ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia inicia les obres que al polígon Sanxo Llop per convertir-lo en un clúster d’empreses en l’àmbit sociosanitari

La zona comptarà amb 30.000 metres quadrats de zones verdes, sis quilòmetres de carril bici i més de 1.500 places d'estacionament
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 25, 2024
329 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6469 gandia poligon sanxo llop obres

Les obres d’urbanització del polígon Sanxo Llop de Gandia ja són una realitat després de la signatura de l’acta de Comprovació del Replantejament entre tècnics de l’Ajuntament i de l’empresa encarregada d’executar els treballs (PAVASAL). Així ho ha informat aquest matí l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto qui, juntament amb la coordinadora general d’Urbanisme, Maite Alonso, i la primera tinent d’Alcaldia, Alícia Izquierdo, ha visitat la zona on s’han iniciat els treballs.

Prieto ha mostrat la seua satisfacció pel que ha definit com «un nou pas per a la tercera gran transformació de Gandia que en aquesta ocasió afecta la part est de la ciutat, que permetrà millorar la circulació a tota la zona i les comunicacions amb el port i la N-337, mentre es completa el mapa urbà d’aquesta part de Gandia». «Aquesta zona es convertirà en un nou tractor econòmic a l’àmbit sociosanitari que permetrà l’arribada d’empreses que creen ocupació d’alt valor afegit».

Tal com ha informat la primera autoritat municipal, l’actuació va ser licitada per 17,6 milions d’euros i adjudicada per un total de 13. Els treballs generaran al voltant de 75 llocs de treball i està previst que finalitzen l’abril del 2026.

En concret es preveu la intervenció sobre un total de 300.000 metres quadrats, dels quals 140.000 albergaran empreses. A més, el polígon comptarà amb una àmplia xarxa viària i aparcaments (1.523 places d’aparcament); 30.000 metres quadrats de zones verdes; més de mil arbres de diferents espècies; 360 lluminàries, i prop de sis quilòmetres de carrils bici per facilitar la mobilitat sostenible entre la zona industrial i la ciutat.

L’alcalde ha destacat que des de fa dues legislatures l’Ajuntament de Gandia es va convertir en agent urbanitzador, un fet que va permetre desbloquejar la zona, metre que la instal·lació de la nova subestació elèctrica permetrà subministrar tota l’electricitat necessària a les noves empreses que s’hi instal·len.

«Estem davant d’una obra d’una magnitud considerable que té un termini d’execució de 18 mesos, però la novetat en aquest tipus de desenvolupaments és que podrem anar tramitant les llicències alhora que executem les obres», ha indicat Prieto, qui també ha recordat que una de les parcel·les d’aquest sector que és propietat de l’Ajuntament es destinarà al Centre de Dia de Diversitat Funcional gràcies a un acord amb la Diputació de València i la Generalitat Valenciana que ascendeix a quatre milions d’euros. Aquesta nova instal·lació suposa un compromís complet per part del govern local, ja que possibilitarà que els usuaris del CEE Enric Valor puguen continuar sent atesos.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Plan de choque en el corazón de Villena: subasta de 40 solares e inmuebles en ruina para atraer residentes al centro histórico

El Ayuntamiento de Villena ha activado una ambiciosa estrategia de regeneración urbana destinada a revitalizar…

Cinc detinguts per l’homicidi del violinista de carrer nord-americà que vivia en un complex industrial abandonat de Sagunt

La Guàrdia Civil ha arrestat cinc persones a les localitats de Paterna, Burjassot i Benicarló…

La Diputació invertirà més de 4 milions d’euros per a renovar la xarxa d’aigua potable de la Costera

La Diputació de València ha fet un pas decisiu per a resoldre les deficiències hídriques…

Otras noticias

20126Tavernesplatja e1774384162944
La Safor

Tavernes de la Valldigna sigue a la espera la Declaración Ambiental para regenerar su playa tras dos meses

Por Pau Gómez
260322 frances 260322 6823
CollaLa Safor

La tamborrada llena de sonido el centro de Gandia en el arranque de la Semana Santa

Por Javier Ruiz
Estació del Nord de València.
L' Horta SudLa Safor

Municipios en pie de guerra: exigen recuperar los trenes de Cercanías directos para las Mascletaes de Fallas de València

Por Toni Cuquerella
Labora Gandia
La Safor

El sector servicios acumula hasta el 79% de los parados de La Safor

Por Javier Ruiz
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Safor

Piden seis años de prisión para el gerente de un pub de Gandia acusado de traficar con cocaína desde el local

Por Javier Ruiz
RodadepremsaMataAlcaldessaEnriqueParra 1 e1772444081390
La Safor

El TSJCV condena al Arzobispado a pagar 1,4 millones al Ayuntamiento de Oliva

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?