ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

La Mancomunitat de l’Horta Sud aprova els pressupostos per a 2024 per unanimitat

En el ple extraordinari tots els grups polítics van votar favorablement els pressupostos que aposten per la continuació del projecte de la promoció turística de la comarca
admin
Last updated: abril 5, 2025 9:24 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado febrero 29, 2024
619 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2061 mancomunitat horta sud ple pressupostos

La Mancomunitat de l’Horta Sud aprova per unanimitat un pressupost per a 2024, que destaca de nou per la contenció en la despesa i l’aposta cada vegada més ferma per la promoció turística. 

El Ple de l’entitat comarcal, amb el vot favorable de totes les forces polítiques amb representació, ha donat llum verda a uns comptes de 3,18 milions d’euros, un 1,7% superior a la xifra de l’exercici anterior, en el qual destaca la inversió en el Pla de dinamització i governança turística.

Aquest pla inclou una inversió de 200.000 euros, finançats a parts iguals per la Diputació de València i la pròpia Mancomunitat, per abordar accions de promoció turística en la comarca durant el 2024.

La part relativa als programes d’Igualtat ha sigut ampliada, ja que el departament ha sigut augmentat a un total de cinc agents que realitzen les seues funcions tant en la seu de la Mancomunitat com en els municipis que la componen. D’aquesta partida, una part ha sigut subvencionada per la Generalitat.

A més, també està en marxa el projecte de Medi Ambient, subvencionat una part per la Diputació, en el qual treballen ara mateix dos persones amb la possibilitat de reforçar-lo amb dos més.

Per la seua part, Joventut i Ocupació es mantenen igual respecte a l’exercici anterior. Això no impedeix que es puguen escometre projectes en aquestes àrees que requerisquen d’un esforç econòmic extra per part de la Mancomunitat.

En aquests casos el finançament ix del romanent de tresoreria que l’entitat comarcal acumula per la bona gestió econòmica en els últims anys.

A més, la Mancomunitat de l’Horta Sud continua amb la seua estratègia per a la captació de fons europeus desplegada des de fa més de tres anys. Al costat d’això, també s’estan duent a terme projectes perquè tots els municipis puguen accedir a serveis mancomunats com poden ser les diferents borses de treball que s’hi creen. 
El pressupost de la Mancomunitat de l’Horta Sud va ser aprovat per unanimitat de tots els grups polítics, així com també la plantilla de personal per a l’any 2024 del Consorci del Museu Comarcal de l’Horta Sud ‘Josep Ferris March’. Aquest ple es va desenvolupar íntegrament en el propi museu, un lloc idoni i històric valencià.

Tags: admin València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el domingo 20 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el domingo 20 de septiembre apunta a un día…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el domingo 20 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el domingo 20 de septiembre indica un día poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el domingo 20 de septiembre

Peñíscola disfrutará de un domingo despejado con temperaturas suaves entre 17 y 27 grados, sin…

Otras noticias

Manises
L' Horta Sud

Manises reactiva un programa de control a crónicos que reduce un 49% las urgencias médicas

Por Adrián Lupiáñez
Tren de Cercanías de Renfe.
L' Horta SudLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia ciudad

Renfe suma seis nuevos trenes de Cercanías en València a partir de este lunes: líneas y horarios de la C1 y C2

Por Toni Cuquerella
Obras en el alcantarillado de Paiporta.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

El Gobierno destina 650 millones de euros a reconstruir el alcantarillado y los cauces tras la DANA en València

Por Toni Cuquerella
Reunión con Global Omnium.
L' Horta Sud

El Gobierno y Global Omnium destinan 123 millones a reparar el saneamiento tras la DANA en 28 municipios

Por Toni Cuquerella
torrent
L' Horta Sud

Torrent intensifica el achique de agua en el túnel de Parc Central para reabrirlo al tráfico tras las inundaciones

Por Adrián Lupiáñez
Barranco del Poyo a su paso por Paiporta.
L' Horta Sud

Paiporta supera el episodio de lluvias intensas bajo la sombra de la DANA y recupera la normalidad tras registrar 52 incidencias y 60 l/m²

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?