ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva prepara un dispositiu per a l’arreplegada d’ajuda humanitària amb destí a Ucraïna

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 4, 2022
40 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

S’habilitarà el Centre de Majors del Barri Nord-Oest a partir del proper dimarts com a centre de recollida de donacions d’empreses, col·lectius i particulars

L’Ajuntament de Xàtiva està preparant un dispositiu per tal de canalitzar l’ajuda humanitària dels xativins i xativines, així com de la resta de la comarca, per a Ucraïna degut al conflicte bèl·lic que assola el país.

En aquest sentit es va a habilitar el Centre de Majors del Barri Nord Oest (C/ Abú Masaifa 9B) per tal de centralitzar l’arreplegada de totes les necessitats d’ajuda humanitària. La primera arreplegada i acopi de material començarà el proper dimarts 8 de març i s’estendrà fins el dimecres 16, amb horari de dilluns a divendres de 11 a 14 i de 17 a 20 hores.

Hi haurà dues persones coordinadores del servei, procedents departament de Benestar Social, i al centre de recollida hi haurà voluntaris de consells sectorials i col·lectius de la ciutat, així com també de totes les associacions pertanyents al CAPS de Xàtiva. En aquest sentit, el Consell d’Acció de Polítiques Socials ha convocat una reunió extraordinària per al proper dilluns 7 de març, per tal de tractar aquest assumpte.

També s’ha habilitat el correu electrònic [email protected] per tal de realitzar qualsevol tipus de consulta, que també es pot efectuar directament al departament de Benestar Social.

Les empreses i col·lectius que tinguen la intenció de fer grans donacions poden posar-se en contacte amb el número 96 228 98 08 per tal de realitzar la coordinació, mentre que les persones individuals poden aportar les seues donacions directament al Centre de Majors en l’horari esmentat anteriorment.

Els materials que es poden donar en el punt de recollida són pel moment material tèxtil en bones condicions (roba i calçat, mantes, tovalloles, roba interior tèrmica, roba de llit…), d’higiene (tovalloles humides, compreses, kits d’higiene, detergents i productes d’higiene personal…), material de refugi (sacs de dormir, escalfadors, llanternes, piles, bateries, bancs d’energia…) i aliments no peribles (menjar enllaunat, fruïts secs, barretes energètiques, aliments per a nadons, aigua potable…).

Tota l’ajuda recollida serà enviada a un centre logístic habilitat per la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per al seu posterior enviament a Ucraïna a través dels corredors humanitaris habilitats.

A més a més cal tindre en compte que algunes entitats socials i ONG’s també accepten la donació de diners per a poder comprar i donar aquests materials directament a la zona de conflicte.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

La provincia de Alicante recupera la producción de brevas e higos y alcanza los 6,2 millones de kilos

Un invierno menos caluroso que el anterior, con lluvias que han caído de forma moderada…

La Generalitat modifica la normativa para controlar la sobreabundancia de jabalíes que hay en 440 municipios de la Comunitat Valenciana

El conseller de Medio Ambiente, Infraestructuras y Territorio, Vicente Martínez Mus, ha presentado el nuevo…

Aras de los Olmos consolida su papel como referente científico y educativo en el medio rural con la celebración de la VIII Universidad de Verano

Aras de los Olmos acoge, un año más, la Universidad de Verano, que en su…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?