ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Els hostalers de Xàtiva podran rebre fins a 6.000 euros en ajudes directes amb la combinació dels Plans ‘Resistir’ i ‘Reactivem Xàtiva’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 11, 2021
55 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Per al Pla Resistir l’Ajuntament només demanarà una declaració responsable per justificar estar al corrent del pagament de tributs

L’Ajuntament de Xàtiva ha obert aquesta setmana el termini per sol·licitar les ajudes municipals per als sectors que es van veure afectats pel tancament perimetral del passat mes de gener, les quals es veuran complementades en els propers dies amb les ajudes procedents del “Pla Resistir”, el que suposa que els hostalers podran rebre fins a un total de 6.000 euros.

Pel que fa a les subvencions del Pla Resistir és important destacar que no caldrà acreditar documentalment estar al corrent de pagament per tal de rebre l’ajuda, tan sols s’haurà d’aportar una declaració responsable. A més a més, a aquells negocis amb deutes municipals se’ls compensarà abans d’atorgar l’ajuda.

En aquestes ajudes Parèntesi del Pla Resistir –el tràmit de les quals s’habilitarà en els propers dies- es combinen aportacions econòmiques per part de la Generalitat Valenciana, la Diputació de València i el propi Ajuntament de Xàtiva, fins a un total de 839.000 euros. Les ajudes consistiran en un import de 2.000 euros per negoci, més a banda un total de 200 euros per cada treballador a càrrec (fins a un màxim de 10 treballadors), el que suposa un màxim de fins a 4.000 euros.

D’altra banda, cal recordar que Xàtiva és el primer municipi en atorgar ajudes locals per als sectors més afectats per la pandèmia mitjançant el Pla “Reactivem Xàtiva”, per al qual s’han injectat 400.000 euros de fons propis. L’import per a cada establiment serà d’un mínim de 1.000 euros en cas de no tenir contracte d’arrendament, més a banda la quantitat corresponent pel pagament del lloguer del mes de gener de 2021 del local on es realitza l’activitat (fins a 1.000 euros), amb una quantitat màxima d’ajuda de 2.000 euros en total. Aquestes sol·licituds ja es poden presentar (fins el 8 de març) a través de la seu electrònica de l’Ajuntament.

“Volem llançar un missatge de tranquil·litat al sector de l’hostaleria de Xàtiva, un sector amb el qual mantenim contacte quasi a diari des que van haver de tancar. Som conscients de la delicada situació que travessen i per això hem habilitat fons complementaris que van a possibilitar que les ajudes que reben arriben fins a eixos 6.000 euros, quantia superior a la que rebran els hostalers d’altres municipis” ha explicat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha incidit en que “estem fent el màxim esforç possible per a no deixar al sector enrere, i sobretot per a que entre tots superem aquesta complicada situació”.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?