ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt rep les primeres 8 vivendes socials del conveni signat amb la Sareb

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 22, 2021
382 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

El Departament de Serveis Socials assignarà sobre la base de criteris objectius cada habitatge a famílies en risc d’exclusió residencial

L’Ajuntament de Sagunt ha rebut les claus de les primeres huit vivendes socials del conveni signat amb la Societat de Gestió d’Actius Procedents de la Reestructuració Bancària, més coneguda com Sareb. Estos domicilis seran assignats pel Departament de Serveis Socials a famílies en situació de vulnerabilitat que es troben en risc d’exclusió residencial.

El conveni subscrit pel Consistori amb l’entitat de gestió el 4 de març del passat any contempla la cessió en usufructe per quatre anys d’un total de 25 vivendes que s’aniran lliurant gradualment. L’Ajuntament administrarà i gestionarà les mateixes en règim de lloguer social que tindrà un cost d’entre 75 i 125 euros al mes per domicili.

Estos habitatges s’assignaran per part del Departament de Serveis Socials a aquelles famílies que es consideren més idònies o que es troben en una situació de major necessitat entre les famílies i persones que estan sent ateses pel personal del departament seguint un protocol de valoració basat en criteris objectius.

La Sareb es farà càrrec de les despeses derivades de les assegurances de danys i responsabilitat civil de l’habitatge, el condicionament dels espais residencials al 50% fins a un màxim de 7.000 euros, les quotes de comunitat i les despeses i reparacions extraordinàries. El Consistori, per la seua part, carregarà amb l’altre 50% del condicionament, en cas de ser necessari, i amb la resta d’estipendis que genere l’ús dels habitatges.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha afirmat que este conveni «obri una porta de futur» perquè «realment té un impacte positiu» en el municipi. «L’habitatge és un dret fonamental recollit en la Constitució Espanyola, però lamentablement veiem com milers de famílies tenen problemes per a poder accedir a una vivenda en dignes condicions, la qual cosa limita molt la nostra capacitat de ser una societat que permeta tindre igualtat d’oportunitats», ha apuntat el primer edil.

Moreno també ha animat a sumar-se a esta iniciativa als grans propietaris d’habitatge que puguen tindre interés en la iniciativa i no vulguen tindre un parc d’habitatge immobilitzat. «L’Ajuntament de Sagunt és un aliat en eixe aspecte; estarem ací, tendirem la mà, som seriosos i formals en este sentit i el que volem és fer el millor per a la ciutadania», ha assegurat.

Per la seua part, el regidor delegat de Serveis Socials, Alejandro Sotoca, s’ha mostrat «il·lusionat» pel lliurament de les claus d’estes huit vivendes. «És la primera vegada que la nostra ciutat tindrà un parc municipal d’habitatge, que es gestionarà des del departament de Serveis Socials i la futura Oficina Municipal d’Habitatge», ha indicat.

«Des del Departament coneixem la situació d’incertesa que hi ha amb l’habitatge, ja que sabem que els lloguers són molt elevats, que accedir a una Renda Valenciana d’Inclusió o a un Ingrés Mínim Vital no garanteix l’accés a una vivenda, i per tant apostem pel benestar de la nostra població i en este sentit estes iniciatives suposen un gran progrés en drets fonamentals», ha puntualitzat Sotoca.

L’acte ha comptat també amb la presència de la cap del Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament, Victoria Belis, a qui ambdós representants públics han traslladat el seu agraïment i reconeixement per la manera en què el personal de l’àrea s’ha bolcat en la iniciativa.

La futura Oficina Municipal d’Habitatge ja està contemplada en la Relació de Llocs de treball de l’Ajuntament i en els Pressupostos Municipals per a la seua creació, segons ha anunciat l’alcalde en la seua compareixença. «A partir de la creació de l’Oficina Municipal d’Habitatge podrem continuar avançant en eixes polítiques públiques que considerem imprescindibles perquè tothom puga tindre accés a una llar digna», ha subratllat el primer edil.

Tags: València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 11 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 11 de julio indica una jornada poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 11 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 11 de julio anuncia un día poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 11 de julio

Peñíscola disfrutará de un sábado con temperaturas suaves y cielos poco nubosos, sin riesgo de…

Otras noticias

Costa de Alboraia.
Baix VinalopóComunitat ValencianaEl Camp de MorvedreL'AlacantíL'Horta NordLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera BaixaLa SaforLa Vega Baja

Radiografía del alquiler en la costa valenciana: de la exclusividad de Alboraia y Xàbia a los precios más amables de Vinaròs

Por Toni Cuquerella
M1IMG8079
El Camp de Morvedre

Sagunt repartirá 10.000 pulseras antipérdida para niños y mayores en sus playas

Por Javier Ruiz
Consultori del Raval de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Bloquejat el trasllat del Consultori del Raval: Sagunt reclama 461.000 euros a la Generalitat per unes instal·lacions «inadequades»

Por Toni Cuquerella
Sagunt en Escena y los protagonistas teatrales de este 2026.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Estos son los grandes nombres que actuarán este verano en Sagunt a Escena

Por Adrián Lupiáñez
Presentación de Sagunt a Escena 2026.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena 2026: Programación completa, fechas y grandes figuras del festival en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
1 6
El Camp de Morvedre

La Policía Nacional detiene a 12 personas por tráfico de drogas en Camp de Morvedre

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?