ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Compromís per Sagunt apunta a estar a l’oposició i adverteix al PSPV que «no regalarem els nostres vots»

Afirmen que "caldria que canviaren moltes coses" en la seua relació la formació de Darío Moreno per estar al govern municipal
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 1, 2023
229 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
9780 sagunt compromis

Després d’uns mals resultats a Sagunt en els que ha passat de 5 regidors a quedar-se sols amb 2, Compromís ha celebrat durant els últims dies diverses reunions entre els seus òrgans dirigents per tal d’analitzar la situació i decidir quin serà el camí en el nou mandat, on els que han estat els seus socis del PSPV han fregat la majoria absoluta amb 12 edils.

“Creiem que hem fet una molt bona campanya i que l’equip liderat per Pepe Gil ha treballat molt dur i de forma admirable, no obstant és evident que el treball que ha realitzat el grup municipal durant aquests anys no ha estat ben valorat per la ciutadania en estos comicis. Tal volta no hem sabut transmetre tampoc les nostres idees i el nostre treball per esta ciutat o hi han jugat altres factors diferents que han decidit el vot dels ciutadans. Siga com siga, el fet indubtable és que les urnes li han donat a Darío Moreno una majoria que li permet governar amb comoditat”, declara el secretari local de Compromís per Sagunt Lluís Alcaide.

Alcaide continua explicant que “en les actuals circumstancies la majoria dels i les membres del partit han considerat que el nostre paper durant esta legislatura ha de ser el de conformar una oposició constructiva i responsable en defensa dels interessos de la ciutadania de Sagunt. Continuarem treballant per l’ocupació de qualitat, el respecte al medi ambient, la recuperació de les nostres platges, l’habitatge assequible i en que els beneficis de la gigafactoria de Volkswagen hi arriben a tots. Ara tenim molt de treball, doncs hem de preparar la ciutat per a l’arribada de tot el que la gigafactoria va a comportar i no podem deixar perdre de vista l’interès municipal i el de la gent que hi viu ací”.

Finalment Alcaide assegura que des del partit no es tanquen a escoltar la proposta que tinga que oferir Darío Moreno per entrar al pròxim equip de govern, però assegura que “esta no és ara mateix la nostra prioritat, doncs no creiem que tinga res significatiu que oferir-nos. Al mateix temps, pensem que la relació durant estos 4 anys anteriors no ha estat la que tocava i caldria que canviaren moltes coses per a que finalment acceptarem formar part de l’equip de govern. Nosaltres sempre hem estat un partit de diàleg, esperem la invitació del PSOE per avaluar la nova situació, però no anem a regalar els nostres vots i a la nostra ciutat”.

A Sagunt al PSPV li falta un sol regidor per assolir la majoria absoluta, per la qual cosa o tota la resta de forces s’uneixen per desbancar a Moreno de l’alcaldia (amb un espectre que va des d’EUPV-Podem a Vox), o els socialistes poden iniciar un mandat en minoria.

Tags: admin València

Lo + leído

Dos valencianos desarrollan el nuevo hito sin precedentes en implantología dental

La Clínica Dr. Gutiérrez presentaó en el Integrative Implantology Experience Congress, organizado por la Sociedad…

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?