ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Renfe es compromet a millorar els accessos a l’estació de Tavernes de la Valldigna

L’alcaldessa Lara Romero ha traslladat als representants de Renfe les inquietuds i queixes tant de l’Ajuntament com dels usuaris per l’estat actual de l’estació 
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 25, 2023
190 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2950 tavernes valldigna reunio renfe

El delegat institucional de Renfe en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, i el gerent d’Àrea de Servei Públic Est de Renfe, José Enrique Cortina, s’han reunit hui amb l’alcaldessa de Tavernes de la Valldigna, Lara Romero, a qui han expressat el compromís de la companyia de millorar els accessos a l’estació, l’espai de pas dels viatgers per la zona d’obres i la il·luminació exterior fins que es done per finalitzat el nou procés de licitació dels treballs.

A la cita, per part de l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna, també han assistit, el primer tinent d’alcalde, Josep Llàcer; el regidor d’Urbanisme, Juan Bautista Talens, i un tècnic municipal.

Els treballs, que inclouen la construcció del pas subterrani per als vianants i el nou edifici, es van iniciar al juliol de l’any 2021, però es troben paralitzats des de gener passat a causa de les dificultats econòmiques de l’empresa adjudicatària, Ecisa. Renfe ha comunicat a l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna que està duent a terme les gestions per a la contractació d’una nova empresa contractista que reprenga les obres.

Al febrer de 2021, Renfe va anunciar una inversió de 4,4 milions d’euros en les obres de millora de l’accessibilitat en l’estació de Tavernes de la Valldigna. Els treballs inclouen l’execució d’un pas inferior, la reforma integral de l’edifici de viatgers i l’adequació de les andanes. La companyia realitzarà també obres d’urbanització en l’exterior de l’edifici i millores en l’aparcament de l’estació, que comptarà amb quasi 300 places.

L’estació de Tavernes de la Valldigna pertany a la línia C1 de Rodalia del Nucli de València i compta actualment amb 1.200 viatgers diaris. La fi de les obres suposarà una millora del servei per als viatgers de les localitats de Tavernes de Valldigna, Benifairó i Simat. 

«Reunió productiva»

L’alcaldessa Lara Romero ha assenyalat que ha sigut una “reunió molt productiva”. “L’objectiu d’esta reunió era traslladar a Renfe la preocupació de l’Ajuntament i les queixes que ens han comunicat els veïns i veïnes per l’estat actual en que es troba l’estació amb una obra inacabada que suposa un perill per a la seguretat dels usuaris i hem vist l’interès i l’avanç en les gestions que Renfe està portant a terme per a solucionar el més prompte possible esta situació”, ha afegit.

L’alcaldessa Lara Romero ha destacat la importància de les millores en els accessos que Renfe s’ha compromès a fer en breu, mentre que de forma paral·lela ja estan treballant en la contractació d’una nova empresa que puga finalitzar per complet la construcció de la nova estació.

Tags: admin Tavernes de la Valldigna

Lo + leído

Fin a la falta de aparcamiento en Chiva: el Ayuntamiento compra el parking del centro que abrirá antes del verano

El Ayuntamiento de Chiva ha dado un paso fundamental para poner fin a los históricos…

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

El comportamiento del consumidor ha cambiado de forma radical en los últimos años. Las personas…

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

L’Ajuntament de Sagunt ha formalitzat aquest dijous la recepció definitiva dels treballs de condicionament i…

Otras noticias

7830 policia nacional
La Safor

La Policía Nacional desmantela en Gandia una red de empadronamientos fraudulentos

Por Redacción ComarcalCV
Joan-Carles Martí i Manuela Carmena.
La Safor

Manuela Carmena tanca el cicle ‘Gandia Pensa’ amb un avís: “La democràcia estarà en perill si no la cuidem”

Por Toni Cuquerella
AO1101copia
CollaLa Safor

La cremà de la Falla a la Mar de Gandia tanca amb èxit quatre dies de festa

Por Redacción ComarcalCV
AO0010copia
La Safor

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Por Redacción ComarcalCV
AO0558copia
La Safor

Gandia inaugura el renovado Mercat del Prado y amplía su oferta gastronómica y cultural

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
L' Horta SudL'AlacantíLa Safor

Desmantelada una banda en Picassent por estafar a ancianos en Sueca, Moncada, Mislata, OIiva, Gandia o Xàtiva

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?