ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Conselleria inverteix més de 550.000 euros en tres nous espais a l’Hospital de Sagunt

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 7, 2021
370 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’han ampliat les Urgències més de 200 metres quadrats, un nou Hospital de Dia de Hemato-Oncologia i una terrassa per a pacients psiquiàtrics

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha invertit més de 550.000 euros en tres nous espais posats en marxa de Sagunt. Així ho ha destacat la titular d’aquest departament, Ana Barceló, en la seua visita a l’hospital d’aquest centre sanitari.

D’aquesta manera, la titular de Sanitat ha mostrat la seua satisfacció per les millores realitzades a l’hospital, des de «l’ampliació de les Urgències, que ha permés la incorporació de nous boxs i un espai major per als pacients amb diferents patologies neumológicas, al nou Hospital de Dia d’Oncologia per a tractaments, amb un major nombre de butaques i de llits en un ambient més íntim i amb més llum», ha destacat.

Així mateix, Ana Barceló s’ha referit a la nova terrassa per a pacients de Psiquiatría, «que s’ha adequat perquè aquests pacients puguen tindre també aqueix espai d’eixida a l’exterior, i ha expressat la seua gratitud als professionals «pel treball desenvolupat durant aquesta pandèmia».

En concret, Ana Barceló, ha visitat al costat de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el gerent del departament de salut, José Luis Chover, les noves Urgències del centre. Es tracta d’una actuació que ha comptat amb un pressupost de 314.720 euros.

Aquesta actuació ha permés adequar una superfície annexa de més de 200 metres quadrats al costat de l’accés de la sala d’espera de les Urgències Generals, i edificar una zona que enllaça amb la zona d’observació. Així, s’ha creat una sala d’espera separada per a patologies respiratòries, una consulta de triatge, dos bo-*xes, una zona d’observació per a quatre llits, i lavabos.

A més, s’ha habilitat l’aula de docència de la planta baixa per a l’atenció de pacients COVID que ja han recuperat la seua funció, per la qual cosa aquesta nova actuació reforçarà les mesures ja adoptades.

La consellera també ha visitat el nou Hospital de Dia de Hemato-Oncologia, que acollirà un total de 9 llits i 12 butaques. Per a la seua creació s’ha habilitat un espai diàfan de la primera planta que s’utilitzava com a magatzem, en una superfície total construïda de 288 metres quadrats. Es tracta d’una actuació que ha suposat una inversió de 192.632 euros.

Aquesta actuació ha permés la segregació de l’Hospital de Dia de la Unitat de Cirurgia Major Ambulatòria (UCMA), Unitat que creix de 15 a 28 llits per a aquesta mena de cirurgia sense ingrés. Un espai que en els moments de major pressió en ocupació hospitalària per l’increment de pacients COVID ha sigut utilitzat per a ampliar la capacitat d’hospitalització.

Finalment, la Consellera ha visitat la nova terrassa per a pacients de Psiquiatria, situada en la segona planta. Aquest nou espai a l’aire lliure de més 200metros quadrats ha suposat l’habilitació i condicionament d’una terrassa d’esplai per a la sala d’hospitalització de Psiquiatria. D’aquesta manera, s’ha creat un espai de descans i gaudi a l’aire lliure que contribuirà al benestar i a la millor estada dels pacients.

Es tracta d’una actuació que ha suposat una inversió de 50.000 euros entre l’obra, el mobiliari i jardineria. El projecte ha contemplat la creació de dues zones lúdiques amb l’existència d’horts urbans, i una altra central que es destinarà a zona de descans amb una taula de reunions i sofà sota dues pèrgoles. La terrassa compta amb paviment de fusta i una tanca perimetral amb un acabat frontal en cristall amb vista a la mar.

Tags: València

Lo + leído

Gandia reforça la protecció del corriol camanegre i les dunes de l’Auir amb una campanya de vigilància i sensibilització

L'Ajuntament de Gandia ha posat en marxa una nova campanya de sensibilització i vigilància preventiva…

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

El Gobierno de España ha destinado más de 400 millones de euros a la recuperación…

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat oficialment en marxa una nova edició del seu consolidat programa de…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?