ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt bonificarà l’IBI fins a un 50% per la instal·lació de sistemes d’energies renovables

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 29, 2021
366 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El Ple aprova la reducció el tipus gravamen als immobles de naturalesa urbana i deixa el general en 0,41% i l’incrementat en 0,53%

El Ple de la Corporació Municipal va aprovar este dijous, la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de l’Impost de Béns Immobles (IBI) per a l’exercici 2022. Este expedient, presentat pel delegat d’Hisenda, Javier Raro, es va aprovar amb els vots favorables de PSPV, Compromís i EUPV; els vots en contra d’IP, PP i Vox; i l’abstenció de Ciudadanos.

Esta modificació aprovada, inclou una bonificació als béns immobles que hagen instal·lat sistemes per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia solar. Esta bonificació serà del 30% de la quota íntegra de l’impost, durant els 10 primers anys des de la seua instal·lació. La bonificació serà del 50% si s’instal·len simultàniament els dos sistemes d’aprofitament de l’energia solar.

D’una altra banda els tipus de gravamen general i incrementat de l’IBI urbà es reduïxen i s’establixen en el 0,41% i el 0,53%, respectivament. L’informe tècnic estima que hi haurà un impacte financer positiu de 291.158 euros.

Pel que fa als béns immobles d’ús ‘industrial’ i els d’ús ‘comercial’, el valor cadastral dels quals no excedisca d’1.000.000 d’euros, es manté en el 0,53%; per als de naturalesa rústica, en el 0,72%; i per als béns immobles de característiques especials, en el 1,3%.

També es manté la modificació aprovada l’any passat, en l’anterior revisió de l’ordenança, consistent en l’aplicació d’un recàrrec del 50% de la quota líquida als habitatges que es troben desocupats amb caràcter permanent quan els seus propietaris tinguen més de deu habitatges permanentment desocupats. Segons l’ordenança, s’entenen per habitatges desocupats amb caràcter permanent els així declarats per la Generalitat Valenciana segons el que establix la Llei 2/2017, de 3 de febrer, i que consten inscrits com a tals en el seu registre d’habitatges desocupats.

Es tracta d’una aprovació provisional, de manera que ara el text s’exposarà al públic durant 30 dies perquè aquelles persones interessades puguen examinar-lo i presentar les reclamacions que estimen oportunes. Una vegada conclòs el termini, i si no es presenta cap reclamació, es donarà per aprovada definitivament i l’ordenança començarà a aplicar-se l’1 de gener de 2022.

Tags: Ibi

Lo + leído

Dos valencianos desarrollan el nuevo hito sin precedentes en implantología dental

La Clínica Dr. Gutiérrez presentaó en el Integrative Implantology Experience Congress, organizado por la Sociedad…

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?