ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Marina Baixa

L’Ajuntament de la Vila Joiosa estudia paralitzar la concessió de llicències d’habitatges turístics

L'Alcalde Marcos Zaragoza assenyala que aquest cessament d'autoritzacions s'adreça als habitatges d'ús residencial i no impedeix la inversió agrupada ni tanca el mercat de l'habitatge turístic al municipi
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 7, 2024
583 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8526 vila joiosa viviendas costa

L’Alcalde Marcos Zaragoza ha explicat que “l’equip de govern local està estudiant suspendre, de manera preventiva, la concessió de llicències per a apartaments d’ús turístic situats a comunitats de propietaris per impulsar una regulació del sector que ofereixca seguretat jurídica però que , també, ordene l’allotjament turístic i evite activitats il·legals, al temps d’anticipar-se davant un possible creixement desmesurat”.

Aquesta mesura no impedeix la inversió agrupada ni tanca el mercat de l’habitatge turístic al municipi i “permetrà mantenir el posicionament de la Vila Joiosa com a destinació de turisme sostenible i no massificat”.
 
Actualment, hi ha registrats un total de 1.782 habitatges turístics a la Vila Joiosa amb una oferta de 7.830 places. Entre el gener i el maig del 2024 s’han incorporat 122 habitatges turístics, fet que suposa una oferta de 558 places més.
 
“L’habitatge turístic és un fenomen que transcendeix a la problemàtica de la convivència dels residents amb els visitants, per la qual cosa estem fent una anàlisi integral de la situació habitacional de la Vila Joiosa per adoptar les mesures oportunes per evitar o prevenir una saturació del sector i la consegüent pressió a les infraestructures i serveis públics”.
 
En aquest sentit, Zaragoza ha anunciat que ha posat en marxa un grup de treball amb experts per estudiar l’estat del sector turístic de la ciutat, a més d’analitzar els canvis legals en matèria urbanística, la normativa relacionada amb l’habitatge turístic i les possibles bonificacions hoteleres.
 
«Volem trobar un equilibri entre l’oferta d´habitatge turístic i l’oferta d’habitatge permanent amb la finalitat de facilitar l’accés al´habitatge a tots els col·lectius». En aquest sentit, l’Alcalde assenyala que “ja estem treballant en aquesta línia perquè ens preocupa el preu de l’habitatge i per això ja tenim en marxa la construcció de 33 habitatges destinats al lloguer jove a una parcel·la municipal, localitzada al costat del col·legi públic Gasparot , que forma part del Programa Viu Comunitat Valenciana que impulsa la conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge”, apunta Zaragoza.

Tags: admin

Lo + leído

El Consell convoca 300.000 euros en ayudas para reducir el uso de plaguicidas en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana contará con una inyección inicial de 300.000 euros para combatir las plagas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 18 de julio indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 18 de julio indica cielos nubosos con…

Otras noticias

Costa de Alboraia.
Baix VinalopóComunitat ValencianaEl Camp de MorvedreL'AlacantíL'Horta NordLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera BaixaLa SaforLa Vega Baja

Radiografía del alquiler en la costa valenciana: de la exclusividad de Alboraia y Xàbia a los precios más amables de Vinaròs

Por Toni Cuquerella
L'Ajuntament de Confrides ja ha fet requeriments per a una intervenció.
La Marina Baixa

L’Ajuntament de Confrides exigeix la intervenció institucional immediata: una veïna viu a un pis amb 116 gossos amuntegats

Por Toni Cuquerella
À Punt mostra un nou capitól en La Marina Baixa.
La Marina Baixa

‘Valencians sobre rodes’ estrena capítol centrat en La Marina Baixa

Por Adrián Lupiáñez
Placas solares instaladas en un edificio de la Vila Joiosa.
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa da el salto a la energía verde: instala placas solares en 5 grandes edificios municipales

Por Toni Cuquerella
Benidorm 1
La Marina Baixa

Benidorm refuerza su estrategia hídrica con agua regenerada, desalación e inteligencia artificial

Por Javier Ruiz
Bus de la Generalitat.
AlicanteLa Marina BaixaLa Vega Baja

El Consell lanza las nuevas líneas de autobús València-Benidorm y Torrevieja-Alicante: mejor conexión con el AVE y el aeropuerto

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?