ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt signa un acord amb la Generalitat per invertir 7,5 milions en la rehabilitació del barri de Baladre

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 10, 2023
219 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Este acord suposa la concessió d’ajudes per al desenvolupament d’actuacions de rehabilitació finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation

L’Ajuntament de Sagunt ha signat este matí junt d’altres 22 municipis i la Generalitat, a través de la Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, un acord bilateral per a destinar 142.848.665 euros a la rehabilitació de barris vulnerables, la qual cosa millorarà la situació dels residents de 7.158 habitatges. En concret, Sagunt obtindrà un total de 7.499.914 euros que es destinaran a rehabilitar el barri de Baladre.

Este acord, signat pel vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Víctor Illueca, suposa la concessió d’ajudes per al desenvolupament d’actuacions de rehabilitació a nivell de barri del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’Espanya (2021-2026), finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation.

Concretant en xifres, este Programa de Barris rehabilitarà més 90.000 metres quadrats de la Comunitat Valenciana, la qual cosa suposarà la millora de més de 7.000 habitatges. L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha indicat que «Baladre va ser concebut com una zona d’habitatge públic, però lamentablement vam veure com les administracions públiques s’oblidaven d’aquest barri durant dècades. Per això, teníem un deute pendent i per això ha sigut una prioritat d’este equip de govern, aconseguir les ajudes necessàries per a poder rehabilitar, no sols les cases, sinó també tot l’espai públic».

Així mateix, Moreno ha destacat que «ja hem començat les obres en Baladre II i ja vam obtindre ajudes per a poder dur a terme una rehabilitació de la plaça Juan Ramón Jiménez, que esperem veure entre 2023 i 2024, i ara hui hem signat esta nova ajuda de més de 7 milions d’euros per a la resta de Baladre I, amb això rehabilitarem i actuarem en el 100% del barri i sens dubte ajudarem a moltíssimes famílies, moltes d’elles molt humils, que també tenen dret a tindre un habitatge digne».

Esta convocatòria es destina al finançament d’actuacions integrals de regeneració urbana, incloses obres de rehabilitació en edificis d’ús predominant residencial i habitatges, i d’urbanització o reurbanització d’espais públics dins dels denominats Entorns Residencials de Rehabilitació Programada (ERRP). Estes ajudes compten a més amb fons del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i la Generalitat Valenciana.

A l’acte ha assistit l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, juntament amb els regidors de la Corporació Municipal, Pepe Gil i Roberto Rovira, així com altres alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores que hui també han signat els acords. A més, també ha sigut present el secretari autonòmic d’Habitatge, Alejandro Aguilar; la secretària autonòmica d’Arquitectura Bioclimàtica, Laura Soto; la directora general d’Habitatge, Elena Azcárraga; la directora general d’Innovació Ecològica en la Construcció, Nuria Matarredona; el director general de Coordinació Institucional, Marc Aparisi, així com representants d’associacions, federacions, professionals del sector i col·legis oficials.

Tags: València

Lo + leído

Casas listas en tiempo récord: así es el plan de vivienda industrializada de Utiel para familias afectadas por la DANA

La recuperación de Utiel tras las consecuencias de la DANA de 2024 da hoy un…

Alerta en la Comunitat Valenciana: el 112 avisa de tormentas severas y granizo para lo que queda de jueves

Situación complicada en las carreteras y núcleos urbanos de la Comunitat Valenciana. El Centro de…

Hacia la huelga indefinida en la educación valenciana: sindicatos rompen la negociación ante una oferta salarial «insultante»

El conflicto en el sistema educativo valenciano ha alcanzado un punto de no retorno. Tras…

Otras noticias

Hospital de Sagunt
El Camp de Morvedre

Indemnización récord en España: 13,3 millones por una negligencia médica en un parto en el Hospital de Sagunt

Por Toni Cuquerella
260503 EDUC Teatro Romano Sagunto
El Camp de Morvedre

El Teatro Romano de Sagunt recuperará 250 localidades para Sagunt a Escena 2026

Por Javier Ruiz
Hospital de Sagunt
El Camp de Morvedre

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

Por Toni Cuquerella
Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

Així avancen les obres a les platges de Sagunt: el litoral guanyarà amplària abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
Planta potabilizadora egevasa
El Camp de Morvedre

El Supremo obliga a Canet a revisar el contrato del agua firmado con Egevasa en 2004

Por Javier Ruiz
presentaciocartell e1775808845163
CollaCulturarteEl Camp de Morvedre

Faura lanza Ara Circ, un nuevo festival de circo contemporáneo

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?