ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Els partits de Sagunt escolten el projecte de l’Autoritat Portuària per al nou Pantalà davant la inviabilitat de l’actual

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 12, 2021
329 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajuntament de Sagunt estudiarà les modificacions per a poder donar una resposta al més prompte possible

L’Autoritat Portuària de València ha presentat aquest divendres en la Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Sagunt, el nou projecte del pantalà. El president de la APV, Aurelio Martínez, ha explicat les modificacions pertinents de la nova proposta, després de la inviabilitat del projecte anterior. L’Ajuntament ha comunicat que estudiarà i analitzarà la proposició per a poder donar una resposta definitiva al més prompte possible.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que «en la reunió amb l’Autoritat Portuària de València hem transmés aquells punts que havíem consensuat entre els diferents partits polítics i la societat civil. Per part de la APV se’ns ha explicat, que atés que el seu informe apuntava a la no viabilitat del pantalà, ja tenien preparat un nou projecte, que ara haurem d’estudiar en profunditat i en el qual ofereixen la inclusió de determinats elements de patrimoni industrial».

El projecte que ha oferit l’Autoritat Portuària a l’Ajuntament de Sagunt consisteix en la demolició completa de l’antic pantalà amb la intenció de construir un totalment nou en un termini de sis mesos i invertir 11 milions d’euros en el projecte. L’ajuntament estudiarà la proposta detalladament per a poder donar una resposta al més prompte possible.

No obstant cal recordar que en un primer moment va haver unanimitat dels partits de Sagunt d’oposar-se a aquesta demolició i es va voler portar davant la justícia. Però ara un nou estudi encomanat pel propi Ajuntament de Sagunt ha certificat la inviabilitat de mantindre l’actual pantalà.

Així mateix, l’alcalde ha afegit que «s’ha optat per analitzar bé tota la documentació presentada per part de l’Autoritat Portuària i seguir en contacte per a poder prendre una decisió definitiva respecte a quina mena de projecte volem. Aquest nou projecte no és exactament el que nosaltres havíem sol·licitat i, per tant, necessitem un estudi en profunditat abans de poder emetre una opinió definitiva sobre aquest tema».

El pantalà té una longitud de 1.652 metres i està dividit en cinc trams. D’aquests trams, el primer, amb 360 metres de llarg, està situat en terra ferma i la resta, sobre la mar. Dos d’aqueixes parts es van esfondrar durant els temporals de 2019 i 2020 i es requereix d’una reconstrucció immediata perquè la resta de l’estructura no perille.

Tags: València

Lo + leído

El Consell lanza las nuevas líneas de autobús València-Benidorm y Torrevieja-Alicante: mejor conexión con el AVE y el aeropuerto

El Pleno del Consell ha dado luz verde a la contratación de las futuras concesiones…

El Consell abre un nuevo plazo de ayudas al alquiler por la DANA: hasta 9.600 euros para familias afectadas

El Pleno del Consell ha aprobado hoy el decreto que regula la concesión directa de…

La paradoxa de la Generalitat: paralitza el Palau de Justícia de Sagunt tot i complir el criteri usat per tombar el de Xàtiva

La política d'infraestructures judicials del Consell s'ha convertit en un trencaclosques d'incoherències per als municipis…

Otras noticias

Hospital de Sagunt
El Camp de Morvedre

Indemnización récord en España: 13,3 millones por una negligencia médica en un parto en el Hospital de Sagunt

Por Toni Cuquerella
260503 EDUC Teatro Romano Sagunto
El Camp de Morvedre

El Teatro Romano de Sagunt recuperará 250 localidades para Sagunt a Escena 2026

Por Javier Ruiz
Hospital de Sagunt
El Camp de Morvedre

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

Por Toni Cuquerella
Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

Així avancen les obres a les platges de Sagunt: el litoral guanyarà amplària abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
Planta potabilizadora egevasa
El Camp de Morvedre

El Supremo obliga a Canet a revisar el contrato del agua firmado con Egevasa en 2004

Por Javier Ruiz
presentaciocartell e1775808845163
CollaCulturarteEl Camp de Morvedre

Faura lanza Ara Circ, un nuevo festival de circo contemporáneo

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?