escorxador viu 2021-2022’ i ‘Joventut amb futur’ per a menors de 30 anys

L’Ajuntament de Xàtiva ha rebut dues subvencions per part de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, destinades a les escoles taller i incloses dins del programa T’AVALEM, les quals sumen un total de 482.716,8 euros.

La primera d’aquestes ajudes està destinada a la realització del programa mixt d’Ocupació-Formació garantia juvenil ‘T’avalem l’Escorxador Viu 2021-2022’. Per a aquest programa la Conselleria aportarà 241.358,4 euros mentre que altres 15.000 procediran d’aportació municipal.

En aquest programa de rehabilitació de l’Escorxador participaran un total de 10 alumnes d’entre 16 i 30 anys amb un any de contracte (1.920 hores) i amb la finalitat de facilitar la seua qualificació i inserció laboral combinant la formació amb la realització d’obres o prestació de serveis. Els participants es formaran i treballaran principalment en operacions auxiliars de paleta de fàbriques i cobertes.

L’altre taller porta el nom de ‘Joventut amb futur’ i compta amb una subvenció de 241.358,4 euros per part de Conselleria i 5.000 euros d’aportació municipal. Es tracta d’un projecte destinat a menors de 30 anys desocupats de llarga duració per tal de millorar la seua ocupabilitat amb un mixt d’ocupació i formació. Es podran beneficiar també un total de 10 alumnes i els participants es formaran en operacions de gravació i tractament de dades i documents i en activitats administratives en relació amb el client.

«Aquestes subvencions ens permetran afavorir l’ocupació juvenil en els menors de 30 anys, i a més en dos vessants diferents que poden respondre a diferents motivacions d’ocupació» ha expressat la regidora de Joventut Lena Baraza, qui ha afegit que «ja vam demostrar i continuem demostrant amb el Pla Millenial la preocupació d’aquest equip de govern pel que fa a l’atur juvenil, i ara ho tornem a fer gràcies a aquestes ajudes que fan veure el treball incansable que hi ha darrere per tal d’aconseguir que les persones joves troben el seu lloc al mercat laboral i puguen desenvolupar així una vida totalment normalitzada».

En ambdós casos els tallers tindran una durada de 12 mesos, equivalents a 1.920 hores de formació en alternança amb el treball o la pràctica professional, la qual també està dirigida a l’aprenentatge, la qualificació i l’adquisició d’experiència professional, amb un mínim del 25% de durada dedicada a la formació. Els joves interessats en aquests programes hauran d’estar inscrits en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Seis óperas extraordinarias llegan a los cines de València, Alzira, Paterna y Gandia

A partir de este jueves 10 de julio, los cines de València, Alzira, Paterna y…

Requena lanza una nueva campaña de Pequeñ@s Bibliotecari@s

El Ayuntamiento de Requena ha puesto en marcha una interesante y divertida campaña denominada "Pequeñ@s…

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Ontinyent serà l'escenari d'una exposició que homenatjarà el treball de l'escultor Manolo García, del 3…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?