BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 9 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’assemblea d’Ens Uneix aprova participar en la federació de partits municipalistes d’àmbit estatal

Jorge Rodríguez y Natàlia Enguix intervindran en el congrés constitutiu de la plataforma Municipalistes que reunirà a Madrid a 500 càrrecs electes independents
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 22, 2024
39 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
6269 jorge rodriguez ens uneix assemblea

L’Assemblea General Extraordinària d’Ens Uneix aprovava aquest dimecres que la formació participe en la nova federació de partits municipalistes d’àmbit estatal que va a conformar-se aquest dissabte 24 de febrer a Madrid.

L’alcalde d’Ontinyent i Secretari General d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, i la Vicepresidenta 1a de la Diputació i Secretaria General Local de l’assemblea d’Ontinyent, Natàlia Enguix, intervindran en el congrés constitutiu de la plataforma ‘Municipalistes’, que reunirà a més de 500 carrecs electes independents de tota Espanya. Rodríguez i Enguix acudiran acompanyats dels regidors Paula Soler i Juan Pablo Úbeda, membres també de l’agrupació ontinyentina d’Ens Uneix.

En l’assemblea d’Ens Uneix, que tenia lloc a la seu del partit a Ontinyent, la direcció del partit també donava detalls al voltant del recent encontre de càrrecs electes de partits independents de la Comunitat Valenciana que es celebrava a València, i s’abordaven altres aspectes com la gestió a la Diputació de València o la situació de la Mancomunitat de Municipis de La Vall d’Albaida. La trobada del proper dissabte té com a objectiu “transcendir les barreres geogràfiques i partidistes, abordant de front els desafiaments que enfronta el municipalisme en l’actualitat”, objectiu amb el qual s’han programat tres taules redones que serviran com a plataforma per a l’intercanvi d’idees i la identificació d’estratègies conjuntes. L’enfocament central estarà en la creació de sinergies que enfortisquen el moviment municipalista a nivell estatal.

La futura confederació municipalista aspira a representar inicialment a més de 1.500 càrrecs electes independents, distribuïts en aproximadament 300 grups polítics diferents. Un dels reptes que s’han marcat els promotors d’aquesta iniciativa és la creació de coalicions electorals en les diferents províncies cara al 2027 per a aconseguir obtindre representació en el major nombre de diputacions provincials possibles. A més, es busca la inserció del municipalisme independent en institucions clau com la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), així com en les federacions autonòmiques de municipis i províncies.

La jornada d’aquest dissabte a Madrid tindrà lloc al Novotel Madrid Center, i començarà a les 11:00 hores amb una tala redona sobre “Reptes, problemàtiques i desafiaments a curt i mitjà termini” amb represtants de municipis com Cartagena, La Linea de la Concepción, Loriguilla o

Torrelodones. A les 12:30 tindrà lloc una segona taula titolada ‘La necessària cooperació i col·laboració per a un municipalisme organitzat’, en la que participarà Jorge Rodríguez, juntament amb els alcaldes i alcaldesses de Calp, Mazarrón, Serranillos del Valle i Agüimes. Posteriorment, a les 13:15 hores, començarà una tercera taula redona titolada ‘La presència del municipalisme en les Diputacions Provincials i Capítols Insulars: una veu necessària’, en la que participarà Natàlia Enguix, juntament amb diputats provincials de Càdis, Zamora, Palència, Burgos i Girona. Ja per la vesprada, des de les 16:00 donarà inici l’assemblea constituent confederació municipalista, i posterior aprovació d’un manifest fundacional, estatuts, i les eleccions d’una Executiva i una Comissió de Garantíes.

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Detenida una mujer en Torrent por agredir a la profesora de su hija delante de otros alumnos

La Policía Nacional ha arrestado a una mujer de 26 años por propinar una bofetada…

La Policía Nacional desarticula un grupo de narcotraficantes en Gandia y Carlet

Agentes de la Policía Nacional han desmantelado en las localidades de Gandia y Carlet un…

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

La Guardia Civil ha detenido a cuatro trabajadores de una empresa de reparto implicados en…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?