ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Plataforma per la Reindustrialització Territorial demana a la Generalitat la millora de la CV-60 després de l’últim accident mortal

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:38 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado septiembre 29, 2021
363 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

També manifesten la seua preocupació per l’augment dels preus de les matèries primeres en el sector industrial

Les empresarials FEDAC, IBIAE, COEVAL, que conformen la Plataforma per la Reindustrialització Territorial, s’han reunit amb la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d’Alcoi, amb diversos temes sobre la taula entre els que es va destacar la seguretat viària de la CV-60 després de l’últim accident mortal ocorregut a l’altura de la Pobla del Duc.

En primer lloc la Plataforma ha fet arribar a la Generalitat Valenciana la «profunda preocupació» que li produeix la necessitat de millores per raons de seguretat viària i que uneix les comarques de la Foia de Castalla, l’Alcoià-el Comtat i la Vall d’Albaida amb la Safor.

«El desgraciat accident mortal registrat aquest cap de setmana en aquesta carretera no fa més que justificar la necessitat de revisar i completar els trams que no són d’autovia i que tenen molt poca visibilitat», manifesten. Recorden a més que es tracta d’una reivindicació històrica i periòdica «que no es resol amb el pas dels anys, encara que ara té en marxa un important projecte de millores per part de la Generalitat que s’espera siga prompte una realitat. Una iniciativa que recolza també de manera categòrica la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Serveis d’Alcoi».

Preus de matèries primeres

D’un altre costat, també amb el suport de Cambra Alcoi, la Plataforma per a la Reindustrialització Territorial manifesta la inquietud de les empreses, especialment per a les petites i mitjanes empreses (PIMES) del territori, referent a l’exagerat augment del preu de les matèries primeres per a la indústria i altres sectors i els cada vegada més complexos problemes als quals s’han d’enfrontar per a aconseguir aqueixes matèries dins del termini i en la forma escaient.

La Plataforma, a més de plantejar la qüestió dels preus, posarà sobre la taula de les autoritats responsables la necessitat de trobar sistemes i eines que faciliten l’accés a la informació dels preus de les matèries primeres.

«És el del preu d’aquests components un assumpte molt preocupant per a l’empresariat de les Comarques, eminentment industrial i que, en el cas de les PIMES, pot alterar de manera més que significativa la rendibilitat dels seus processos de producció, ja que a més han de fer front a l’elevat cost de la factura energètica», conclouen.

Tags: València

Lo + leído

Quart de Poblet suma diez nuevas cámaras de seguridad para controlar el tráfico y frenar el incivismo

El Ayuntamiento de Quart de Poblet ha completado la ampliación de su sistema municipal de…

Tranquilidad para Chiva: la CHJ avala la seguridad del barranco con datos técnicos tras la DANA

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) ha verificado que la seguridad del barranco de Chiva…

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste volverá a acoger el broche final del Mundial de MotoGP en 2027

El motor mundial volverá a decidir a sus campeones en suelo valenciano. El Circuit Ricardo…

Otras noticias

Confederación Hidrográfica del Júcar
La Hoya de Buñol - ChivaLa Vall d'Albaida

La Confederación Hidrográfica del Júcar tramita nuevas concesiones de aguas subterráneas para riego en Fontanars dels Alforins y Chiva

Por Adrián Lupiáñez
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Juanfran Pérez Llorca ha presentat el projecte a l'Olleria.
La SaforLa Vall d'Albaida

El desdoblament de la CV-60 entre l’Olleria i Terrateig i Gandia començarà en 2027 amb una inversió de 347 milions: aquestes són les claus

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
La Vall d'Albaida ha presentat la 41a Mostra de Titelles.
CulturarteLa Vall d'Albaida

La 41a Mostra Internacional de Titelles renova la seua mirada i estén les arts escèniques per tota la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
albaida
La Vall d'Albaida

Albaida substituirà la conducció d’aigua de fibrocement després de 40 anys de reparacions contínues

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?