martes, 17 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia se suma al Dia Internacional de la Dona amb la lectura d’un manifest a la Plaça Major

L’encarregada de llegir aquest document ha sigut Ángeles Miñana, representant de la Unitat de Violència de Gènere de la Policia Local de Gandia
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 8, 2023
36 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8894 gandia 8m

La plaça Major de Gandia ha acollit la lectura del manifest amb motiu del 8M, Dia Internacional de la Dona. L’encarregada de llegir aquest document ha sigut Ángeles Miñana, representant de la Unitat de Violència de Gènere de la Policia Local de Gandia (Gessamí).

El discurs s’ha iniciat destacant que hui és una data imprescindible en l’agenda feminista: «El 8 de març és una data destacada en el calendari internacional per a recordar que la desigualtat de gènere encara és una realitat a tot el món i que, si bé han sigut molts els assoliments aconseguits, queden moltes injustícies per superar».

El manifest que s’ha escoltat a la plaça Major ha fet referència al lema escollit a la ciutat enguany per commemorar el 8M: ‘Juntes per la Igualtat’. Així doncs, s’ha recalcat el paper de les dones a l’àmbit de la salut: «Les dones es troben en la primera línia com a treballadores de la salut, cuidadores, innovadores i organitzadores comunitàries. Malgrat això, les dones s’enfronten en tot el món a tasques de cures no remunerades, a la desocupació, a la pobresa i a un augment de la violència de gènere».

A més, s’ha fet referència també a la unió de les dones per a poder aconseguir els drets que mereixen i tot allò que es proposen: «Hui és urgent, important i necessari que almenys puguem caminar juntes totes les dones, obviant banderes, idearis i imaginaris patriarcals que pretenen relegar-nos a ciutadanes de segona dividint les nostres pròpies aliances. El moviment global que reclama un dret fonamental com la igualtat és imparable. És el moment de ‘Juntes per la Igualtat’ lema triat per a aquest any 2023″.

A l’àmbit laboral, el manifest demana per la igualtat i condicions dignes per a totes les treballadores, sense cap tipus de biaix de gènere o bretxa salarial. En aquesta línia i de manera general, es vol reivindicar la igualtat real entre dones i homes. «Encara que la presència de les dones en estudis de Grau supera a la dels homes, és preocupant la seua baixa representació en els llocs de responsabilitat. També és preocupant les bretxes salarials de gènere», conclou el document.

Tags: Gandia

Lo + leído

Hallan sin vida al joven desaparecido en el Túria una semana después de encontrar a otro fallecido en la misma zona

Efectivos del Grupo Especial de Operaciones (GEO) de la Policía Nacional han hallado este lunes…

Buscan en el Turia a un hombre desaparecido entre Manises y Paterna tras bañarse en el Azud de la Acequia de Tormos

Un hombre de 35 años y nacionalidad colombiana permanece desaparecido desde este domingo por la…

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

La Vila Joiosa fue el escenario del esperado concurso de pebrereta, una de las actividades…

Otras noticias

IMG 20250605 WA0066
La Safor

El restaurante ‘En Boga’ de València gana la 50ª edición del Concurso Internacional de Fideuà de Gandia

Por Javier
Projecte de la marina de Gandia.
La Safor

Les obres de la nova Marina de Gandia començaran al setembre amb una inversió de 8 milions d’euros

Por Toni Cuquerella
El ministre Pablo Bustinduy, junt a l'alcalde de Gandia, José manuel Prieto.
La Safor

El ministre Bustinduy posa Gandia com a exemple en la lluita contra l’intrusisme en els pisos turístics

Por Toni Cuquerella
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Safor

Detenido un joven por un robo con violencia a un menor en Oliva

Por Javier
Feria de Abril de Gandia
La Safor

La Feria de Abril de Gandia regresa con una programación repleta de actividades gratuitas

Por Javier
Viviendas de protección oficial en Gandia
La Safor

Gandia contará con un nuevo edificio de 67 viviendas protegidas frente al Palacio de Justicia

Por Javier
Auditado por
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?