ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Compromís denuncia que l’Ajuntament de Sagunt ha talat arbres en una àrea verda escolar per fer concerts i discomòbil

El grup municipal demana explicacions a l’equip de Govern i reclama “responsabilitat ambiental per a conservar la infraestructura verda de la ciutat”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 19, 2023
228 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3591 sagunt maria josep pico arbres talats

Compromísha denunciat que l’Ajuntament de Sagunt ha talat un conjunt d’arbres en una àrea verda escolar, entre els col·legis públics d’Ausiàs March i Montíber, a fi d’habilitar un espai de concerts i discomòbil durant aquestes festes patronals.

La regidora de la formació valencianista Maria Josep Picó sol·licitarà explicacions a l’equip de Govern de la corporació local dirigida per l’alcalde Moreno per a saber “qui va prendre la decisió de talar els arbres, per quins motius i els criteris tècnics que s’hi van argumentar, així com el pressupost públic per a l’actuació”.

“Des de Compromís per Sagunt som grans defensors de les nostres Festes Patronals, de fet, la nostra companya Asun Moll es recordarà com una magnífica regidora d’aquest àmbit, també desitgem que tant les persones penyistes com la ciutadania en general puguen gaudir de les millors celebracions possibles, tanmateix, considerem que no es poden talar arbres amb una vida de deu anys en un espai molt utilitzat per les famílies, xiquetes i xiquets durant tot el curs escolar, per a un ús efímer”, argumenta Maria Josep Picó.

Des del partit valencianista destaquen el context actual de canvi climàtic, que es manifesta estos dies en forma d’onada de calor amb rècords històrics de temperatura i posen el punt en establir polítiques públiques que mitiguen tot el possible el seu efecte en les persones, destacant com un dels pilars fonamentals la protecció i proliferació d’espais verds en la ciutat. Tal i com afegeix la regidora de Compromís per Sagunt Maria Josep Picó, “Entenem que s’hagen retirat temporalment els bancs, ja que es poden tornar a posar, però matar arbres ja no té tornada enrere. S’ha deteriorat l’espai, donant un molt mal exemple quant a la conservació de la natura i la biodiversitat quan l’Ajuntament de Sagunt hauria de ser baluard de la defensa ambiental”.

Un increment de la despesa pública

Picó lamenta que l’Ajuntament de Sagunt “en lloc de millorar els espais públics d’ús escolar i familiar, actue a curt termini i no sols deteriorant una àrea molt utilitzada, sinó també incrementant innecessàriament la despesa pública”.

Compromís per Sagunt reclamarà la restauració i millora de l’espai escolar on s’han talat els arbres, un lloc on els xiquets i xiquetes es troben per a jugar a l’eixida del col·legi, mentre que també exigirà un pla de millora dels espais verds en els entorns de totes les escoles del municipi per a garantir el contacte de la infantesa amb la natura en els entorns urbans.

[Img #5530]

Tags: admin València

Lo + leído

Dos valencianos desarrollan el nuevo hito sin precedentes en implantología dental

La Clínica Dr. Gutiérrez presentaó en el Integrative Implantology Experience Congress, organizado por la Sociedad…

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?