9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Castellon > La Plana Baixa
La Plana Baixa

Avanç cap al pacte de govern a Vila-real entre PSPV i Compromís amb el pressupost municipal sobre la taula

Els socialistes governaven en minoria l'ajuntament des de les passades eleccions, i amb el pacte aconseguirien una majoria de govern estable
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 9:19 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado junio 5, 2024
693 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
4413 vila reap acuerdo pacto pspv compromis

L’acord per a un pacte de govern progressista a Vila-real entre PSPV i Compromís avança i en les pròximes setmanes es preveu que cristal·litze. Però l’objectiu més immediat que es troba sobre la taula és l’aprovació encara del pressupost municipal per a 2024.

Totes dues forces preveuen que l’última setmana d’aquest mes de juny s’aproven en ple els comptes per a l’actual exercici, segons han explicat aquest dimarts després d’arribar a un acord que garantisca la seua aprovació. I un altre dels temes acordats dins dels comptes serà la millora salarial de la Policia Local, la qual cosa suposarà un complement de 224.000 euros.

Malgrat que el pressupost únicament es podrà aplicar per a la meitat de 2024, aquest pacte en principi estabilitzarà el govern municipal, ja que l’alcalde socialista José Benlloch governava des de les passades eleccions en minoria d’11 edils, i ara amb el pacte amb els 3 regidors de Compromís s’aconseguiria una majoria absoluta sobrada que també s’espera que llime les asprors entre les dues formacions.

En números el pressupost de 2024 de l’Ajuntament de Vila-real pot aconseguir els 58 milions d’euros, la qual cosa suposa un increment de 5 milions respecte del de 2023.

Decàleg

L’acord que busquen PSPV i Compromís a Vila-real es basarà en un decàleg de punts a complir. Entre aquests destaquen un acord per la transparència i proximitat; una aliança per a una política lingüística efectiva; un pacte contra el canvi climàtic; acord per l’urbanisme (PGOUM); o la unitat per al suport a la cultura, educació pública i diversitat.

Per a aconseguir el pacte final tots dos partits nomenaran unes comissions negociadores encarregades de tancar els aspectes més concrets.

Tags: admin Vila-real

Lo + leído

València inaugura l’edició de 2026 de les jornades internacionals sobre mecenatge i art contemporani

València serà l'epicentre del mercat i la conservació artística els pròxims 16 i 17 d'octubre.…

Quart de Poblet rinde homenaje a los 14 vecinos fusilados por el franquismo con la escultura ‘El Pes de la Memòria’

La plaza Valldecabres de Quart de Poblet cuenta desde este 6 de octubre de 2026…

Burjassot celebra el 9 d’Octubre en la Casa de Cultura con juegos tradicionales y calderas de «arròs amb fesols i naps»

El Ayuntamiento de Burjassot, a través de la Concejalía de Fiestas y con la organización…

Otras noticias

Planta solar potovoltaica.
La Plana AltaLa Serranía

Luz verde a la planta solar de Vila-real mientras el Consell frena la fotovoltaica de Andilla por su impacto paisajístico

Por Toni Cuquerella
Quadre cap per avall de Felip V.
La CosteraLa Plana Baixa

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Celebració del 9 d'Octubre en Vila-real l'any 2024.
La Plana Baixa

Vila-real no celebrarà cap acte oficial pel 9 d’Octubre un any després de voler institucionalitzar-lo

Por Toni Cuquerella
Presentadors A Punt et busca Juan Nieto i Mireia Llinares
L' Horta SudLa Plana BaixaLa SaforLa Vega Baja

‘À Punt et busca’ activa la recerca de joves desapareguts de Vila-real, Oliva, Paiporta i Orihuela

Por Javier Ruiz
WhatsApp Image 2025 05 05 at 10.37.47
AgronewsLa Plana Baixa

Almassora, Burriana i Vila-real impulsen una estratègia conjunta per impulsa una estratègia municipal comuna per a controlar els senglars amb subvencions autonòmiques

Por Agronews
ComarcalCV

Editado por

Auditado por

Miembro fundador de

  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?