ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Zeleros presenta el seu projecte de sistema de transport autònom ‘hyperloop’ a l’Ajuntament de Sagunt

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 5, 2022
83 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Durant la jornada també s’ha visitat l’àrea del recinte del port marítim on l’empresa té previst construir un prototip del seu sistema de transport de contenidors autònom SELF

L’empresa Zeleros, amb seu a València i que lidera el desenvolupament d’un sistema de transport hyperloop, ha presentat aquest dimarts el projecte de sistema de transport de contenidors autònom SELF (Sustainable Electric Freight-forwarder), tant a l’Ajuntament de Sagunt com a l’Autoritat Portuària de València (APV). Durant la jornada, l’ empresa ha presentat el seu projecte SELF en el saló de plens de l’Ajuntament de Sagunt. Seguidament, la comitiva ha visitat l’àrea del recinte del port marítim de Sagunt on l’empresa té previst construir un prototip.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha comentat que «hui és un gran dia» perquè Sagunt torna a estar en el mapa i «lligats a una tecnologia capdavantera com és la de Zeleros, una empresa valenciana amb la qual ja havíem contactat per part de l’Ajuntament sempre intentant que la nostra ciutat poguera albergar esta tecnologia. Parlem d’una tecnologia disruptiva. És importantíssim que també les administracions aconseguim generar eixe ecosistema perquè puguen florir».

Esta tecnologia permetrà avançar a la companyia tecnològica en el desenvolupament del seu sistema hyperloop amb una aplicació destinada a descarbonizar i automatitzar moviments de contenidors entre terminals.

Així mateix, l’alcalde ha aprofitat per a donar les gràcies a l’Autoritat Portuària de València: «Ha generat eixes condicions i que permet que tinguem una pista de proves d’este tipus. Ho aprovem en el consell d’administració recentment i jo espere que prompte molta gent vinga a acostar-se a conéixer esta nova tecnologia que pot suposar dos coses que jo crec que són clau per a la nostra economia: d’una banda la sostenibilitat, eixa reducció d’emissions imprescindible però d’altra banda també eixa reducció de cost, ja que sense eixa competitivitat necessària no aconseguirem tindre un teixit empresarial que puga resistir a les crisis però també liderar el creixement econòmic».

Durant la jornada han sigut presents l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el president de l’Autoritat Portuària de València, Aurelio Martínez; el chief executive officer de Zeleros, David Pistoni; altres membres de la Corporació Municipal com María José Carrera, Quico Fernández, Pepe Gil i Guillermo Sampedro, junt d’altres integrants de l’empresa Zeleros i de la APV.

Per part seua, el president de la APV, Aurelio Martínez, ha explicat que «este projecte reunix dos coses que són bàsiques: la innovació i la sostenibilitat. Sobretot hem d’estar orgullosos que esta empresa siga valenciana, que tinga projecció internacional, que siga disruptiva i el que hem de fer és entre tots, secundar-la. I una

manera de secundar-la és que puguen, com a mínim, experimentar el que estan fent. I això era una cosa que no era un cost per a nosaltres, sinó tot el contrari, per a nosaltres és un honor poder vindre ací al Port de Sagunt a posar a prova els seus prototips i els seus projectes».

Finalment, el chief executive officer de Zeleros, David Pistoni, ha assegurat que el projecte estarà operatiu en el port marítim a partir de finals d’enguany o principis de l’any que ve. «És un projecte d’innovació disruptiva, estem aplicant una tecnologia en un context en el qual hui dia no es troba i a més estem aprofitant per a validar i aprofitar les tecnologies de hyperloop amb esta nova aplicació portuària. Li veiem un potencial enorme i estem encantats d’estar col·laborant amb punts partners i en un emplaçament ja per a posar-lo en marxa i veient la realitat del que és aplicar esta tecnologia en un context portuari», ha puntualitzat Pistoni.

Tags: València

Lo + leído

Desarticulado un laboratorio de adulteración de cocaína y dos puntos venta en Silla y Picassent

La Guardia Civil ha llevado a cabo una operación llamada “RAFNIA”, en la cual se…

Llíria abre la Fira i Festes de Sant Miquel 2025 con “A mos redó”

Llíria dará inicio a la Fira i Festes de Sant Miquel 2025 con la Feria…

Torrent homenajeará a las víctimas de la Dana con un monumento en Mas del Jutge

El Ayuntamiento de Torrent rendirá un tributo a las víctimas de la Dana ocurrida el…

Otras noticias

mIMG8543
El Camp de Morvedre

El Mercado Municipal de Sagunt inaugura taquillas refrigeradas para modernizar el comercio local

Por Redacción ComarcalCV
Mapa elaborado por el estudio de la UPV.
El Camp de MorvedreEl Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Hoya de Buñol - Chiva

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Por Toni Cuquerella
IMG1928m
El Camp de Morvedre

Sagunto pide a la Autoridad Portuaria que incluya la adecuación del Pantalán en su plan 2025-2029

Por Redacción ComarcalCV
250731ple
El Camp de Morvedre

Faura solicita ser declarada zona gravemente afectada por el temporal de julio

Por Redacción ComarcalCV
cropped RDJ SAGUNTO
El Camp de Morvedre

La gastronomía toma Sagunto con ‘Septiembre sefardí’

Por Redacción ComarcalCV
250821 EDUC FOTO SAE Querencia Rogles 2
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena se clausura con la tragicomedia ‘Querencia’ y un ritual que combinará música, fuego y danza

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?