ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Generalitat posa en marxa el servei de transport públic per carretera ‘la Font de la Figuera-Xàtiva-Llutxent’

El servei d'autobusos connectarà els municipis de Benicolet, el Genovés, la Font de la Figuera, la Llosa de Ranes, Llutxent, Moixent, Montesa, Pinet, Quatretonda, Vallada i Xàtiva
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 30, 2023
366 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4972 autobus

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat posarà en marxa dilluns que ve, 3 de juliol, el servei de transport públic per carretera ‘CE-917 la Font de la Figuera-Xàtiva-Llutxent’ que transcorrerà per les comarques de la Vall d’Albaida i la Costera, per a connectar els municipis de Benicolet, el Genovés, la Font de la Figuera, la Llosa de Ranes, Llutxent, Moixent, Montesa, Pinet, Quatretonda, Vallada i Xàtiva.

Aquest servei d’autobusos comptarà amb una inversió de la Conselleria d’al voltant de 153.600 euros a l’any. El termini del contracte finalitzarà amb l’inici del servei de la concessió CV-115 Ontinyent-Xàtiva, que es troba en procés de licitació i el termini contractual de la qual serà de 10 anys.

El nou servei estarà definit per dues línies. La 1 que cobrirà La Font de la Fuiguera-Xàtiva i que tindrà al seu torn tres itineraris: La Font de la Figuera–Moixent– Vallada–Montesa–la Llosa de Ranes–Xàtiva; la Font de la Figuera–Moixent, i laLlosa de Ranes–Xàtiva.

Així mateix, la Línia 2 Llutxent-Xàtiva, s’estructurarà en dos recorreguts Benicolet–Llutxent–Quatretonda–el Genovés-Xàtiva i Pinet–Llutxent–Quatretonda–el Genovés-Xàtiva

Amb aquest contracte d’emergència es millorarà, amb caràcter general, el nivell de servei amb el qual compten aquests municipis. Així les localitats de la Línia 1, que actualment tenen una expedició per sentit de dilluns a divendres fins a Xàtiva, tindran el doble d’expedicions i s’inclouen dues més entre la Font de la Figuera i Moixent els dies laborables i una els dissabtes, diumenges i festius, que fins ara no comptava amb serveis en caps de setmana i festes.

Aquest increment d’expedicions afecta als municipis d’aquesta línia amb excepció de la Llosa de Ranes que ve d’un contracte diferent de la resta de poblacions i el nivell de servei de les quals s’adapta a la situació que es preveu en el projecte CV-115.

Quant a la Línia 2, les poblacions de Llutxent, Quatretonda i el Genovés passen d’una expedició per sentit a dues expedicions, mentre que Benicolet i Pinet mantenen una expedició per sentit, però deixen de ser a la demanda.

Així mateix, per a augmentar la qualitat del servei, l’antiguitat màxima de tots els vehicles adscrits haurà de ser de deu anys comptats des de la seua primera matriculació, condició que haurà de complir-se durant tota la vigència del contracte. Per a realitzar el nombre d’expedicions, quedaran adscrits a aquest contracte tres vehicles més un de reserva.

Tags: admin Font De La Figuera

Lo + leído

Gandia reforça la protecció del corriol camanegre i les dunes de l’Auir amb una campanya de vigilància i sensibilització

L'Ajuntament de Gandia ha posat en marxa una nova campanya de sensibilització i vigilància preventiva…

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

El Gobierno de España ha destinado más de 400 millones de euros a la recuperación…

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat oficialment en marxa una nova edició del seu consolidat programa de…

Otras noticias

Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?