ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

La Generalitat aprova l’expropiació per disposar de 5,6 milions de m² de sòl industrial a Parc Sagunt II

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 23, 2022
226 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’empresa pública Espais Econòmics Empresarials ja és propietària de 1,3 milions de metres quadrats de sòl, un 23,21% del total de la superfície del futur parc empresarial logístic

La Comissió Territorial d’Urbanisme de València ha aprovat definitivament el ‘Projecte d’Expropiació per Taxació Conjunta dels terrenys de Parc Sagunt II’ pel qual l’administració està adquirint 5,6 milions de metres quadrats que incrementarà el patrimoni públic del sòl de caràcter industrial.

Segons ha destacat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, «el projecte d’expropiació compta amb un pressupost de més de 56 milions d’euros i suposarà un salt substancial quant a disposar de sòl industrial abundant i de qualitat per a l’establiment de noves empreses en Parc Sagunt II».

Per a Arcadi España, «és necessari continuar avançant i si bé, el parc empresarial Parc Sagunt és un dels majors parcs empresarials d’Europa, amb més de mil llocs de treball i un nivell d’ocupació superior al 95%, aqueixos 5,2 milions de metres quadrats addicionals el converteixen en un motor més potent de creació d’ocupació per a tota la Comunitat Valenciana, que ens permeta continuar creant ocupació i sent un referent d’atracció d’inversions a nivell de tota Espanya i a nivell europeu».

L’empresa pública Espais Econòmics Empresarials (EEE), que gestiona la compra i expropiació del sòl, ja és propietària de 1,3 milions de metres quadrats de sòl, la qual cosa representa un 23,21% del total de la superfície del futur parc empresarial logístic. Els terrenys per expropiar sumen en l’actualitat una superfície total de 4,3 milions de metres quadrats.

Després de l’aprovació definitiva del projecte, es procedirà a notificar de manera individual l’acord de la Comissió Territorial als titulars de les parcel·les, i a citar-los per a la signatura de les Acta d’Ocupació i Pagament, després de la qual cosa, es podrà disposar del sòl.

Parc Sagunt II podrà albergar noves plataformes logístiques i industrials que requerisquen de grans dimensions, a més d’aportar la seua localització estratègica i desenvolupar un parc sostenible mediambiental i socialment, alhora que es compleix l’obligació de l’Administració Pública de regulació del mercat immobiliari, quant a preus i disponibilitat, en augmentar l’oferta de sòl industrial/logístic.

Gestionat per Espais Econòmics Empresarials SL (EEE), una societat participada al 50% per la Generalitat i al 50% per SEPIDES (SEPI Desenvolupament Empresarial, S. a., S.M.E.), Parc Sagunt constitueix un referent industrial i logístic en el conjunt del territori espanyol per la seua ubicació estratègica, per les seues dotacions i pels seus serveis, i un exemple de col·laboració entre administracions públiques amb el teixit empresarial.

Tags: València

Lo + leído

Lanzan una subasta de 3.700 metros de suelo en Sueca con descuento del 90%

Escrapalia ha iniciado una subasta pública en Sueca, ubicada en la comarca de La Ribera…

La Guardia Civil de Chiva destapa un bar con taller clandestino, salón de estética ilegal y productos ilícitos

Lo que aparentaba ser un bar al uso escondía en realidad varias actividades irregulares en…

Cullera lanza campaña para duplicar las compras en el comercio local

El Ayuntamiento de Cullera ha puesto en marcha una nueva edición de la iniciativa «A…

Otras noticias

Planta potabilizadora egevasa
El Camp de Morvedre

El Supremo obliga a Canet a revisar el contrato del agua firmado con Egevasa en 2004

Por Javier Ruiz
presentaciocartell e1775808845163
CollaCulturarteEl Camp de Morvedre

Faura lanza Ara Circ, un nuevo festival de circo contemporáneo

Por Pau Gómez
edificio bachillerato 8
El Camp de Morvedre

Canet salda los 2,2 millones por el caso Mas Camarena y cierra un litigio de años

Por Javier Ruiz
Entorn restaurat del Castell i del Teatre Romà de Sagunt.
El Camp de Morvedre

D’Arse a Saguntum: la ruta que obri Sagunt per la Setmana Santa que connecta l’origen iber del castell amb el Teatre Romà

Por Toni Cuquerella
Reunión de la ministra de Igualdad con el colectivo Semana Santa Inclusiva.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Gobierno llevará ante la Fiscalía el veto a las mujeres en la Cofradía de la Purísima Sangre de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?