ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El taller d’ocupació ‘Xàtiva treballa 2020/2021’ incorpora 10 treballadors durant un any a l’ajuntament

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 19, 2021
284 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

El projecte té un pressupost de vora 250.000 euros i consisteix en la rehabilitació de l’antic escorxador combinant el treball amb la formació

L’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà ha rebut aquest matí, junt amb el regidor de Règim Interior Ignacio Reig i el regidor de Serveis Públics Ricardo Martínez, als deu nous treballadors procedents del taller d’ocupació ‘Xàtiva treballa 2020-2021’, els quals començaran el proper dilluns.

Aquest taller compta amb un pressupost de 248.858,40 euros, dels quals 241.358,4 són aportats mitjançant una subvenció de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball; mentre que els altres 7.500 euros procedeixen d’aportació municipal.

El programa taller d’ocupació es configura com un programa mixt en el que es combina l’ocupació i la formació amb l’objectiu de millorar l’ocupabilitat de les persones desocupades mitjançant la realització d’obres o serveis d’interès general o social, amb la formalització d’un contracte per a la formació i l’aprenentatge per tal de millorar la qualificació professional i afavorir la inserció laboral.

El taller d’Ocupació ‘T.O. Xàtiva treballa 2020/2021’ es concep com una continuació de l’anterior taller. En ell participaran deu persones i tindrà una durada de 12 mesos equivalents a 1.920 hores de formació en alternança amb el treball o la pràctica professional amb un mínim del 25% de la durada del projecte. Els participants treballaran en la rehabilitació de l’antic escorxador municipal mitjançant operacions auxiliars de paleta de fàbriques i cobertes així com fàbriques de paleta.

«Aquest taller és una magnífica oportunitat i per a nosaltres és un plaer el fet de poder comptar amb vosaltres. Esperem que aprofiteu aquest any gràcies a la subvenció de la Generalitat Valenciana», ha manifestat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha incidit en que «aquest taller té un benefici per a totes les parts. Vosaltres aprendreu un ofici i treballareu durant un any i la nostra ciutat gaudirà de la rehabilitació d’un espai en desús com és l’antic escorxador».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Mercadona ha donado durante 2025 un total de 3.083 toneladas de productos de primera necesidad…

Piden seis años de prisión para el gerente de un pub de Gandía acusado de traficar con cocaína desde el local

El gerente de un pub de Gandía se enfrenta a una pena de seis años…

La exposición del Gremi d’Artistes Fallers llega a Foios

Foios ha sido el escenario este fin de semana de la exposición 'Gremi. Art, foc…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?