ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Pumptrack de Benarrai estrena el nou sistema d’enllumenat intel·ligent amb sensors

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 17, 2022
204 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor d’Esports destaca que el nou equipament millora la qualitat de les instal·lacions i atén una petició ciutadana dins del procés ‘Ontinyent Participa’

La pista ‘pumptrack’ de la zona verda de Benarrai ja té en funcionament el seu nou sistema d’enllumenat intel·ligent, instal·lat per l’Ajuntament d’Ontinyent en atenció a una petició del Consell d’Esports que va rebre el suport de la ciutadania dins del procés ‘Ontinyent Participa’.

El regidor d’Esports, Óscar Borrell, ha recordat que la dotació d’un sistema d’enllumenat propi a aquest espai “va ser una de les demandes finalistes de l’edició de 2021 del procés, i ens serveix per millorar més si cap unes instal·lacions per les que hem rebut moltes felicitacions, com les que ens van arribar en cel·lebrar a la pista la seua primera prova oficial de BMX dels Jocs Escolars de la Comunitat Valenciana”. Borrell també destacava l’interès de “seguir avançant en la democratització de l’esport, facilitant la pràctica esportiva en altres espais a banda dels del poliesportiu, i de més esports a banda dels més practicats”.

El circuït Pumptrack, de 1220 m2, va ser inaugurat en 2018 per l’Ajuntament, sent molt utilitzat des d’aleshores per un nodrit grup de persones usuàries que van plantejar a “Ontinyent Participa” dotar-la d’enllumenat propi i específic per al seu ús en caure la nit. Borrell explicava que “atenent esta petició, hem volgut dotar la pista d’equipaments d’última generació amb sensors que permetran adequar la intensitat a les necessitats de cada moment, podent controlar-se remotament i ser objecte de programació per dies i hores”.

Així, s’han instal·lat 3 columnes de llum amb un total de 12 projectors LED amb estos sensors, sent la primera instal·lació de projectors esportius exteriors que compta amb el nou sistema que s’havia incorporat als fanals públics i havia estat objecte de proves en recintes tancats com el pavelló de bàsquet. A més a més, s’ha dotat la instal·lació elèctrica del pumptrack d’un quadre auxiliar de suport, que permet abastir de subministrament ordinadors portàtils o sistemes de megafonia quan s’organitzen esdeveniments esportius.

Des del Club Ralph Bikes Ontinyent, el seu president Alberto Peralta destacava que “a falta d’algun detall com calibrar algun punt, la qualitat del circuit és alta, tal com hen constatat en les proves realitzades al mateix, i la dotació del nou sistema d’enllumenat és un nou pas endavant que les persones usuàries agraïm”, manifestava.

Tags: València

Lo + leído

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

La fideuà de Gandia consolida la seua hegemonia com a ambaixadora de la gastronomia valenciana…

De Calles a Alpuente: la rebelión de La Serranía contra la despoblación de la ‘España vaciada’

En el corazón del interior de Valencia, una comarca ha decidido cambiar el guion que…

Los embalses del Júcar registran su segundo mejor nivel en 35 años y garantizan la campaña de riego

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) encara la inminente campaña de riego con unas perspectivas…

Otras noticias

Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?