ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt instal·la les primeres càmeres de seguretat vial als accessos al municipi

La ciutat millora la seguretat en carretera amb la incorporació de noves tecnologies de gestió del trànsit
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 15, 2024
628 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7076 sagunt cameres seguretat

L’Ajuntament de Sagunt ja ha col·locat les primeres càmeres de control del trànsit als accessos de la ciutat. La regidoria de Manteniment ha implementat un nou sistema que incrementarà la seguretat en carretera fent ús de les últimes tecnologies de gestió del trànsit.

El projecte, en fase pilot, servirà per a posar a punt un sistema que facilitarà la tasca de la Policia Local, «principalment quant al control dels accessos». Concretament, són una desena de càmeres, que s’han col·locat, fonamentalment, al voltant de les glorietes d’entrada i eixida del municipi als nuclis urbans de Sagunt, el Port de Sagunt i Almardà, així com als polígons industrials.

«Es tracta d’anar un pas més enllà i incorporar les noves tecnologies per a afavorir una tasca més efectiva i eficient de vigilància del trànsit», ha explicat l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, qui ha expressat que el projecte «sorgix de la col·laboració entre els departaments de Manteniment, Noves Tecnologies i Policia Local». Segons ha explicat el regidor de Manteniment, Javier Raro, en este moment, «està efectuant-se la instal·lació del maquinari, el que coneixem com hardware. Quant al programari, l’anomenat software, està en desenvolupament per part de la Policia Local i el personal d’Informàtica». La previsió és que les càmeres entren en funcionament, aproximadament, «en 15 o 20 dies».

El sistema de control de carreteres per vídeo permetrà la lectura de matrícules i la detecció automatitzada d’infraccions, problemes de seguretat viària o, inclús, la identificació de vehicles robats. «Bàsicament, es tracta d’una solució autònoma que complementarà el treball de les i els agents i facilitarà l’obtenció de dades al voltant de la circulació en carretera», ha detallat la regidora de Policia Local, María José Carrera. «L’objectiu és, en definitiva, augmentar tant la seguretat viària, com la seguretat ciutadana», ha expressat.

Avanços en la gestió automatitzada del trànsit

Una vegada testades les funcionalitats i l’adequació del sistema de vídeo, l’interés del consistori és continuar incorporant les noves tecnologies per facilitar el treball de la Policia Local i augmentar la xarxa de càmeres, que se sumaran a les que ja existien al centre històric del municipi. Així, es buscarà donar cobertura als diversos nuclis urbans i vies interurbanes. «Garantir la seguretat és una prioritat per al govern municipal, per això, hem incrementat la plantilla de la Policia Local i seguirem destinant recursos per a afavorir una tasca més eficient i propera a la ciutadania», ha conclòs l’alcalde de Sagunt.

Tags: admin València

Lo + leído

Torrent invierte más de medio millón de euros en la renovación integral de la pista de atletismo de Parc Central

El Ayuntamiento de Torrent avanza en las obras para reabrir la pista de atletismo de…

La Diputación de Castellón lleva el cine de verano a 52 municipios de menos de 300 habitantes

Un total de 52 municipios de la provincia de Castellón con menos de 300 habitantes…

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros de fons europeus per a blindar el passeig marítim contra els temporals

L'Ajuntament de Cullera rebrà 9 milions d'euros procedents del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER)…

Otras noticias

Estrella Morente.
El Camp de Morvedre

Estrella Morente despide Sagunt a Escena 2026: concierto en el Teatro Romano y espectáculos gratuitos de circo este fin de semana

Por Toni Cuquerella
Fortí del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El Fortí del Grau Vell frega el miler de visitants en el seu primer mes mentre Sagunt fregà el 100% d’ocupació hotelera

Por Toni Cuquerella
Lydia Bosch
CulturarteEl Camp de Morvedre

Lydia Bosch encabeza el reparto de ‘Fedra, en los infiernos’ este jueves en el Teatro Romano de Sagunto

Por Adrián Lupiáñez
Escena de 'Fedra' que será representada en Sagunt a Escena.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena acoge el reestreno de ‘Fedra’ con Lydia Bosch y Julio Peña en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
Tren de Cercanías de Renfe.
El Camp de MorvedreLa CosteraLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Renfe renovará los Cercanías de València: más capacidad y nuevos trenes en las líneas C1, C2 y C6

Por Toni Cuquerella
Dragón Quimera.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena lleva al dragón gigante ‘Quimera’ al Puerto este miércoles: horario, recorrido i espectáculo de pirotecnia

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?