ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt retira la vegetació exòtica invasora dels accessos a les platges de Almardá i Malva-rosa pel perill d’incendis i accidents

La Demarcació de Costes a València ha autoritzat l'Ajuntament de Sagunt a intervindre en aquestes zones competència del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 23, 2024
537 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
8438 sagunt neteja especies invasores exotiques acces platges

L’empresa pública SAG de Sagunt ha retirat la vegetació exòtica dels accessos a les platges de Almardá i Malva-rosa, davant l’amenaça d’incendis i riscos per a la circulació rodada per falta de visibilitat.

Després de l’informe presentat pel servei de platges de la Policia Local de la localitat, davant la reclamació realitzada per part dels veïns de la zona, l’Ajuntament ha obtingut els permisos per a poder dur a terme l’actuació.
En aquest informe s’alertava dels perills de l’excessiva presència d’aquesta mena d’herbes i plantes, d’aquí ve que la Demarcació de Costas a València haja autoritzat el Consistori a intervindre en aquestes zones competència del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic.

Els treballs s’han centrat en dos trams pròxims a la platja de Almardá i en un tram adjacent a la platja de Malva-rosa, àrees on la presència excessiva d’espècies vegetals invasores ha generat preocupacions en matèria de seguretat.

Per a garantir la integritat d’aquestes zones, els treballs de neteja s’han realitzat amb eines manuals i mecàniques d’ús individual, prohibint-se la circulació de vehicles i maquinària. L’objectiu era garantir que cada racó fora examinat i que tots els elements indesitjats foren erradicats i retirats de manera efectiva.

L’autorització de Costes per a dur a terme aquests treballs posa de manifest la urgència i la necessitat d’abordar aquest problema que suposava un risc per a veïns i visitants.

Davant l’excessiva virulència i afecció d’aquestes espècies invasores, Sagunt busca preservar el seu entorn natural i garantir la seguretat dels qui gaudeixen de les seues platges.

Amb l’aprovació de Costes la SAG realitzarà labors de manteniment que impedisquen que les plantes invasores proliferen, mantenint un paisatge més autòcton.

Tags: admin València

Lo + leído

El Consell convoca 300.000 euros en ayudas para reducir el uso de plaguicidas en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana contará con una inyección inicial de 300.000 euros para combatir las plagas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 18 de julio indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 18 de julio indica cielos nubosos con…

Otras noticias

Espectáculo de Sagunt a Escena.
El Camp de Morvedre

Entradas para Sagunt a Escena 2026: precios, fechas y cómo llegar al Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
Ecoparc mòbil de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Vaga indefinida en a recollida de residus de Sagunt: com afecten els serveis mínims als ecoparcs mòbils i al fixe?

Por Toni Cuquerella
Exemplar de les ulleres que repartirà Sagunt.
El Camp de Morvedre

Ulleres gratis i el millor lloc per a veure l’històric eclipsi solar del 12 d’agost a Sagunt

Por Toni Cuquerella
orquestamontecarlo
CollaEl Camp de Morvedre

Les festes de Sagunt i el Port ja tenen llibre oficial: consulta la programació completa

Por Javier Ruiz
Sintitulo
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Sagunt reclama la reposición de servicios en varias playas tras la regeneración

Por Javier Ruiz
Costa de Alboraia.
Baix VinalopóComunitat ValencianaEl Camp de MorvedreL'AlacantíL'Horta NordLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera BaixaLa SaforLa Vega Baja

Radiografía del alquiler en la costa valenciana: de la exclusividad de Alboraia y Xàbia a los precios más amables de Vinaròs

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?