BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 9 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva adequa els espais educatius de la ciutat davant l’inici del curs escolar

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 2, 2021
19 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

S’han atès les demandes dels col·legis i s’han efectuat diferents reparacions i actuacions tant a interiors com a exteriors

L’Ajuntament de Xàtiva està treballant aquestes setmanes en l’adequació dels espais educatius de la ciutat davant la imminent tornada a les aules amb l’inici del curs escolar 2021/2022, que començarà el proper dimecres 8 de setembre.

D’una banda s’han modificat les aules de tots els col·legis, patis i entrades per tal d’adaptar-los a les mesures Covid-19, canviant la configuració i la seua distribució, així com marcant els distanciaments pertinents en les entrades i les eixides.

A més a més, també s’han estat atenent totes les peticions per tal de resoldre deficiències i anomalies als col·legis, difícils d’atendre quan hi ha xiquets i xiquetes deambulant pel centre.

S’ha fet una actuació al col·legi Martínez Bellver, on s’ha habilitat la nova aula de 2 anys que es posarà en marxa en el present curs, i s’han realitzat reparacions generals a parets, persianes i arbrat. Al Taquígaf Martí s’han procedit a pintar tres aules i l’entrada, així com també s’ha reparat el bany i els desperfectes existents al pati. Pel que fa al Teresa Coloma, s’ha procedit a adaptar els jocs al pati i a l’Attilio Bruschetti s’han atès totes les demandes referents a pintura, neteja de canonades, reparació de persianes i condicionament dels banys, a l’espera de poder reparar el clavegueram del pati en els propers dies mitjançant l’ajuda d’una màquina.

Altre centre en el qual s’ha actuat és el Jacinto Castañeda, on s’han eliminat els vespers existents al pati i s’han reparat totes les incidències d’aigua i de reparacions en diverses zones del col·legi, a més de la col·locació d’arbres, el canvi de dos portes completes, la reparació de les portes metàl·liques exteriors, retall de la jardineria i neteja general de brosses.

També s’ha actuat Centre Públic d’Educació de Persones Adultes Francesc Bosch i Morata, on s’han efectuat reparacions de llums al pati, aire condicionat, teulada de l’edifici i s’està pendent de rematar les filtracions a les finestres des de l’exterior del pis superior.

Tags: Xàtiva
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

andor serie
La Costera

Xàtiva arriba a una galàxia molt, molt llunyana amb l’estrena de la sèrie ‘Andor’

Por Toni Cuquerella
7940 guardia civil ciberdelincuencia
La Costera

Detingut un estafador amb 57 requisitòries després d’una denúncia per frau a Canals

Por Javier
Roger Cerdpa, alcalde de Xàtiva
La Costera

Xàtiva liquida el pressupost de l’any 2024 amb un resultat positiu de 2,8 milions d’euros

Por Javier
Instalación de energía solar
El Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes-AyoraEls PortsL'AlcalaténL'AlcoiàL'Horta NordLa CosteraLa SerraníaRequena - UtielValència

Foios, Requena, Llíria o Utiel, entre los 15 municipios que recibirán ayudas para energía térmica sostenible

Por Javier
Natalia Enguix i Roger Cerdà
La Costera

Xàtiva inaugura les jornades de Memòria amb presència de la vicepresidenta de la Diputació centrades en l’educació

Por Javier
4852 xativa titelles dia mundial drets infancia
La Costera

Xàtiva celebra el Dia Mundial dels Drets de la Infància amb un teatre de titelles per als més menuts

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?