ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva rep dues subvencions destinades a les escoles taller per valor de 482.716 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 11, 2021
134 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Les ajudes, emmarcades en el programa AVALEM, permetran executar els projectes ‘Escorxador viu 2021-2022’ i ‘Joventut amb futur’ per a menors de 30 anys

L’Ajuntament de Xàtiva ha rebut dues subvencions per part de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, destinades a les escoles taller i incloses dins del programa T’AVALEM, les quals sumen un total de 482.716,8 euros.

La primera d’aquestes ajudes està destinada a la realització del programa mixt d’Ocupació-Formació garantia juvenil ‘T’avalem l’Escorxador Viu 2021-2022’. Per a aquest programa la Conselleria aportarà 241.358,4 euros mentre que altres 15.000 procediran d’aportació municipal.

En aquest programa de rehabilitació de l’Escorxador participaran un total de 10 alumnes d’entre 16 i 30 anys amb un any de contracte (1.920 hores) i amb la finalitat de facilitar la seua qualificació i inserció laboral combinant la formació amb la realització d’obres o prestació de serveis. Els participants es formaran i treballaran principalment en operacions auxiliars de paleta de fàbriques i cobertes.

L’altre taller porta el nom de ‘Joventut amb futur’ i compta amb una subvenció de 241.358,4 euros per part de Conselleria i 5.000 euros d’aportació municipal. Es tracta d’un projecte destinat a menors de 30 anys desocupats de llarga duració per tal de millorar la seua ocupabilitat amb un mixt d’ocupació i formació. Es podran beneficiar també un total de 10 alumnes i els participants es formaran en operacions de gravació i tractament de dades i documents i en activitats administratives en relació amb el client.

«Aquestes subvencions ens permetran afavorir l’ocupació juvenil en els menors de 30 anys, i a més en dos vessants diferents que poden respondre a diferents motivacions d’ocupació» ha expressat la regidora de Joventut Lena Baraza, qui ha afegit que «ja vam demostrar i continuem demostrant amb el Pla Millenial la preocupació d’aquest equip de govern pel que fa a l’atur juvenil, i ara ho tornem a fer gràcies a aquestes ajudes que fan veure el treball incansable que hi ha darrere per tal d’aconseguir que les persones joves troben el seu lloc al mercat laboral i puguen desenvolupar així una vida totalment normalitzada».

En ambdós casos els tallers tindran una durada de 12 mesos, equivalents a 1.920 hores de formació en alternança amb el treball o la pràctica professional, la qual també està dirigida a l’aprenentatge, la qualificació i l’adquisició d’experiència professional, amb un mínim del 25% de durada dedicada a la formació. Els joves interessats en aquests programes hauran d’estar inscrits en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Nuevos decretos sociales de la Generalitat tras la DANA: ayudas para ascensores, familias, demoliciones, y avances en vivienda pública

El Pleno del Consell ha aprobado tres nuevos decretos de ayudas sociales dentro del Plan…

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va anunciar durant la seua recent visita a Ontinyent…

El granizo daña 5.000 toneladas de caquis en Carlet y Massalavés

La tormenta con granizo que afectó a la comarca de La Ribera el lunes pasado…

Otras noticias

Ple de Pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Llum verda al pressupost rècord de Xàtiva 2026: 39,6 milions i 5,5 en inversions

Por Toni Cuquerella
Porcs Senglars capturats a Xàtiva.
La Costera

No només caça: El pla “ètic” de Xàtiva per frenar la plaga de senglars aconsegueix 36 captures en una jornada

Por Toni Cuquerella
Amor Amorós, Roger Cerdà i Ignacio Reig, en la presentació dels pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva consolida una dècada de «pressupostos de progrés»: 39,63 milions per 2026 centrats en inversions i lluita contra les retallades socials

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

La Fiscalia demana 10 anys de presó per abús sexual a una dona vulnerable a Xàtiva

Por Javier
Roger Cerdà i l'abat de Xàtiva han signat el conveni.
La Costera

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Tècnics instal·len les càmares de seguretat als disseminats de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?