ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Els empresaris del Camp de Morvedre guardonen a l’empresa pública Espais Econòmics Empresarials per aconseguir la gigafactoria de Volkswagen

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 23, 2022
271 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Associació d’Empresaris del Camp de Morvedre anuncia els guanyadors dels seus premis 2022

L’Associació d’Empresaris del Camp de Morvedre (ASECAM) ha donat a conéixer als guanyadors dels seus premis de l’edició 2022 en les diverses categories que, enguany, han conformat aquests guardons. El lliurament dels Premis ASECAM 2022, es durà a terme el pròxim 14 de desembre, a les 19 hores, a l’Auditori de Canet d’en Berenguer. En aquesta ocasió, el reconeixement a l’empresa social ha recaigut en Aliança Logístics, empresa de transport i logística per carretera nacional, importació, exportació i intracomunitaris de càrregues seques i refrigerades i exportació d’agrupatge de fruita i verdura des de l’arc mediterrani a Europa. Empresa molt conscienciada amb la posada en marxa d’accions de Responsabilitat Social Corporativa amb una estratègia empresarial molt alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). L’any 2021 van començar els tràmits per a aconseguir el segell Calcule i Reduïsc del Registre Nacional de Petjada de Carboni.

Entre els guardons destaca el de la Dinamització del Territori que ha recaigut en Espais Econòmics Empresarials, societat participada al 50% per la Generalitat Valenciana i el Govern d’Espanya a través de SEPI Desenvolupament Empresarial, encarregada de la gestió i comercialització de Parc Sagunt I i II. El 23 de març de 2022, el grup Volkswagen va anunciar la futura implantació de la seua gigafactoria de bateries al parc empresarial saguntí, decisió que va ratificar fa unes setmanes en acceptar el PERTE atorgat pel Govern, tot això gràcies ala gestió realitzada per les administracions públiques però també gràcies al treball realitzat pels tècnics i directius de Espais Econòmics Empresarials.

En la categoria de Pime de l’Any / Resiliència, el guardó serà per a LEJ Oleo-Hidràulica, empresa familiar especialista en instal·lacions oleohidráulicas i pneumàtiques que, des de 1983, ofereix serveis de manteniment industrial, reparació de components i fabricació de cilindres pneumàtics a mesura. Enguany les seues instal·lacions, a causa de l’incendi d’una nau confrontant, van patir grans danys i l’empresa ha sabut sobreposar-se, fer un gran esforç per a traslladar-se i poder continuar treballant amb tot el seu personal de plantilla.

De la mateixa manera, enguany, el reconeixement a l’empresa innovadora és per a Importaco, companyia líder en alimentació i begudes fundada l’any 1940, especialitzada en la comercialització de fruita seca i aigua mineral natural que compta amb una plantilla d’al voltant de 2.100 treballadors. La investigació i la innovació són la columna vertebral de la seua estratègia i, per això , compta amb un centre tecnològic, format per una vintena d’especialistes, per a aconseguir l’excel·lència en la qualitat i en el procés, a través de la creació del seu propi know-how en la fabricació de cadascun dels seus productes.

Finalment, enguany el premi a la persona destacada s’entregarà al president de ASCOSA-AVA Sagunt, Francisco Campillo, en agraïment pel seu suport constant a l’associació d’empresaris de la comarca. Campillo porta quasi tres dècades al capdavant d’aquesta entitat agrària que representa a més de 450 socis, a més d’haver format part de la junta directiva de ASECAM, participant activament en el bon funcionament de l’associació, i sent un clar exemple de compromís amb el desenvolupament econòmic i social del Camp de Morvedre

Tags: València

Lo + leído

La Capitalidad Cultural Valenciana lleva a Macastre el cierre de la gira 2026 de Escena Erasmus UV

Macastre será el escenario de la última representación de Conquestes, la decimoséptima producción de Escena…

FIMAP Levante colabora con Fallers pel Món para impulsar unas celebraciones más sostenibles y eficientes

FIMAP Levante anuncia su colaboración con Fallers pel Món, la asociación encargada de llevar la…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 1 de julio

Requena experimentará intervalos nubosos con lluvia escasa y temperaturas que oscilarán entre 19 y 34…

Otras noticias

Economía

La automatización transforma la logística valenciana y marca el futuro del sector industrial

Por Javier Ruiz
DrGutierrez Nota Prensa Foto 2 1
Economía

El futuro de la implantología dental tiene sello valenciano: la revolución del protocolo del Dr. Gutiérrez que roza el 100% de éxito

Por Toni Cuquerella
Obras Riba roja3
Economía

Veolia invierte 4,4 millones en Riba-roja para renovar las infraestructuras hídricas tras la DANA

Por Toni Cuquerella
phpmhIiGE6a28060547a22
Economía

Taller Honda Maquina, servicio técnico especializado para cuidar tu moto con confianza

Por admin
Foro Crevillent Veolia y Cruz Roja
Economía

Veolia, Cruz Roja y el Ayuntamiento de Crevillent se alían para impulsar el empleo y la sostenibilidad local

Por admin
IMG 4342
Economía

Veolia impulsa la seguridad ambiental superando el uso de 43hm3 anuales de agua regenerada en la Comunidad Valenciana

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?