ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

El ministeri adjudica la redacció del projecte per a millorar la connectivitat de Sagunt amb el nus de carreteres de l’Estat

S'invertiran 87 milions d'euros a reforçar la funcionalitat i seguretat de la connexió, redissenyant la geometria dels nusos i ampliant les plataformes de la A-23 i AP-7/A-7
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 4, 2024
458 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
770 sagunt ap 7 carretera mapa

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha adjudicat per 2,1 milions d’euros un contracte per a la redacció del projecte de traçat i construcció de la millora de la connectivitat de l’autovia A-23 amb la V-23 i amb l’autopista AP-7/A-7 al seu pas per Sagunt.

Les obres, que compten amb un pressupost estimat de 87 milions d’euros, es desenvoluparan entre els km 0 i 3,5 de la A-23, i entre els km 471,5 i 475,5 de l’AP-7/A7, i se centraran en el redissenye de la geometria dels nusos existents i l’ampliació de les plataformes de les vies.

Amb aquesta actuació es reforçarà la seguretat viària i la funcionalitat d’aquestes connexions. A més, es millorarà la connectivitat de l’entorn de Sagunt i Port de Sagunt amb la Xarxa d’Interés General de l’Estat, tant cap a l’interior i nord a través de la A-23, com cap al mateix Corredor Mediterrani nord/sud integrat per la A-7 i l’AP-7.

Igualment, es resoldria el problema de capacitat existent en el subtram de l’AP-7/A-7 que discorre entre l’A-23 i Sagunt nord, que s’integra en la circumval·lació de Sagunt, sent aquest l’únic tram del corredor Mediterrani, juntament amb el By-pass de València del qual és prolongació, en el qual totes dues vies d’alta capacitat discorren solapades sense alternatives paral·leles.

Característiques tècniques de l’actuació

S’actuarà tant en els dos nusos (connexió A-23 amb V-23 i connexió A-23 amb AP-7/A-7), redissenyant la geometria dels seus ramals, de manera que es milloren i prioritzen els moviments principals, desconnectant els secundaris. També en el tram inicial de la A-23, ampliant la seua plataforma amb els trenats necessaris en la zona de solape entre tots dos.

En el cas de la millora dels ramals de connexió amb l’AP-7/A-7, la seua prolongació cap al nord convertint-los en directes, salvant per a això el pas sota el FFCC València-Terol i travessant el riu Palància, fa que els inicis dels carrils d’acceleració i desceleració queden pròxims a la zona de bifurcació/confluència de l’AP-7 amb l’A-7 al nord de Sagunt, per la qual cosa es considera necessari prolongar-los com a quart carril, addicional als tres existeixes en l’actualitat, fins a la zona de bifurcació.

D’aquesta manera s’actualitzarien els dos enllaços existents als estàndards geomètrics actuals millorant la seua seguretat viària i la seua funcionalitat.

Aquests treballs es veuen necessaris perquè, actualment, els ramals dels nusos que conformen la connexió de la A-23 amb la V-23 i l’AP-7/A-7 presenten una complexa geometria que penalitza sensiblement els moviments de connexió entre elles. Aquest fet es veu agreujat pels importants trànsits que han de suportar aquestes carreteres, no sols el propi dels corredors viaris citats, sinó també l’aportat per en un entorn urbà i industrial en contínua expansió (Sagunt, Port de Sagunt, Parc Sagunt…).

Tags: admin València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 27 de junio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 27 de junio anuncia intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 27 de junio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 27 de junio anuncia un día poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 27 de junio

Peñíscola presenta un sábado 27 de junio con temperaturas suaves y cielo poco nuboso, sin…

Otras noticias

Treballs de l'Ajuntament de Sagunt a les platges.
El Camp de Morvedre

Comencen els treballs per a eliminar l’escaló de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa a Sagunt

Por Toni Cuquerella
Sagunt ha presentat el nou centre divulgatiu del Grau Vell.
El Camp de Morvedre

El Grau Vell de Sagunt reviu la seua història marítima: així és el nou museu del port iberoromà que ja es pot visitar

Por Toni Cuquerella
Noche de San Juan en Gandia.
El Camp de MorvedreLa SaforValenciaValencia ciudad

El dispositivo de seguridad en la noche de San Juan en la provincia de València se salda con 40 detenidos

Por Toni Cuquerella
Proyecto de la futura depuradora de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Generalitat blinda el agua de Sagunt: una inversión de 50 millones en la depuradora garantizará el futuro de la factoría PowerCo

Por Toni Cuquerella
Patrulla marítima de la Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Així es preparen les platges de Sagunt per a l’estiu: Policia Local diària, drons i reforç massiu de neteja

Por Toni Cuquerella
Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?