ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent duplica el seu pressupost d’obra social i destina 1,7 milions a la futura Facultat de Veterinària

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado febrero 6, 2026
373 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Seu central de Caixa Ontinyent.
Seu central de Caixa Ontinyent.

Caixa Ontinyent ha anunciat un desplegament de recursos per a aquest exercici, elevant el seu pressupost d’obra social fins als 3,8 milions d’euros. Aquesta xifra suposa pràcticament el doble del que es va invertir l’any anterior i reforça el paper de l’entitat com l’única caixa d’estalvis de la Comunitat Valenciana que reverteix la totalitat dels seus beneficis en la societat. Sota la direcció del seu president, José Pla, l’entitat busca adaptar els seus programes a les necessitats reals del territori, consolidant un model de banca de proximitat que en els últims 25 anys ha destinat més de 30 milions d’euros a iniciatives de caràcter social, cultural i educatiu.

L’eix central d’aquesta inversió històrica és l’aportació d’1,7 milions d’euros per a la implantació de la futura Facultat de Veterinària de la Universitat de València al campus d’Ontinyent. Aquest projecte es considera una infraestructura estratègica no només per a la ciutat, sinó per al conjunt de les comarques centrals valencianes, ja que actuarà com un potent motor de dinamització econòmica. L’arribada d’estudiants, docents i investigadors generarà un impacte directe en sectors com el comerç, l’hostaleria i el mercat de l’habitatge, transformant el teixit local i atraient nou talent a la zona.

Més enllà de l’àmbit universitari, l’entitat diversificarà la seva acció a través de la Fundació Caixa Ontinyent amb la posada en marxa de projectes avantguardistes enfocats en la formació i el medi ambient. Entre les novetats destaca la creació d’una nova Aula de Sostenibilitat, dedicada a promoure l’economia circular i la responsabilitat ambiental en l’entorn empresarial i acadèmic. Així mateix, s’activarà una Aula Virtual per ampliar l’accés a l’educació financera i es reforçarà el suport a l’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent, un projecte que combina l’excel·lència artística amb la formació de joves intèrprets.

Aquest increment pressupostari també permetrà blindar la labor assistencial que la caixa desenvolupa habitualment. L’entitat manté actualment 25 centres en diverses poblacions, entre els quals es troben escoles infantils i centres especialitzats per a gent gran o persones amb Alzheimer i discapacitat. Aquesta xarxa assistencial no només beneficia directament més de 190.000 persones, sinó que sosté prop de 300 llocs de treball directes. Amb aquest pas endavant, Caixa Ontinyent reafirma el seu compromís de retornar a la ciutadania els beneficis generats per la seva activitat financera, assegurant el progrés educatiu i social del seu entorn.

Tags: Caixa Ontinyent Ontinyent

Lo + leído

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

La gestión del Departamento de Salud de Sagunt se encuentra en el centro de la…

Reforma de la Ley Electoral: la Unió Municipalista consigue las firmas para rebajar el listón al 3% y traslada el debate a Les Corts

La campaña de movilización emprendida por la Unió Municipalista ha alcanzado su objetivo principal. La…

Ferran Bartual recibe el Ninot d’Or del Gremi Artesà d’Artistes Fallers en Foios

El Ayuntamiento de Foios ha anunciado que Ferran Bartual, regidor de Falles, será galardonado con…

Otras noticias

L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?