ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado abril 8, 2026
301 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.

Caixa Ontinyent ha donat hui un colp d’autoritat en el mapa financer valencià en presentar uns resultats rècord i un ambiciós full de ruta per al pròxim trienni. El president de l’entitat, José Pla, i el director general, José Francisco Sanfélix, han comparegut en roda de premsa per a desgranar un exercici 2025 marcat per la solidesa financera: un benefici abans d’impostos de 17 milions d’euros que, després del pagament de 3,2 milions en tributs, situa el benefici net en 13,8 milions d’euros, un 22% més que l’any anterior.

Aquest enfortiment permet a la caixa valenciana presentar una ràtio de solvència CET1 del 24,26%, una xifra que triplica els mínims exigits i que la situa com una de les entitats més robustes del sector. Amb un volum de negoci que ja arriba als 2.802 milions d’euros i una morositat sota control (1,81%), l’entitat es prepara ara per a una nova fase de creixement.

Expansió territorial i revolució digital

Després de consolidar la seua presència al sud amb obertures recents a Alacant i Elx, el nou Pla Estratègic 2026-2028 posa el focus en l’expansió cap al nord de la Comunitat Valenciana. L’objectiu és ambiciós: captar 10.000 nous clients i assolir un volum de negoci de 3.147 milions d’euros al tancament de 2028, basant-se en un creixement previst del 27% en la inversió creditícia per a empreses i habitatge.

L’estratègia no sols és geogràfica, sinó també tecnològica. Sanfélix ha subratllat que l’entitat integrarà la intel·ligència artificial per a personalitzar l’atenció al client i potenciarà la seua oficina digital de 24 hores. No obstant això, Caixa Ontinyent mantindrà la seua essència de banca de proximitat, garantint l’atenció presencial en oficines amb major flexibilitat horària i eliminant la necessitat de cita prèvia.

Una obra social rècord: la Facultat de Veterinària

El model de banca territorial de l’entitat reverteix aquest any de manera massiva en la societat. Gràcies a la proposta de distribució de resultats, el pressupost per a obra social ascendirà a 3,8 milions d’euros, pràcticament el doble que en l’exercici anterior.

El projecte estrella d’aquest nou període serà l’aportació de 1,7 milions d’euros per a la futura Facultat de Veterinària de la Universitat de València a Ontinyent. «Som una entitat compromesa amb les persones i aquest pla ens permetrà créixer sense renunciar a la nostra essència social», ha afirmat José Pla, i ha destacat que l’any passat ja es van beneficiar més de 190.000 persones de les activitats de la seua fundació.

Tags: Caixa Ontinyent Ontinyent

Lo + leído

Foios bateja un dels seus carrers com a ‘Guillem Agulló’ en un emotiu acte contra el feixisme i el racisme

El municipi de Foios ja compta amb un espai públic per a recordar i homenatjar…

Paiporta cierra el último gran vertedero de la DANA tras retirar la basura equivalente a 24 años

Un paso de gigante hacia la normalidad en la 'zona cero' de la catástrofe. La…

Estos son los municipios con cortes de luz esta semana: Alzira, Alaquàs, Chiva o Silla

Varios municipios de la provincia de Valencia sufrirán cortes programados de luz del 23 al…

Otras noticias

Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
Guardia Civil.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Desarticulan grupo criminal con una plantación de marihuana en l’Olleria

Por Pau Gómez
VisitaalemansaValencia1943
CulturarteLa Vall d'Albaida

Una exposición en Ontinyent muestra 200 fotos inéditas de la Valencia de la Guerra Civil y postguerra

Por Pau Gómez
residus1a
La Vall d'Albaida

Ontinyent reparteix els primers poals per al nou sistema de recollida de residus als disseminats

Por Pau Gómez
L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?