ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

El Consell destina 90 milions de fons del Govern central per a la gigafactoria de bateries de Volkswagen en Sagunt

Es tracta de fons procedents dels pressupostos generals del Govern central amb caràcter finalista
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 28, 2023
714 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

El Consell ha aprovat un decret que regula la concessió directa d’una subvenció a Power HoldCo Spain SAU per a la implantació i desenvolupament de la seua fàbrica de cel·les de bateries en Parc Sagunt II.

Esta ajuda, que s’atorga amb caràcter excepcional i per raons d’interés públic de tipus econòmic i social per a la seua execució en el període 2023-27, té un import màxim de 90 milions i prové de fons de l’Estat.

D’aquesta forma la Generalitat atén les obligacions de contingut econòmic i ha tramitat el corresponent expedient de generació de crèdits, per tractar-se de fons procedents dels pressupostos generals del Govern central amb caràcter finalista. 

El Govern Valencià considera que la construcció de la fàbrica de cel·les de bateries «és d’extraordinari interés per al desenvolupament socioeconòmic regional i nacional en la mesura en què contribuirà significativament a la millora de l’eficiència industrial, el desenvolupament econòmic i la cohesió social en la Comunitat Valenciana».

Cal tindre en compte que el Reial decret llei 20/2022, de 27 de desembre, del Govern d’Espanya, va establir, a fi de donar suport a projectes que faciliten el desenvolupament de l’ecosistema del vehicle elèctric i connectat, la concessió directa a la Comunitat Valenciana d’una subvenció amb càrrec al Pressupost General de l’Estat de 2023 per import de 90 milions d’euros, per a la implementació d’un instrument de suport a projectes per al desenvolupament d’una fàbrica de bateries.

Posteriorment, el 27 de març de 2023, d’acord amb l’esmentat Reial decret llei 20/2022, de 27 de desembre, per ordre de la persona titular del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, modificada en data 13 de novembre de 2023, es va resoldre concedir a la Comunitat Valenciana una subvenció nominativa per import de 90 milions d’euros, amb càrrec al pressupost de despeses del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, per a l’aprovació durant 2023 d’un instrument d’ajudes que permeta la implantació i el desenvolupament en el territori valencià d’una fàbrica de bateries.

Tags: admin València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el martes 1 de septiembre

Para el martes 1 de septiembre en Peñíscola se esperan intervalos nubosos con lluvia escasa…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Torrent para el martes 1 de septiembre

Torrent presenta un martes 1 de septiembre con temperaturas entre 22 y 29 grados y…

Primera gran protesta del curs escolar: les manifestacions del professorat tornen el 12 de setembre a València, Alacant i Castelló

La comunitat educativa de la Comunitat Valenciana reprèn les mobilitzacions amb l'inici del nou curs…

Otras noticias

Estrella Morente.
El Camp de Morvedre

Estrella Morente despide Sagunt a Escena 2026: concierto en el Teatro Romano y espectáculos gratuitos de circo este fin de semana

Por Toni Cuquerella
Fortí del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El Fortí del Grau Vell frega el miler de visitants en el seu primer mes mentre Sagunt fregà el 100% d’ocupació hotelera

Por Toni Cuquerella
Lydia Bosch
CulturarteEl Camp de Morvedre

Lydia Bosch encabeza el reparto de ‘Fedra, en los infiernos’ este jueves en el Teatro Romano de Sagunto

Por Adrián Lupiáñez
Escena de 'Fedra' que será representada en Sagunt a Escena.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena acoge el reestreno de ‘Fedra’ con Lydia Bosch y Julio Peña en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
Tren de Cercanías de Renfe.
El Camp de MorvedreLa CosteraLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Renfe renovará los Cercanías de València: más capacidad y nuevos trenes en las líneas C1, C2 y C6

Por Toni Cuquerella
Dragón Quimera.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena lleva al dragón gigante ‘Quimera’ al Puerto este miércoles: horario, recorrido i espectáculo de pirotecnia

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?