ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Mancomunitat la Costera-Canal clausura el primer taller d’ocupació dirigit a dones

La inversió total ascendeix a 785.063,20 euros, dels quals 754.063,20 són subvencionats per Labora i cofinançats pel Fons Social Europeu i 31.000 euros que aporten els ajuntaments participants
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 22, 2023
203 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
8165 mancomunitat costera canal acte cloenda taller ocupacio dones

El president de la Mancomunitat de Municipis la Costera-Canal, José Luis Gijón, ha participat aquest matí en la clausura del taller d’ocupació ‘La Mancomunitat amb les Dones’ dels municipis de Vallada, Moixent, Rotglà i Corberà, Montesa i énguera, gestionats i promoguts des de l’entitat comarcal.

A l’acte han assistit Elías Amor Bravo, director general d’Ocupació i Formació de Labora; Gregorio López Garcelán, cap del Servei Territorial d’aquesta entitat, així com diferents alcaldes i alcaldesses de la comarca. Estos programes mixtos d’ocupació i formació estan destinats preferentment a col·lectius desfavorits, i el seu objectiu radica a millorar la qualificació i facilitar la inserció laboral de les persones participants.

Respecte al certificat de jardineria i vivers, s’ha intervingut en els municipis de Rotglà i Corberà, on es van impartir els continguts teòrics, així com a Vallada i Moixent. Després de rebre una sòlida formació teòrica, es van dur a terme pràctiques en jardins d’aquests municipis. Les intervencions van incloure àrees emblemàtiques, cementeris i zones verdes, on van fer tasques com a desbrossament, reparació de sistemes de reg, poda i aplicació de fitosanitaris. Les dones participants que han superat el nivell II tindran l’oportunitat d’homologar el carnet d’aplicador fitosanitari, ampliant així les seues perspectives laborals.

A Montesa i Enguera, també s’han dut a terme els certificats de professionalitat relacionats amb l’àrea forestal. La seua formació s’ha centrat en el maneig de maquinària específica, desbrossadora i motoserra, combinat amb la implementació de projectes proposats pels mateixos ajuntaments. Es van realitzar treballs de desbrossament en camins, manteniment i poda a l’Escola d’Adults Simón Monerris, i l’adequació de diverses zones a Montesa. Així mateix, destaca la realització d’aquestes activitats durant èpoques de preemergència per incendis forestals.

Les alumnes que van participar en el programa de certificació en l’àmbit de l’atenció sociosanitària van culminar amb èxit la seua formació en els municipis d’Enguera, Montesa, Moixent, Vallada i Rotglà i Corberà. Durant les pràctiques en domicilis, van seguir pautes d’actuació i cures proporcionades per professionals del servei i coordinadors, superant proves teòriques i pràctiques fonamentals per a abordar diversos casos amb professionalitat i seguretat. A més, es van preparar per a aplicar el codi deontològic en la professió, aprofundint en aspectes crucials com l’empatia, l’escolta activa i l’autoestima.

Amb l’afany de seguir complementat la formació, el personal docent de suport ha impartit assignatures de Llengua Castellana, Matemàtiques i Valencià amb un nivell II de competències clau. Es va promoure un ambient d’aprenentatge positiu, integrant tecnologies i fomentant el desenvolupament d’habilitats informàtiques. A més, es va proporcionar formació integral en inserció laboral, sensibilització ambiental, igualtat de gènere i Prevenció de Riscos Laborals.

El president de la Mancomunitat, José Luis Gijón, ha explicat que «aquest programa integral, que es distingeix pel seu enfocament equilibrat entre el pràctic i teòric, ha preparat a les alumnes per a exercir rols clau en jardineria, àrea forestal i atenció sociosanitària». Finalment, Gijón ha insistit que «continuem amb el nostre compromís permanent a promoure aquestes iniciatives que brinden formació a la nostra ciutadania i faciliten la seua posterior incorporació al mercat laboral».

Tags: admin València

Lo + leído

Ford señala el «papel fundamental» de Almusafes con su nuevo plan industrial en Europa: estas serán las claves

Ford ha anunciado una nueva fase en su transformación europea con un plan industrial y…

Emoción y heroísmo en Paiporta: más de 900 policías locales condecorados por su solidaria labor en el rescate de la dana

El campo de fútbol el Terrer de Paiporta fue el escenario de una multitudinaria y…

La cremà de la Falla a la Mar de Gandia tanca amb èxit quatre dies de festa

Gandia ha viscut intensament els quatre dies d’activitats organitzades al voltant de la ‘Falla a…

Otras noticias

Visitants al Betlem monumental de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva brilla en Nadal: inaugura el Betlem monumental i la megamostra de Playmobil

Por Toni Cuquerella
Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
Vista nocturna de la Seu de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona nova llum al seu centre històric: comença la renovació LED de la Col·legiata de la Seu

Por Toni Cuquerella
Tram de la línia de tren entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Llum verda a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins: 20,5 milions per a modernitzar la línia ferroviària

Por Toni Cuquerella
Bob Pop.
La Costera

Bob Pop inaugurarà a Xàtiva el primer Festival Literari LGTBIQ+ de la Comunitat Valenciana, ‘Lletres Dissidents’

Por Toni Cuquerella
Una de les càmeres instal·lades als accessos del Carraixet a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reforça la seguretat: Càmeres LPR intel·ligents blindaran Bixquert i els accessos del Carraixet

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?