ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Reunió per desbloquejar el Centre de Dia a l’antic Economat dels Alts Forns de Sagunt, però la Generalitat evita posar dates

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la regidora de Serveis Socials i Majors, Nuria Carbó, han abordat la situació  amb la directora general d'Infraestructures Sanitàries M. Àngels Ramón-Llin
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 9, 2024
486 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

L’Ajuntament de Sagunt ha mantingut una reunió amb la Generalitat Valenciana per a continuar insistint en la necessitat d’executar el Centre de Dia i Centre Especialitzat d’Atenció a Majors (CEAM) del Port de Sagunt, que comportarà la rehabilitació de l’antic Economat d’Altos Hornos del Mediterráneo.

L’alcalde del municipi, Darío Moreno, i la regidora de Serveis Socials i Majors, Nuria Carbó, han assistit a una trobada de treball amb la directora general d’Infraestructures Sanitàries de la Generalitat Valenciana, M. Àngels Ramón-Llin, així com part de l’equip tècnic de la seua direcció, que ha servit per a aclarir aspectes tècnics que donen eixida a la licitació del projecte. Una reunió de la qual, en paraules dels edils, es desprén «bona voluntat per part de la Generalitat Valenciana per a desbloquejar el projecte».

«Eixim amb bones sensacions d’esta trobada. El fet d’iniciar esta via de treball conjunt és un bon senyal i una prova que el projecte va cap avant», ha declarat Moreno. «L’objectiu ha sigut anar concretant quins són els passos a seguir i conéixer de primera mà la situació administrativa i financera en la qual es troba el projecte», ha explicat, per la seua banda, la regidora Nuria Carbó. A més, la Generalitat ha sol·licitat revisar alguns aspectes tècnics i abordar detalls sobre l’expedient que, a causa del canvi d’equips, requerien de confirmació per part de l’Ajuntament. Una situació que, amb la trobada mantinguda, queda resolta i permetrà continuar avançant en el procés.

Encara que la Generalitat ha mostrat «cautela» a l’hora de parlar de dates, sí que ha deixat entreveure que estos treballs de depuració administrativa de l’expedient són pròxims a la seua conclusió. «Agraïm especialment a la vicepresidenta segona del Consell, Susana Camarero, que està complint la seua paraula, constatem que existix un interés real per donar prioritat al CEAM del Port», ha assegurat Moreno. «L’espera es fa molt llarga quan estem parlant de més de 7.700 persones majors que requerixen una atenció de qualitat per part de la xarxa de servicis públics, però per primera vegada en mesos creiem que estem prop de la solució», ha incidit l’edil de Serveis Socials i Majors.

«Ha sigut una trobada de caràcter tècnic, però, lògicament, des de l’Ajuntament insistirem, en qualsevol espai en el qual se’ns done veu, en la necessitat d’executar una obra fonamental per a les nostres veïnes i veïns», ha afirmat l’alcalde de Sagunt. «Veiem avanços i, encara que estem atents a l’evolució, tenim l’esperança de rebre notícies positives en les pròximes setmanes», ha anunciat Moreno.

Tags: admin València

Lo + leído

La Vall d’Albaida enlaza sus municipios con 13 nuevas rutas cicloturistas y 19 senderos renovados

La Vall d'Albaida ha completado las obras de mejora, señalización y estructuración de su red…

Alberic acoge la asamblea de una Red contra la violencia machista que ya integra a 250 ayuntamientos

Alberic se ha convertido este miércoles en el epicentro de la acción provincial contra la…

Cullera denuncia l’increment de les tarifes de l’autobús urbà per la desvinculació de la Generalitat Valenciana

El servei de transport públic de Cullera pateix des de hui, 1 de juliol de…

Otras noticias

Treballs de l'Ajuntament de Sagunt a les platges.
El Camp de Morvedre

Comencen els treballs per a eliminar l’escaló de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa a Sagunt

Por Toni Cuquerella
Sagunt ha presentat el nou centre divulgatiu del Grau Vell.
El Camp de Morvedre

El Grau Vell de Sagunt reviu la seua història marítima: així és el nou museu del port iberoromà que ja es pot visitar

Por Toni Cuquerella
Noche de San Juan en Gandia.
El Camp de MorvedreLa SaforValenciaValencia ciudad

El dispositivo de seguridad en la noche de San Juan en la provincia de València se salda con 40 detenidos

Por Toni Cuquerella
Proyecto de la futura depuradora de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Generalitat blinda el agua de Sagunt: una inversión de 50 millones en la depuradora garantizará el futuro de la factoría PowerCo

Por Toni Cuquerella
Patrulla marítima de la Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Així es preparen les platges de Sagunt per a l’estiu: Policia Local diària, drons i reforç massiu de neteja

Por Toni Cuquerella
Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?