ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Cullera injectarà 200.000 euros més exclusivament al sector turístic i d’oci amb un segon pla d’ajudes

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 16, 2021
339 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’amplien les subvencions a agències de viatges, empreses gestores d’habitatges turístics, pubs o festivals musicals

L’Ajuntament de Cullera posa en marxa una segona edició del pla municipal ‘Recupera’t’, un programa que pretén reforçar l’activitat econòmica local, sobretot la centrada en l’àmbit turístic i de l’oci i que ha estat afectada per les restriccions de la pandèmia.

Enguany, este pla comptarà amb 200.000 euros d’ajudes directes dedicades exclusivament als i les professionals de les empreses turístiques i de l’oci, de l’allotjament, les agències de viatges i gestores d’activitats turístiques. A esta línia d’ajuda cal sumar la ja oferida fa uns mesos del Pla Parèntesi de la Generalitat Valenciana i la Diputació, amb la qual cosa, entre les administracions locals i autonòmica sumen un total d’1,2 milions d’euros.

Este Pla ‘Recupera’t 2021’ ha sigut aprovat per unanimitat en la sessió plenària extraordinària del mes de març on l’alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, ha volgut destacar «l’aposta de govern no només l’any passat que ens va agafar la pandèmia per sorpresa sinó també enguany que hem doblat les ajudes i que més arribarem a totes les empreses locals que d’una o altra forma han patit la crisi sanitària i que han vist minvada la seua activitat normal».

Ajudes i beneficiaris
La novetat que enguany oferix esta convocatòria és que s’ha pogut ampliar el ventall de les persones i empreses beneficiàries del sector turístic. Cal destacar que a més de la inversió per plaça hotelera o les ajudes per a les empreses de restauració, com es va fer l’any passat, estes s’han pogut adreçar també a agències de viatges, empreses gestores de vivendes turístiques, pubs o festivals musicals.

Estes ajudes es donaran per concurrència competitiva, és a dir, fins que s’esgote el crèdit. Per a la regidora de Promoció Econòmica, Débora Marí, estes concessions econòmiques refermen «la importància que li donem a este teixit productiu, que ens ajuda a projectar i impulsar econòmica i socialment la ciutat».

L’Ajuntament, ara amb els informes precepctius, sol·licitarà la tramitació de les ajudes i informarà del seu període d’inici de sol·licituds.

Tags: Turís

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

Foto 1 Donaciones
Economía

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Por Javier Ruiz
Vista de Benidorm
EconomíaLa Marina Baixa

Benidorm consolida su liderazgo en eficiencia hídrica tras invertir más de 45 millones en dos décadas junto a Veolia

Por Javier Ruiz
Trabajadores de Mercadona 02
Economía

Mercadona destina 1.000 millones a reforzar salarios, primas y jornada laboral de 112.000 empleados

Por Javier Ruiz
2e760eb0 e475 4288 ad5a 9d2a5772b2ac
Economía

Líderes europeos abordan el reto demográfico y el futuro del mundo rural

Por Javier Ruiz
8b530a43 b04b 4ebe a4d6 6265ba10fdae 16 9 aspect ratio default 0
Economía

À Punt bate el récord histórico de facturación publicitaria con casi 4 millones de euros

Por Javier Ruiz
cd862e41 da71 4dbf 9c6f 0dda53d71918
Economía

DigiFree: conocimiento, justicia y libertad

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?