BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 9 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia inicia les obres que al polígon Sanxo Llop per convertir-lo en un clúster d’empreses en l’àmbit sociosanitari

La zona comptarà amb 30.000 metres quadrats de zones verdes, sis quilòmetres de carril bici i més de 1.500 places d'estacionament
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 25, 2024
45 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6469 gandia poligon sanxo llop obres

Les obres d’urbanització del polígon Sanxo Llop de Gandia ja són una realitat després de la signatura de l’acta de Comprovació del Replantejament entre tècnics de l’Ajuntament i de l’empresa encarregada d’executar els treballs (PAVASAL). Així ho ha informat aquest matí l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto qui, juntament amb la coordinadora general d’Urbanisme, Maite Alonso, i la primera tinent d’Alcaldia, Alícia Izquierdo, ha visitat la zona on s’han iniciat els treballs.

Prieto ha mostrat la seua satisfacció pel que ha definit com «un nou pas per a la tercera gran transformació de Gandia que en aquesta ocasió afecta la part est de la ciutat, que permetrà millorar la circulació a tota la zona i les comunicacions amb el port i la N-337, mentre es completa el mapa urbà d’aquesta part de Gandia». «Aquesta zona es convertirà en un nou tractor econòmic a l’àmbit sociosanitari que permetrà l’arribada d’empreses que creen ocupació d’alt valor afegit».

Tal com ha informat la primera autoritat municipal, l’actuació va ser licitada per 17,6 milions d’euros i adjudicada per un total de 13. Els treballs generaran al voltant de 75 llocs de treball i està previst que finalitzen l’abril del 2026.

En concret es preveu la intervenció sobre un total de 300.000 metres quadrats, dels quals 140.000 albergaran empreses. A més, el polígon comptarà amb una àmplia xarxa viària i aparcaments (1.523 places d’aparcament); 30.000 metres quadrats de zones verdes; més de mil arbres de diferents espècies; 360 lluminàries, i prop de sis quilòmetres de carrils bici per facilitar la mobilitat sostenible entre la zona industrial i la ciutat.

L’alcalde ha destacat que des de fa dues legislatures l’Ajuntament de Gandia es va convertir en agent urbanitzador, un fet que va permetre desbloquejar la zona, metre que la instal·lació de la nova subestació elèctrica permetrà subministrar tota l’electricitat necessària a les noves empreses que s’hi instal·len.

«Estem davant d’una obra d’una magnitud considerable que té un termini d’execució de 18 mesos, però la novetat en aquest tipus de desenvolupaments és que podrem anar tramitant les llicències alhora que executem les obres», ha indicat Prieto, qui també ha recordat que una de les parcel·les d’aquest sector que és propietat de l’Ajuntament es destinarà al Centre de Dia de Diversitat Funcional gràcies a un acord amb la Diputació de València i la Generalitat Valenciana que ascendeix a quatre milions d’euros. Aquesta nova instal·lació suposa un compromís complet per part del govern local, ja que possibilitarà que els usuaris del CEE Enric Valor puguen continuar sent atesos.

Tags: Gandia
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Detenida una mujer en Torrent por agredir a la profesora de su hija delante de otros alumnos

La Policía Nacional ha arrestado a una mujer de 26 años por propinar una bofetada…

La Policía Nacional desarticula un grupo de narcotraficantes en Gandia y Carlet

Agentes de la Policía Nacional han desmantelado en las localidades de Gandia y Carlet un…

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

La Guardia Civil ha detenido a cuatro trabajadores de una empresa de reparto implicados en…

Otras noticias

IMG 20250605 WA0066
La SaforValència

El restaurante ‘En Boga’ de València gana la 50ª edición del Concurso Internacional de Fideuà de Gandia

Por Javier
Projecte de la marina de Gandia.
La Safor

Les obres de la nova Marina de Gandia començaran al setembre amb una inversió de 8 milions d’euros

Por Toni Cuquerella
El ministre Pablo Bustinduy, junt a l'alcalde de Gandia, José manuel Prieto.
La Safor

El ministre Bustinduy posa Gandia com a exemple en la lluita contra l’intrusisme en els pisos turístics

Por Toni Cuquerella
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Safor

Detenido un joven por un robo con violencia a un menor en Oliva

Por Javier
Feria de Abril de Gandia
FiestasLa Safor

La Feria de Abril de Gandia regresa con una programación repleta de actividades gratuitas

Por Javier
Viviendas de protección oficial en Gandia
La Safor

Gandia contará con un nuevo edificio de 67 viviendas protegidas frente al Palacio de Justicia

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?