ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El Consell acorda destinar els fons rebuts d’una herència a tres entitats socials de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 7, 2021
254 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les entitats són l’Associació Solidaritat amb Àfrica-AVSA, la Federació Centres Juvenils Don Bosco i Xateba pels drets de la dóna

El Ple del Consell ha aprovat el decret pel qual es regula la concessió directa de subvencions a l’Associació Valenciana de Solidaritat amb Àfrica-AVSA, la Federació de Centres Juvenils Don Bosco CV i Xateba pels drets de la dóna.

Es tracta d’ajudes directes de caràcter excepcional a conseqüència d’una herència rebuda per la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives després de la defunció d’una veïna de Xátiva i que, d’acord amb la seua voluntat, s’ha destinat a entitats sense ànim de lucre.

Per a seleccionar a les entitats beneficiares, des de les direccions generals de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives es va fer una proposta de les associacions que realitzen una activitat de caràcter social en la zona de la localitat valenciana de Xàtiva.

Aquestes entitats proposades han presentat un programa amb actuacions a desenvolupar per a la integració de persones migrants, la millora de la infància i la joventut a través del voluntariat i el va imposar de les polítiques d’igualtat i contra la violència de gènere.

Les finalitats indicades en el pla d’actuació i programa de cadascuna de les entitats beneficiàries presenten un evident interés social i són, com a entitats sense ànim de lucre d’acord amb els fins socials i activitats que desenvolupen, idònies per a percebre la subvenció i desenvolupar les actuacions de millora en els seus col·lectius.

Les subvencions que s’han acordat aprovar per concessió directa per a l’any 2021 ascendeixen a un total de 41.661 euros.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Once galerías valencianas llevan el arte contemporáneo de la Comunitat a la Semana del Arte de Madrid

Un total de once galerías valencianas participarán el próximo mes de marzo en la Semana…

Benidorm consolida su liderazgo en eficiencia hídrica tras invertir más de 45 millones en dos décadas junto a Veolia

El Ayuntamiento de Benidorm y la empresa Veolia han destinado más de 45 millones de…

Torrent celebra l’Arribada del Foc con un homenaje a pirotécnicos y patrocinadores

Torrent tio la bienvenida a marzo con la celebración de l’Arribada del Foc, un evento…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?