ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El programa ‘T’acompanye’ ha comptat a Xàtiva amb més de 564.000 euros d’inversió i 516 beneficiaris des del passat 2017

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 3, 2021
110 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

El 53% de les persones beneficiàries han estat dones i els tallers formatius amb major incidència han estat els de manipulador d’aliments i pintura i revestiment

L’Ajuntament de Xàtiva ha fet balanç de les dades respecte al Programa “T’acompanye” d’itineraris integrats per a la inserció sociolaboral de persones en situació o risc d’exclusió social, per a la qual s’han concedit subvencions des del passat 2017 per un valor total de 564.448,56 euros.

D’aquesta actuació, cofinançada per la Unió Europea a través del programa Operatiu del Fons Social Europeu (FSE) de la Comunitat Valenciana 2014-2020, s’han beneficiat en els darrers quatre anys un total de 516 persones: 273 dones (53%) i 243 homes (47%).

L’objectiu de programes com ‘T’acompanye’ és potenciar l’ocupabilitat dels col·lectius vulnerables que presenten un elevat índex d’exclusió social que els dificulta accedir als sistemes normalitzats o de formació i ocupació, fomentant la inclusió i la participació activa i millorant les seues possibilitats a l’hora de trobar ocupació.

El disseny dels itineraris és personalitzat, per tal de potenciar les capacitats personals a través d’un acompanyament continuat per a l’autonomia individual i la presa de decisions. Aquest disseny passa per diferents fases com són una entrevista d’orientació, el disseny i desenvolupament de l’itinerari individualitzat, l’orientació sociolaboral i formativa, i la prospecció i fase d’intermediació laboral.

“Aquest programa va nàixer de la necessitat que vam detectar per part de molts usuaris del departament en situació de risc, els quals necessitaven un acompanyament global per a arribar al mercat laboral en condicions de ser contractades”, ha manifestat la regidora de Benestar Social Xelo Angulo, qui ha indicat que “el treball és l’element és estructurant d’una persona i de la seua família, i per això hem treballat en la seua formació, amb acompanyament psicològic i reforç de les seues capacitats”.

Tallers formatius

A través d’aquest programa s’han realitzat més d’una quinzena de tallers formatius entre els quals destaquen el curs de manipulador d’aliments (135 usuaris) i el curs de pintura i revestiment de façanes (127) o el curs d’elaboració de currículum (120). Altres tallers recurrents han estat els de Desenvolupament d’Aspectes Personals per a l’Ocupació (DAPO), manteniment de parcs i jardins i sosteniment mediambiental, curs de carnet de carreta elevadora i curs de tècniques per enfrontar una entrevista laboral.

Els tallers i cursos realitzat al llarg d’aquests anys s’han completat amb prevenció de riscos laborals, curs d’habilitats socials i autoestima, alfabetització digital, curs d’educador de menjador, curs d’educació sexual, curs de plaguicides d’ús fitosanitari, curs de parentalitat positiva en mares i pares joves, empoderament de la dona en el mercat laboral i curs d’atenció al client.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?