ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > El Camp de Morvedre
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt treballa un conveni amb la Universitat de València per fer excavacions amb rigor històric al Castell

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:50 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado mayo 27, 2021
442 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Esta iniciativa pretén implicar diferents administracions públiques per a aprofundir en el coneixement del monument

L’Ajuntament de Sagunt ha començat a treballar amb la Universitat de València (UV) en l’elaboració d’una proposta de conveni per a desenvolupar una campanya d’excavacions arqueològiques al Castell de Sagunt. Esta iniciativa naix durant la visita del ministre de Cultura, José Manuel Rodríguez Uribes, a Sagunt, el passat 29 d’abril, en la qual es va plantejar la necessitat de dur a terme campanyes d’excavacions arqueològiques que permeteren aprofundir en el coneixement d’este monument.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, acompanyat pel delegat de Patrimoni Cultural i Industrial, Guillermo Sampedro, i la regidora de l’Equip de Govern Ana María Quesada, s’ha reunit este matí a l’Ajuntament amb la catedràtica de la UV, Carmen Aranegui, i amb la directora del Museu Històric de Sagunt, Emilia Hernández, per a començar a treballar en la confecció d’una proposta de conveni.

Darío Moreno ha destacat la importància del treball conjunt entre les diferents administracions: «Ha sigut una primera reunió exploratòria amb la Universitat de València per a veure com podem dur a terme eixe conveni del qual parlava el Ministeri de Cultura. És molt important que entre les diferents administracions públiques, siga el Govern d’Espanya, siga la Generalitat, siga l’Ajuntament de Sagunt o, per descomptat, la Universitat de València, col·laborem entre tots en la preservació del nostre patrimoni». El primer edil també ha explicat que prèviament caldria fer una tasca d’estudi abans de poder fer les excavacions «i per això volíem començar a plantejar ja reunions de treball amb la Universitat de València per a veure com poder estructurar tot aquest conveni i fer una proposta ja en ferm al Ministeri que ens permeta avançar en aquest aspecte».

Tags: València

Lo + leído

Cullera recupera el histórico edificio del ‘Patronat’ como punto de encuentro para adolescentes

Los jóvenes de Cullera cuentan desde este fin de semana con una nueva alternativa de…

Así fue la ‘Fiesta de la siega’ de Catarroja: galería de imágenes

El Port de Catarroja ha reunido este domingo a más de 4.000 personas en una…

Chelva, Aras de los Olmos y Titaguas exhiben sus negocios turísticos ante Europa en un proyecto de 2,5 millones

Las pequeñas empresas turísticas del Alto Turia buscan expandir sus fronteras y abrirse a nuevos…

Otras noticias

informe pisa
Comunitat Valenciana

El sistema educatiu valencià toca fons en l’informe PISA amb pèrdues de fins a 58 punts de rendiment

Por Adrián Lupiáñez
valencia
Valencia ciudad

València desbloquea el Plan Especial de la Malva-rosa para construir nuevas viviendas y equipamientos

Por Adrián Lupiáñez
upv
Valencia

La UPV reúne a expertos internacionales para impulsar una inteligencia artificial que explique sus decisiones

Por Adrián Lupiáñez
Quatre Carreres
Valencia ciudad

Quatre Carreres sumará 59 viviendas con terrazas y zonas comunes tras una inversión municipal de 20 millones

Por Adrián Lupiáñez
Tren de Cercanías de Renfe.
L' Horta SudLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia ciudad

Renfe suma seis nuevos trenes de Cercanías en València a partir de este lunes: líneas y horarios de la C1 y C2

Por Toni Cuquerella
2328 vista aerea de valencia
Valencia ciudad

València impulsa la eficiencia energética, la tecnología BIM y el modelo Smart City para avanzar hacia una ciudad más sostenible

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?