ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El diputat al Congrés de Compromís Joan Baldoví visita la Costera i traballará contra les macroplantes fotovoltaiques

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 14, 2021
411 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Baldoví, junt a la diputada a les Corts Graciela Ferrer, mostren el seu suport a les alcaldies de Compromís la comarca

Joan Baldoví, diputat de Compromís al Congrés, i Graciela Ferrer, diputada a les Corts, han visitat aquest divendres Canals, Montesa i la Font de la Figuera junt a Josep Maria Sebastià, secretari comarcal de Compromís. La visita ha servit per mostrar el seu suport a les alcaldies de Compromís i també per acordar línies de treball per millorar les infraestructures comarcals i impedir la instal·lació de macroplantes fotovoltaiques.

La primera reunió s’ha celebrat a Canals on Baldoví i Ferrer han traslladat a l’equip de govern liderat per Mai Castells tot el seu suport «front a l’assetjament continu que pateixen des de l’oposició. Uns atacs que des de fa temps han passat al terreny personal i que no tenen en compte els perjudicis que pateix el poble per l’intent de bloqueig institucional que s’està duent a terme». A la visita Baldoví i Ferrer també han recollit informació sobre projectes locals als que podran donar impuls des de la seua actuació al Congrés i les Corts.

A la reunió amb Analia Juan, alcaldessa de Montesa, i el regidor Josep Cerdà; Baldoví i Ferrer han recollit informació sobre els projectes de línies de molt alta tensió i les macroplantes fotovoltaiques que amenacen a la comarca. Tant Juan com Josep Maria Sebastià han traslladat que la Costera vol energies renovables però no així. Com ha declarat Analia Juan “no es pot destrossar el territori per implantar cap infraestructura energètica. El nostre model és altre: Generar l’energia que necessitem localment sense projectes que arrasen les comarques per donar beneficis a grups d’especuladors”. A la reunió s’han acordat diverses línies de treball per tal que Baldoví i Ferrer ajuden a la comarca de la Costera a fer front a l’amenaça d’aquests projectes especuladors. Uns projectes que Josep Maria Sebastià ha indicat que “estan intentant fer una nova bombolla, la de la rajola l’hem pagada i l’estem encara pagant entre totes i tots, no ens podem permetre creen altra amb les renovables. La ciutadania no ha de perdre ni la seua terra ni els seus diners per culpa dels fons voltors».

La ronda de visites ha finalitzat a la Font de la Figuera on l’alcalde Vicent Muñoz, acompanyat per les regidores Carmen Asensi i Vero Reyes, ha explicat la situació local amb 9 projectes de macroplantes fotovoltaiques que posen en perill els cellers dels Alforins i les Alcusses. Uns projectes que de ser duts a terme farien perdre bona part de l’atractiu enoturístic de la zona i tirarien per terra l’esforç d’anys d’alguns dels millors productors de vi de tot l’estat. Durant la trobada Baldoví ha explicat també el treball que està fent a Madrid mediant amb ministeris i govern per donar solució als problemes amb les obres que causen inundacions a la localitat.

Tags: València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el lunes 17 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el lunes 17 de agosto anuncia una jornada despejada…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el lunes 17 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el lunes 17 de agosto anuncia temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el lunes 17 de agosto

Peñíscola registrará temperaturas máximas de 32 ºC y cielos con intervalos nubosos este lunes 17…

Otras noticias

xativa
CollaLa Costera

Xátiva i la programació del dilluns 17 a la Fira d’Agost

Por Adrián Lupiáñez
cali y el dandee
CollaLa Costera

Cali y El Dandee encapçalen la gran nit musical del diumenge 16 d’agost a la Fira de Xàtiva

Por Adrián Lupiáñez
ontinyent
CulturarteLa Costera

Qui és qui als Moros i Cristians d’Ontinyent 2026: càrrecs i comparses protagonistes

Por Adrián Lupiáñez
Xativa2025 16 scaled 1
CollaLa Costera

La Fira de Xàtiva desplega aquest dissabte 15 d’agost la Nit Jove a La Murta, el Trofeu de Velocitat i teatre de carrer

Por Javier Ruiz
firabestiarxativa
CollaLa Costera

Tots els actes de la Fira de Xàtiva per a aquest divendres 14 d’agost: música, pólvora, gastronomia i tradició

Por Javier Ruiz
ontinyent
CulturarteLa Costera

Ontinyent presenta la programació dels Moros i Cristians 2026: tots els horaris i actes clau

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?