ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

La Policia Local de Sagunt retira de la circulació un total de 402 vehicles durant l’últim any

Sagunt disposa d'un parc mòbil pròxim als 46.000 vehicles, al marge d'una circulació flotant molt superior, la qual cosa obliga a tindre mecanismes i recursos necessaris per a garantir la seguretat viària
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 12, 2024
448 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3320 sagunt control policia local

La Policia Local de Sagunt ha retirat de la circulació un total de 402 vehicles que mancaven de cobertura obligatòria durant l’últim any. La Policia Local explica que «és conscient de la problemàtica i de les responsabilitats i perjudicis que d’esta mena de situacions poden derivar-se. Per això, ha dut a terme un esforç especial per al control i la retirada de la circulació d’aquells vehicles que manquen d’assegurança obligatòria».

A més del perjudici que pot causar en cas d’accident, cal tindre en compte que estos vehicles també disminuïxen el nombre de places d’estacionament que podrien ser utilitzades per vehicles legalment habilitats.

La regidora delegada de la Policia Local de Sagunt, María José Carrera, ha manifestat que garantir la seguretat viària és una «prioritat» per al municipi, tant en el present com en el futur més immediat. «Continuarem apostant per totes aquelles iniciatives que milloren la seguretat col·lectiva en el sentit més ampli de la paraula. Per això, estem realitzant en els últims anys un esforç important quant a mitjans materials i personals es referix», ha declarat María José Carrera.

En l’última dècada, segons estudis portats a terme per diverses asseguradores que han fet servir dades del Registre de Vehicles de la DGT, s’han produït al voltant de 300.000 sinistres de turismes sense assegurança, la qual cosa evidencia la importància del control sobre esta mena d’infraccions.

Cal recordar que la Llei sobre responsabilidad civil i assegurança en la circulació de vehicles a motor establix l’obligació que tots els propietaris de vehicles de motor amb estacionament habitual a Espanya han de tindre una assegurança que cobrisca la responsabilitat civil.

L’incompliment de l’obligació d’assegurar-se determinarà tant la prohibició de circulació per territori nacional dels vehicles no assegurats com el depòsit o precinte del vehicle amb càrrec al seu propietari mentre no siga concertada l’assegurança.

La falta d’assegurança obligatòria comporta en estos casos sancions econòmiques amb un doble propòsit: en primer lloc, sancionar a aquells que incomplixen l’obligació legal d’assegurament, i en segon i més important, servir com a mecanisme dissuasiu per a incentivar el compliment d’esta obligació.

S’ha comprovat que la sanció econòmica no sols representa una mesura punitiva, sinó també un mecanisme dissuasiu efectiu. En imposar una sanció per la falta d’assegurança, es busca desincentivar els propietaris de vehicles de motor i ciclomotors de circular sense l’assegurança obligatòria. La idea darrere d’esta mesura busca fomentar el compliment de l’obligació d’assegurament i, en última instància, que contribuïsca a la seguretat viària en garantir que hi haja recursos disponibles per a cobrir els danys en cas d’accident.
 

Tags: admin València

Lo + leído

Iberdrola anuncia cortes de luz esta semana en Alfafar, Sedaví, Xàtiva, Burjassot y otras localidades

Los cortes de suministro eléctrico programados por Iberdrola afectarán durante esta semana a distintos municipios…

Històrica regularització a Alzira: l’Ajuntament aprova l’estudi per a legalitzar 2.745 vivendes en sòl no urbanitzable

El ple de l'Ajuntament d'Alzira, en la sessió celebrada el passat dimecres 27 de maig,…

Alivio contra el calor en las aulas: Burjassot instala más de 200 ventiladores en los colegios públicos del municipio

Los colegios públicos de Burjassot (Valencia) se preparan para afrontar la recta final del curso…

Otras noticias

Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Imatge del rescat amb helicòpter del cos de l'home mort junt al castell de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Troben el cos sense vida d’un home en una zona de difícil accés al castell de Sagunt

Por Toni Cuquerella
sintitulo335
CulturarteEl Camp de Morvedre

Faura cierra la primera edición de Ara Circ con éxito

Por Pau Gómez
Acto celebrado en el Ayuntamiento de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Sagunt entrega las Distinciones Honoríficas ‘Mujeres ConCiencia’

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?