ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Cullera injectarà 200.000 euros més exclusivament al sector turístic i d’oci amb un segon pla d’ajudes

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 16, 2021
224 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

S’amplien les subvencions a agències de viatges, empreses gestores d’habitatges turístics, pubs o festivals musicals

L’Ajuntament de Cullera posa en marxa una segona edició del pla municipal ‘Recupera’t’, un programa que pretén reforçar l’activitat econòmica local, sobretot la centrada en l’àmbit turístic i de l’oci i que ha estat afectada per les restriccions de la pandèmia.

Enguany, este pla comptarà amb 200.000 euros d’ajudes directes dedicades exclusivament als i les professionals de les empreses turístiques i de l’oci, de l’allotjament, les agències de viatges i gestores d’activitats turístiques. A esta línia d’ajuda cal sumar la ja oferida fa uns mesos del Pla Parèntesi de la Generalitat Valenciana i la Diputació, amb la qual cosa, entre les administracions locals i autonòmica sumen un total d’1,2 milions d’euros.

Este Pla ‘Recupera’t 2021’ ha sigut aprovat per unanimitat en la sessió plenària extraordinària del mes de març on l’alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, ha volgut destacar «l’aposta de govern no només l’any passat que ens va agafar la pandèmia per sorpresa sinó també enguany que hem doblat les ajudes i que més arribarem a totes les empreses locals que d’una o altra forma han patit la crisi sanitària i que han vist minvada la seua activitat normal».

Ajudes i beneficiaris
La novetat que enguany oferix esta convocatòria és que s’ha pogut ampliar el ventall de les persones i empreses beneficiàries del sector turístic. Cal destacar que a més de la inversió per plaça hotelera o les ajudes per a les empreses de restauració, com es va fer l’any passat, estes s’han pogut adreçar també a agències de viatges, empreses gestores de vivendes turístiques, pubs o festivals musicals.

Estes ajudes es donaran per concurrència competitiva, és a dir, fins que s’esgote el crèdit. Per a la regidora de Promoció Econòmica, Débora Marí, estes concessions econòmiques refermen «la importància que li donem a este teixit productiu, que ens ajuda a projectar i impulsar econòmica i socialment la ciutat».

L’Ajuntament, ara amb els informes precepctius, sol·licitarà la tramitació de les ajudes i informarà del seu període d’inici de sol·licituds.

Tags: Turís

Lo + leído

Nuevos decretos sociales de la Generalitat tras la DANA: ayudas para ascensores, familias, demoliciones, y avances en vivienda pública

El Pleno del Consell ha aprobado tres nuevos decretos de ayudas sociales dentro del Plan…

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va anunciar durant la seua recent visita a Ontinyent…

El granizo daña 5.000 toneladas de caquis en Carlet y Massalavés

La tormenta con granizo que afectó a la comarca de La Ribera el lunes pasado…

Otras noticias

PERTE 1
AlicanteEconomía

Hidraqua apuesta por el agua regenerada en proyectos clave para garantizar el abastecimiento en el futuro

Por Javier
IMG 8217
EconomíaEl Camp de Túria

Loriguilla impulsa la digitalización segura con una jornada gratuita para aprender sobre WhatsApp

Por Javier
NdpFormacionIAnegociosHortasud1
EconomíaL' Horta Sud

La mancomunitat organiza un foro de inteligencia artificial para negocios de l’Horta Sud en Torrent

Por Redacción ComarcalCV
FOTO NOTICIA
EconomíaEl Camp de Morvedre

Nueva convocatoria del curso gratuito ‘Agente del Cambio en Sagunto: Experto en Transformación Digital

Por Javier
Entrada QUERAMIC ALFAFAR
Economía

Queràmic abre su primera tienda en Valencia e implanta su innovador método QueEasy para la venta de baños

Por Javier
IMG 8257
EconomíaL' Horta Sud

Convierte más con asistentes de WhatsApp bien diseñados en un taller de la Cámara de Comercio en Paiporta

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?