ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Plataforma per la Reindustrialització Territorial presenta les seues iniciatives i necessitats a la nova consellera d’Innovació

També es va tractar l'èxit de les dues primeres edicions de la ‘Trobada clients-proveïdors de la Comunitat Valenciana’, celebrat a Ibi i Gandia
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 2, 2023
42 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4940 plataforma reindustrialitzacio nuria montes

La Plataforma per la Reindustrialització Territorial, integrada per COEVAL (Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida), FEDAC (Federació Empresarial Alcoià-Comtat) i IBIAE (Associació d’Empresaris Foia de Castalla), s’ha reunit a Ibi amb Nuria Montes, consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme. Vicent Donat (secretari general de COEVAL), Rafael Francés (responsable tècnic de FEDAC), Bernardo Guillem (president de IBIAE) i Héctor Torrente (director de IBIAE) van exposar a la consellera diferents qüestions de rellevància per a les empreses de les seues comarques i que sempre responen a elements comuns en els seus territoris.

Les associacions es van presentar a la nova consellera, donant a conéixer la labor que efectua cadascuna d’elles a les seues comarques per a enfortir el teixit productiu dels seus territoris, a més de defensar els interessos i inquietuds de les empreses i entitats que representen. COEVAL, FEDAC i IBIAE es reuneixen com a Plataforma per la Reindustrialització Territorial per a realitzar trobades de treball periòdics des de 2014. Aquestes associacions territorials posen en comú les accions que estan desenvolupant i proposen actuacions conjuntes en matèries que afecten les seues comarques.

També es va tractar l’èxit de les dues primeres edicions de la ‘Trobada clients-proveïdors de la Comunitat Valenciana’, celebrat a Ibi i Gandia respectivament, així com la intenció de dur a terme una tercera edició i que aquest esdeveniment compte amb el suport de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme. L’objectiu d’aquestes trobades és potenciar les oportunitats de negoci entre empreses de la Comunitat Valenciana, basades en la proximitat i a millorar l’impacte de les relacions comercials en el creixement socioeconòmic dels seus territoris. Les empreses que han participat amb anterioritat presenten els seus productes o capacitats productives a potencials clients. La ‘Trobada clients-proveïdors de la Comunitat Valenciana’ s’ha convertit en una cita ineludible per a descobrir nous col·laboradors, proveïdors o clients, amb els quals iniciar una relació empresarial dins del territori.

Un altre punt destacat que la Plataforma va posar en relleu a la consellera Nuria Montes és la importància dels incentius per a les empreses industrials. Els incentius en matèria d’industrialització per a inversions de pymes industrials milloren la seua competitivitat per a afrontar els reptes que plantegen tant el present com el futur més immediat. La indústria ha sigut generador i motor de riquesa per a situar en el mapa als territoris.

Així mateix, és important que la Generalitat Valenciana treballe davant davant la Unió Europea una revisió del règim de minimis que regeix actualment i procedisca a una actualització que per raons objectives de l’alça de costos en projectes s’ha produït. És una realitat demandada per les empreses.

La Plataforma –COEVAL, FEDAC i IBIAE– queda a la disposició de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, per a treballar conjuntament des d’una coordinació que permeta impulsar projectes que afavorisquen la retenció i atracció d’empreses, talent i llocs de treball. En definitiva, buscar sinergies per a enfortir el teixit productiu de les empreses de Vall d’Albaida, l’Alcoià, el Comtat i la Foia de Castalla.

Tags: València

Lo + leído

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Gandia destina 214.500 euros a 44 entidades deportivas

El Ayuntamiento de Gandia ha anunciado una inversión de 214.500 euros destinados a las entidades…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?