ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Els municipis de la Costera i la Vall d’Albaida es connecten amb Xàtiva amb set nous trajectes en bus

Les noves línies de Transport Públic de la Generalitat Valenciana arribaran fins l’hospital Lluís Alcanyís i el centre d’Especialitats
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 19, 2024
127 vistas
7 Min lectura
Compartir en:
2949 bus interior

Aquesta setmana han començat a operar les noves línies de Transport Públic de la Generalitat, les quals compten amb set línies que uneixen la capital de la Costera amb localitats de la Costera, de la Vall d’Albaida i també amb la Safor, facilitant així el desplaçament en transport públic dels veïns i veïnes d’aquestes comarques. Cal destacar que sis de les set línies faran paradaa l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva i també al centre d’Especialitats de l’Espanyoleto.

Dues d’aquestes línies faran el trajecte Ontinyent-Xàtiva. La línia 480A ho farà per Albaida, passant per Benissoda, Albaida, Atzeneta d’Albaida, El Palomar, Montaverner, Alfarrasí, Benissuera, Sempere, Guadassèquies i Bellús, amb parades a Bufali i Carrícola a demanda (sol·licitant-la un dia abans al telèfon 96 238 03 62). Aquesta línia prestarà servei de dilluns a divendres laborables, amb dues eixides diàries, 7:45 i 16:10h des de l’Hospital de Xàtiva i 8 i 15h des d’Ontinyent. L’altra línia Ontinyent-Xàtiva, la 480B, passarà per Olleria fent també parada a Aielo de Malferit. Aquesta sí prestarà servei de dilluns a diumenge amb tres eixides diàries entre setmana i una el cap de setmana (eixides des de l’Hospital de Xàtiva a les 6:50h, 15h i 17:10 entre setmana i a les 14h els dissabtes, diumenges i festius; i eixides des d’Ontinyent a les 8:02h, 9:15h i 16h entre setmana i 10:15h els dissabtes, diumenges i festius).

Altra línia serà la que unirà la Font de la Figuera amb Xàtiva, passant per Moixent, Vallada i Montesa. Comptarà amb tres viatges de dilluns a divendres, un el dissabte i un els diumenges i festius. L’eixida des de la Font de la Figuera serà a les 6.45, 9:30 i 14h entre setmana, 7:45 els dissabtes i 18:45 els diumenges i festius; mentre que l’eixida des de l’Hospital de Xàtiva es produirà a les 8h, 12h i 16h entre setmana, a les 16:15h els dissabtes i a les 17.30h els diumenges i festius.

La línia 486 unirà les capitals de la Costera i de la Safor. A més de Xàtiva i Gandia, aquesta també passarà per el Genovés, Benigànim, Quatretonda, Llutxent i Benicolet. A Xàtiva sols pararà a l’estació de RENFE, i l’eixida tindrà lloc a les 8 i a les 11:30h els dies laborables entre setmana i a les 9h els dissabtes, diumenges i festius; mentre que de Gandia (C/ Marqués del Campo Estació Intermodal) les tornades es produiran a les 9:15h i 16h de dilluns a divendres i a les 15h els dissabtes, diumenges i festius. Durant l’estiu (del 15 de juny al 9 de setembre, l’horari i el nombre de viatges sofriran canvis).

La línia que unirà Canals amb Xàtiva (487) passarà també per gran part dels municipis de la comarca de la Costera: l’Alcúdia de Crespins, Cerdà, Torrella, Llanera de Ranes, Rotglà i Corberà, la Llosa de Ranes i la Granja de la Costera. Aquest servei es prestarà durant tot l’any, de dilluns a divendres laborables, amb quatre eixides des de Canals: 7h, 9h, 11:50h i 16h; amb tornada des de l’Hospital de Xàtiva a les 8h, 11h, 15h i 17h.

Pel que fa a la línia Llutxent-Xàtiva, aquesta es prestarà durant tot l’any de dilluns a divendres i passarà també Quatretonda, el Genovés, Pinet i Benicolet. L’eixida des de Benicolet serà a les 7:15h, des de Pinet a les 14:15 (en tots dos casos passen per la resta de municipis); i la tornada des del Lluís Alcanyís serà a les 13:30h (destinació Benicolet) i a les 17:30h (amb arribada a Pinet).

Per últim, hi haurà servei entre la Pobla del Duc i Xàtiva de dilluns a divendres laborables (durant tot l’any), amb dues eixides: 7 i 14:45h, i tornada des de l’hospital a les 14h i a les 16:35h. Aquesta ruta passarà també per Benigànim i el Genovés.

Amb aquest servei es dóna resposta a la demanda del veïnat d’aquestes comarques, especialment dels municipis més menuts, que podran acudir a la capital de la Costera en transport públic per tal d’atendre les qüestions sanitàries, administratives i educatives.

Parades en Xàtiva

Aquestes noves línies també suposaran una major freqüència d’autobusos a Xàtiva per als veïns i veïnes de la ciutat, que podran beneficiar-se del servei per acudir a l’Hospital Lluís Alcanyís i desplaçar-se per altres punts de la ciutat.

Les parades que hi haurà a la ciutat seran Albereda Jaume I 62 -front a l’Ajuntament-, el centre d’Especialitats de l’Espanyoleto i l’hospital Lluís Alcanyís. En la línia Ontinyent-Xàtiva per Olleria i en les que provenen de Llutxent i la Pobla del Duc pararà, a més, en l’estació d’autobusos; mentre que en la línia La Font de la Figuera-Xàtiva ho farà en l’estació de RENFE. També tindrà parada en l’estació de RENFE la línia de Canals, la qual arribarà a més al Centre Comercial Plaza Mayor. En el cas de la línia Xàtiva-Gandia, l’única parada a la ciutat serà a l’Estació de RENFE.

En total hi haurà 18 noves freqüències al dia de busos per la ciutat durant la setmana, i quatre els caps de setmana que en tots casos cobriran el trajecte a l’hospital Lluís Alcanyís i al centre d’Especialitats de l’Espanyoleto, fent parada també a l’Albereda Jaume I.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

À Punt comienza su nueva temporada con la ‘Processoneta del Matí’ de Algemesí y la ‘Entrada de bous i cavalls’ de Segorbe

À Punt da inicio hoy, lunes, a su nueva temporada con un renovado enfoque en…

Desarticulan un laboratorio clandestino en Manises dedicado a fármacos para la disfunción eréctil

La Policía Nacional ha llevado a cabo una investigación que culminó en la desarticulación de…

Desmantelan un laboratorio de marihuana en Cheste

La Policía Nacional ha llevado a cabo la desarticulación de un laboratorio de marihuana en…

Otras noticias

ElvergerAzuebarXativa
Alto PalanciaLa CosteraLa Marina Alta

Terra de festes recorre Xàtiva, Azuébar y El Verger

Por Redacción ComarcalCV
Acte de cloenda de la Fira de Xàtiva 2025.
La Costera

Xàtiva tanca amb èxit la 775a Fira d’Agost amb una setmana d’activitats i multitudinària participació

Por Toni Cuquerella
Martinez Bellver 1320x500 1
CollaLa Costera

Quatre dies d’espectacles infantils i familiars al Martínez Bellver per a la Fira d’Agost de Xàtiva

Por Javier
Al Ras min 1320x500 1
CollaLa Costera

El Jardí de la Pau serà l’epicentre musical dels més joves amb el Festival Al Ras de la Fira d’Agost de Xàtiva

Por Javier
WhatsApp Image 2025 08 05 at 13.39.58
La Costera

Estabilizado el incendio forestal en Moixent tras la intervención del Consorcio Provincial de Bomberos

Por Redacción ComarcalCV
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?