ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Província d'Alacant
Província d'Alacant

La ràdio d’À Punt celebra cinc anys

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:00 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado diciembre 2, 2022
334 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La ràdio d’À Punt compleix cinc anys l’11 de desembre i per a celebrar-ho el programa degà de l’emissora Territori sonor traslladarà la música de les ones al carrer. L’espai musical de la ràdio pública valenciana és l’amfitrió d’una festa en què participaran tots els programes de la cadena i a la qual volem que se sumen els oients i la ciutadania que trafega cada dia per la ciutat.

Per això s’instal·larà del 5 a l’11 de desembre un estudi mòbil en dos espais emblemàtics de la ciutat: l’Estació del Nord gràcies a la col·laboració de Tiendas de la Estación i l’Àgora, l’espai efímer instal·lat a la plaça de l’Ajuntament per a celebrar la capitalitat del disseny de València 2022.

Els dies 5, 7 i 9 de desembre podrem gaudir de les actuacions dels grups Badlans, Ona Nua, Mireia Vives i Borja Penalba, i Òscar Briz, entre altres, a la façana principal de l’Estació del Nord de València: actuacions i entrevistes que podrem sentir també a través de la ràdio d’À Punt perquè Manuela Alandes, presentadora de Territori sonor, farà de mestra de cerimònies i connectarà  en directe amb els programes i informatius al llarg de la setmana en diferents  horaris.

La primera parada serà el magazín Pròxima parada amb Susanna Lliberós i Joan Espinosa, entre les  15:30  i les  19:00 del dilluns 5 de desembre. El dimecres, 7 de desembre, serà el torn  de Les notícies del matí amb Clara Castelló  i El rall amb Helena Montaner, des de les 11:30 fins a les 13:30 hores. I divendres, les actuacions musicals es colaran  també en l’espai   Els esports À Punt amb Fermín Rodríguez  i Les notícies del migdia.

El colofó de la setmana arribarà l’11 de desembre, data de l’aniversari, de la mà del programa dels caps de setmana Podríem fer-ho millor amb Susa Calafat al capdavant de l’equip més agosarat de l’emissora pública, i que s’emetrà des de les 09:00 h fins a les 12:30, en directe, a l’Àgora de la plaça de l’Ajuntament i pel qual passaran, entre molts altres convidats, les veus de la ràdio que cada dia ens acosten  l’actualitat i el que passa a casa nostra.

I la cirera del pastís la posarà Territori sonor, de vesprada, amb tres hores de música en directe des de l’Àgora amb la participació dels grups de música més destacats del panorama valencià. Alguns d’ells, Tito Pontet, Mafalda, Candela Roots i Sandra Monfort.

Tot açò amb sorpreses i regals per a celebrar amb els oients la seua fidelitat a l’emissora de la ràdio pública.

Tags: València

Lo + leído

Tres detenidos en Benidorm por el presunto asesinato machista de una mujer hallada en una zona rural

La Policía Nacional investiga un nuevo presunto caso de violencia machista en Benidorm (Alicante), donde…

Alcàsser actualiza su Plan General tras más de 25 años para autorizar viviendas en bajos comerciales y regular placas solares

El Ayuntamiento de Alcàsser ha aprobado definitivamente la Modificación Puntual Pormenorizada de su Plan General…

Cullera recupera el histórico edificio del ‘Patronat’ como punto de encuentro para adolescentes

Los jóvenes de Cullera cuentan desde este fin de semana con una nueva alternativa de…

Otras noticias

informe pisa
Comunitat Valenciana

El sistema educatiu valencià toca fons en l’informe PISA amb pèrdues de fins a 58 punts de rendiment

Por Adrián Lupiáñez
valencia
Valencia ciudad

València desbloquea el Plan Especial de la Malva-rosa para construir nuevas viviendas y equipamientos

Por Adrián Lupiáñez
upv
Valencia

La UPV reúne a expertos internacionales para impulsar una inteligencia artificial que explique sus decisiones

Por Adrián Lupiáñez
Quatre Carreres
Valencia ciudad

Quatre Carreres sumará 59 viviendas con terrazas y zonas comunes tras una inversión municipal de 20 millones

Por Adrián Lupiáñez
Tren de Cercanías de Renfe.
L' Horta SudLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia ciudad

Renfe suma seis nuevos trenes de Cercanías en València a partir de este lunes: líneas y horarios de la C1 y C2

Por Toni Cuquerella
2328 vista aerea de valencia
Valencia ciudad

València impulsa la eficiencia energética, la tecnología BIM y el modelo Smart City para avanzar hacia una ciudad más sostenible

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?