ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

La Generalitat impulsa el procés per a l’obtenció de terrenys de Parc Sagunt II

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 29, 2021
284 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Parc Sagunt II suposarà la compra de 5.600.000 metres que permetrà pal·liar l’escassetat de sòl logístic amb parcel·les de gran superfície molt demandades actualment

La Generalitat, a través de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, ha tret a informació pública el projecte d’expropiació mitjançant el procediment de taxació conjunta, per a l’obtenció dels terrenys de l’àmbit Parc Sagunt II, segons publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Parc Sagunt II és l’ampliació de l’Àrea Logística de Sagunt, promogut per la Generalitat i la SEPIDES, a fi de consolidar un dels majors parcs empresarials d’Europa. Actualment, en Parc Sagunt I es troba adjudicat el 95% de sòl lucratiu, la qual cosa suposa una inversió d’uns 450 milions d’euros i la creació d’uns 1.000 llocs de treball directe, i únicament, queden parcel·les disponibles de xicotetes superfícies o terciàries.

L’escassetat de sòl logístic amb parcel·les de gran superfície perjudica seriosament la reindustrialització de la Comunitat Valenciana. En aquests moments, el comerç electrònic requereix de naus de gran grandària, eficiència en el lliurament i logística en altura el que ha incrementat la demanda de naus de més de 50.000 m² que exigeixen parcel·la vinculada de 100.000 m² o més. També les indústries taulelleres d’última generació necessiten parcel·les de 250.000 m² o superiors.

El desenvolupament de Parc Sagunt II suposarà la compra d’una superfície total de 5.600.000 m² que permetrà disposar de sòl industrial abundant i de qualitat per a l’establiment de noves empreses. En aquest sentit, ja s’ha finalitzat el procés de compravenda directa dels primers terrenys, un 24% de tota la superfície de Parc Sagunt II per un valor aproximat de 20 milions d’euros.

Parc Sagunt II podrà albergar noves plataformes logístiques i industrials que requerisquen de grans dimensions, a més d’aportar la seua localització estratègica i desenvolupar un parc sostenible mediambiental i socialment, alhora que es compleix l’obligació de l’Administració Pública de regulació del mercat immobiliari, quant a preus i disponibilitat, en augmentar l’oferta de sòl industrial/logístic.

Així mateix, representa una inversió pública de més de 260 milions d’euros per a generar un espai logístic/industrial punter preocupat pel medi ambient, el desenvolupament de noves tecnologies i les relacions comercials entre les diverses empreses de diferents sectors com la logística i la indústria que al seu torn generaran ocupació i inversió privada.

El projecte per a l’obtenció dels terrenys de l’àmbit Parc Sagunt II es podrà consultar en les oficines municipals o en la pàgina web de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat,
consultar ací

El termini per a presentar observacions, reclamacions i fulls d’apreuament és d’un mes des de la publicació d’aquest anunci en el DOGV i el tràmit de presentació està descrit en l’adreça electrònica: consultar ací

Tags: València

Lo + leído

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat oficialment en marxa una nova edició del seu consolidat programa de…

Veolia, Cruz Roja y el Ayuntamiento de Crevillent se alían para impulsar el empleo y la sostenibilidad local

El tejido empresarial, las instituciones públicas y las entidades del tercer sector se han dado…

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

El pols institucional entre l'Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat Valenciana arran de la paralització…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?