ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt tanca la temporada d’estiu amb més de 600 assistències de salvament i socorrisme a les platges

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 28, 2021
369 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

En total s’han realitzat 3 rescats a la platja de Corinto i 16 en el Port de Sagunt, però sense greus incidents

Sagunt ha tancat l’estiu 2021 amb més de 600 assistències de salvament i socorrisme a les seues  platges. Així i tot el regidor de Platges, Roberto Rovira, ha destacat que durant la temporada de platges d’este estiu no s’han produït greus incidents i, sobretot, no hi ha hagut cap víctima mortal. El regidor ha ressaltat esta absència d’incidents greus malgrat haver tingut moments d’entre 4.000 i 5.000 persones a les platges. Segons les dades del dron (registrats a les 13 hores), durant el mes de juny, la platja del Port de Sagunt va arribar a les 1.271 persones, 2.363 al juliol i 2.903 a l’agost.

«Gràcies a l’enorme esforç en prevenció, la inversió en mitjans humans i materials i la bona formació de la plantilla ha sigut un estiu sense greus incidents. En total s’ha realitzat 603 assistències sanitàries: 487 a la platja del Port de Sagunt i 116 entre Almardà i Corinto», expliquen des de l’ajuntament.

El regidor delegat del departament de Platges, Roberto Rovira, ha agraït a tots els departaments implicats el gran esforç que s’ha fet esta temporada, malgrat trobar-nos en una situació tan complicada com esta: «Gràcies al treball que s’ha fet des del departament de Platges, la plantilla de Salvament i Socorrisme, la Policia Local i la resta de serveis d’emergència, ha sigut un estiu sense greus incidents i no hem hagut de lamentar cap víctima mortal a les nostres platges. Han sigut milers i milers de persones les que diàriament han gaudit dels més de 5 km de costes que tenim, però no és una casualitat, la nostra ciutat és un exemple en gestió pública dels serveis. Gràcies a això tenim una plantilla molt ben formada, amb gran experiència i amb mitjans materials de primer nivell que poques platges poden gaudir».

Els mitjans amb els quals s’ha comptat esta temporada ha sigut una ambulància, un metge i un conductor tant a la platja del Port de Sagunt com per a les platges d’Almardà i Corinto. A més de tres quads, un per cada posta; dues motos aquàtiques i una embarcació; tres postes i nou torres de vigilància; dos drons de salvament i de control d’aforament amb intel·ligència artificial durant els mesos de juny, juliol i agost.

La plantilla de Socorrisme i Salvament ha estat formada per un coordinador de salvament, sis coordinadors de posta, sis patrons d’embarcació i 26 socorristes, 31 durant els mesos de juliol i agost.

Pel que fa als serveis, cal destacar que esta temporada el servei ha durat més temps de l’habitual, concretament un mes més, ja que normalment ha sigut del 15 de juny al 15 de setembre i, en esta ocasió, s’ha donat del 28 de maig al 26 de setembre.

Pel que fa als rescats, s’han realitzat tres a la platja de Corinto i 16 a la platja del Port de Sagunt. Cal destacar el rescat del 16 de juliol enfront de la torre 1 de la platja del Port de Sagunt, quan un home de 25 anys va entrar en parada i gràcies a la ràpida actuació dels socorristes i del servei mèdic va iniciar maniobra d’RCP i després d’usar el DESA, va recuperar el pols i va ser traslladat a l’hospital.

«Això és fruit del treball de moltes persones i entenem que la millora dels serveis de Salvament i Socorrisme no són una despesa, sinó que són una inversió per a garantir la seguretat de totes les persones que visiten les nostres platges i sens dubte el servei de Socorrisme i Salvament que tenim és, no sols un dels millors de la Comunitat Valenciana, sinó també dels millors de tota Espanya», ha sentenciat el regidor de Platges, Roberto Rovira.

Tags: València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 5 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 5 de septiembre indica cielos con nubes…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 5 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 5 de septiembre indica temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 5 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada con poco nuboso y temperaturas máximas alrededor de 31 ºC,…

Otras noticias

Paqui Rondán.
El Camp de Morvedre

Sagunt concedeix la Medalla de la Ciutat a la Falla Luis Cendoya, Margarita Pín i Paqui Rondán

Por Toni Cuquerella
Espectáculo de Sagunt a Escena.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena 2026: récord de aforo, 11.000 espectadores y cinco ‘sold out’ en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
Sagunt.
El Camp de Morvedre

El paro sube en el Camp de Morvedre en agosto empujado por el incremento estival en Sagunt y Canet d’en Berenguer

Por Toni Cuquerella
Estrella Morente.
El Camp de Morvedre

Estrella Morente despide Sagunt a Escena 2026: concierto en el Teatro Romano y espectáculos gratuitos de circo este fin de semana

Por Toni Cuquerella
Fortí del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El Fortí del Grau Vell frega el miler de visitants en el seu primer mes mentre Sagunt fregà el 100% d’ocupació hotelera

Por Toni Cuquerella
Lydia Bosch
CulturarteEl Camp de Morvedre

Lydia Bosch encabeza el reparto de ‘Fedra, en los infiernos’ este jueves en el Teatro Romano de Sagunto

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?