ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Tèxtil Ontinyent recorda la nova normativa que obliga a portar mascareta fins i tot amb distància de seguretat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 7, 2021
117 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El clúster recorda que els seus productes compleixenamb tota l’homologació obligatòria i que ofereixen la màxima seguretat als usuaris durant el seu ús

Tèxtil Ontinyent ha recordat que la passada setmana el BOE (Butlletí Oficial de l’Estat) va publicar el projecte de llei per la qual es fa obligatori a tot Espanya portar mascareta en tot moment, fins i tot amb distancia d’1,5 metres en la via pública.

El text, referent a la Llei de mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per fer front a la crisi sanitària de la COVID-19, també és coneguda com ‘llei de nova normalitat’ aprovada el passat 18 de març al Congrés, i elimina de la normativa fins ara en vigor el matís sobre la separació de metre i mig a l’aire lliure com a principal contingut. Així l’ús de la mascareta higiènica s’estén a tot moment en la vida pública, esborrant l’excepcionalitat de si es pot mantindre la distància de seguretat interpersonal d’1,5 metres”.

No obstant l’obligatorietat no és aplicable a les persones que presenten algun tipus de malaltia o dificultat respiratòria que puga veure’s agreujada per l’ús de la mascareta o que, per la seua situació de discapacitat o dependència, no disposen d’autonomia per a portar-la, o bé presenten alteracions de conducta que facen inviable la seua utilització. Tampoc serà exigible «en el cas d’exercici d’esport individual a l’aire lliure, ni en els supòsits de força major o situació de necessitat o quan, per la pròpia naturalesa de les activitats, l’ús de la màscara resulte incompatible, conformement a les indicacions de les autoritats sanitàries».

Tèxtil Ontinyent recorda que les seues mascaretes higièniques estan homologades i compleixen tota la normativa UNE 0065, i ofereixen diversitat per a totes les edats. A més els seus productes estan sotmesos a una contínua innovació en teixits i filtres, a més de donar una major respirabilitat, ser més sostenibles i ser més barates i reutilitzables que les mascaretes FFP2 i les quirúrgiques d’un sol ús.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia Pensa reuneix els periodistes valencians Paco Cerdà i José Luis Sastre en una conversa sobre memòria i pensament crític

El cicle Gandia Pensa torna amb una nova sessió en col·laboració amb la Tardor Literària,…

Finalizan las obras de restauración en la plaza de armas del Castillo de Morella

El Ayuntamiento de Morella ha concluido la rehabilitación de la plaza de armas de su…

La Autoritat Portuaria avança en la restauració del pantalà marítim a Sagunt

La presidenta de l'Autoritat Portuària de València (APV), Mar Chao, ha reafirmat el compromís de…

Otras noticias

Membres de l'expedició valenciana a Brussel·les.
La Vall d'Albaida

Ontinyent presenta a Brussel·les la seua resposta exemplar a la dana de 2019 com a model europeu de resiliència

Por Toni Cuquerella
La regidora de Cementeri d'Ontinyent, Helena Gandia.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?