ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

La Mancomunitat de Municipis de la Safor posa en marxa la construcció de la II Fase de l’edifici de Serveis Socials

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 15, 2022
344 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La Mancomunitat ha anunciat la posada en marxa de la construcció de la II Fase de l’edifici de la Mancomunitat, ubicat al carrer Ferrocarril d’Alcoi, núm. 63, de Gandia, ja que s’ha realitzat la signatura de l’acta de replanteig, i està prevista la seua finalització abans de l’estiu.

Segons informen des de l’ens comarcal, aquesta segona fase consisteix en el condicionament de la segona i tercera planta del dit edifici, amb una superfície total construïda de 323,82m2, que consistirà en la construcció de despatxos, sala polivalent, sala de reunions, dependències destinades als serveis administratius de Serveis Socials per a la millora de l’atenció als usuaris d’aquest servei tan important per a la població de la comarca de la Safor.

Tal i com apunten les mateixes fonts, la construcció d’aquesta segona fase té un pressupost total de 218.908,18 euros, IVA inclòs, i està finançada pel Pla d’Inversions 2020-2021 de la Diputació de València. L’obra ha sigut adjudicada a l’empresa Obresa Estudis i Assessorament Constructiu la Safor.

La presidenta de la Mancomunitat, Assumpta Domínguez, ha destacat “la importància del nou edifici per a millorar la prestació dels Serveis Socials, atenent a la nova normativa impulsada per la Generalitat Valenciana. De fet, s’han ampliat els equips amb la incorporació de nous perfils professionals com estableix la nova Llei de Serveis Socials i ara cal habilitar els espais de treball per garantir uns serveis socials de qualitat”.

La I Fase va consistir en la construcció de l’edifici amb un pressupost de 340.000€, que van ser finançats pel Pla Som 2018-2019 de la Diputació de València. L’obra va ser concedida a l’empresa Cadersa, expliquen les mateixes fonts.

L’edifici consta de quatre altures, on les dos primeres seran per a la ubicació del Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Primerenca (CDIAP). Aquest centre constarà de cinc sales de tractament, sala de psicomotricitat, fisioteràpia i d’exploració, a banda de les altres per a tasques administratives i de logística, tot per a millorar l’atenció dels usuaris de tota la Safor, recalquen des de la Mancomunitat.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: València

Lo + leído

La Diputació de València recuperarà la memòria de l’exili valencià a Mèxic: «No volem una memòria guardada en arxius»

La política de memòria democràtica de la Diputació de València fa un pas més enllà…

Sagunt a Escena 2026: récord de aforo, 11.000 espectadores y cinco ‘sold out’ en el Teatro Romano

La 43ª edición del festival Sagunt a Escena ha cerrado sus puertas con un balance…

El paro repunta en la Plana Baixa en agosto empujado por la subida en Vila-real, Borriana, la Vall d’Uixó y Onda

El mercado laboral en la Plana Baixa ha cerrado el mes de agosto de 2026…

Otras noticias

canalinterceptor
Comarcal

Alzira rep quasi 9 milions d’euros per transformar la ciutat i enfrontar riscos climàtics

Por Javier Ruiz
Plaça del Pare Jaime de Sagunt.
Comarcal

Així serà el nou parc urbà inclusiu del Port de Sagunt: 168.000 euros per a transformar la plaça Pare Jaime

Por Toni Cuquerella
Capità Cristià 2026 d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent viatja de la literatura de Tirant lo Blanc a la conquesta de Constantinoble en les seues Entrades de Moros i Cristians

Por Toni Cuquerella
Processó del Crist d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Horaris i actes dels Moros i Cristians d’Ontinyent per a diumenge 23 d’agost: Diana de Gala, la Processó del Crist i l’Orquestra Montecarlo

Por Toni Cuquerella
Acte del Contrabando d'Ontinyent.
Comarcal

Horaris i actes dels Moros i Cristians d’Ontinyent per a dissabte 22 d’agost: Diana, Contrabando i la Baixada del Crist

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas han superado ampliamente los 40ºC.
ComarcalComunitat Valenciana

Ola de calor histórica en la Comunitat Valenciana: récord de 44,7 °C y nocturnas insólitas rozando los 40 °C este 19 de agosto

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?