ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Font de la Figuera celebrarà el Tasta la Font 3.0 el cap de setmana de l’1 al 3 d’abril

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 28, 2022
195 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Els comerços i professionals locals participants presentara la seua oferta i vídeos promocionals i rebran el reconeixement de “persianes alçades” a la seua resiliència i paper essencial en l’economia local.

L’Ajuntament de la Font de la Figuera ha donat a conéixer la programació d’una nova edició del Tasta la Font i ha convidat al veïnat i a tota la gent que vulga visitar el poble a gaudir intensament d’este esdeveniment on la alegria torna a estar present als carrers i places després de haver tingut que ser ajornat per la pandèmia de la Covid-19.

L’alcalde de la Font de la Figuera, Vicent Muñoz, ha declarat al respecte que «aquest Tasta la Font 3.0 servirà de retrobament de la gent amb els comerços i professionals. Retrobant-nos al carrer i la plaça, i esperem que, per fi, amb el sol, l’alegria i els somriures».

DIVENDRES 1 D’ABRIL

19H RUTA DEL COMERÇ I PROFESSIONALS: Des de la porta de l’ajuntament, acompanyats per la Xaranga de la Lira Fontiguerense es visitaran les ubicacions dels diferents comerços i professionals participants en l’edició 2022 on se’ls entregarà un distintiu pel reconeixement a les “persianes alçades”, símbol de l’economia local i de proximitat, columna vertebral de la Font de la Figuera.

DISSABTE 2 D’ABRIL

11H INAUGURACIÓ DE LA PASSAREL·LA DEL COMERÇ I PROFESSIONALS: El Carrer Nou tornarà a ser la passarel·la de les ofertes comercials i professionals que participen en esta nova edició 3.0 on tendes i serveis també tenen el seu protagonisme, amb les seues propostes i la presentació dels vídeos promocionals.

A més, enguany volem fer el reconeixement a una de les tendes més emblemàtiques de la Font de la Figuera, que ha gestionat fins enguany Carmen Cambra i que tancarà per jubilació. Volem posar en valor l’esforç i la valentia de portar tants anys amb la persiana alçada, perquè pensem que és fonamental tindre tendes obertes per a la vida d’un poble com el nostre. Durant el matí, xiquets i xiquetes gaudiran també d’activitats lúdiques a la placeta de l’Església.

18H INAUGURACIÓ DE LA MOSTRA GASTRONÒMICA: La plaça del poble s’omplirà de carnisseries, forn, verduleria i cellers per degustar vins i caves, embotits, carns, torrades, plats preparts, dolços etc. La inauguració d’enguany anirà a càrrec dels Tartanets, els i les artistes més joves de Tartana Teatre, de la Lira Fontiguerense. Les i els més xicotets disposaran d’activitats lúdiques també de vesprada a la placeta de l’Església.

Al voltant de les 20.30h començarà la marxa amb cistella de vímet a la plaça Major, amb la distribució de taules perquè la combinació de menjar i festa siga compatible amb les mesures establertes. Torna la música al carrer maridada amb el bon rotllo.

La mostra gastronòmica serà eco compostable 100% i estaran habilitats els contenidors perquè l’entorn estiga sempre el més adequat per a l’esdeveniment.

DIUMENGE 3 D’ABRIL: DIA DEL PATRIMONI CULTURAL, PAISATGÍSTIC I HISTÒRIC-ETNOLÒGIC

10h Comencen a la parada de l’Altet de Palau les visites guiades per grups de 20 persones al jaciment arqueològic de l’edat del Bronze en un enclavament importantíssim dins de la Vall de Montesa.

10.30h El retaule de Joan de Joanes s’obrirà des de l’església la Nativitat de la Nostra Senyora, a la visita de grups reduïts per conèixer una de les peces més rellevants del renaixement valencià, de la mà del pintor i fill predilecte de la Font de la Figuera.

11h El Museu Històric-Etnològic la Costera tindrà també les portes obertes el dia del patrimoni local, amb visites guiades per mostrar el celler del segle XVIII, la casa del segle XVI amb peces també posteriors, l’almàssera, l’antiga destil·leria de la família Maldonado-Ferri i l’espai de Vicent Tortosa.

12h Visites als cellers on es mostra la tasca del dia a dia que el personal de les bodegues desenvolupen perquè els vins tinguen la rellevància que tenen arreu del món.

Totes les visites i grups es gestionaran a través del telèfon 96.229.03.22 o al correu [email protected]

Tags: Font De La Figuera

Lo + leído

Alzira impulsa la digitalización segura: jornada gratuita sobre emprendimiento mediante Asistentes de WhatsApp e IA seguros

El Ayuntamiento de Alzira, en colaboración con TICNegocios Cámara Valencia, Ciudadano Conversacional (colaborador de INCIBE…

La Diputació de València enciende la Navidad con la campaña “Tu fas gran el nostre Nadal” y una amplia programación cultural

La Diputació de València ha dado la bienvenida oficial a la Navidad con la presentación…

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Gandia va donar inici oficial al Nadal amb un esdeveniment en què la regidoria de…

Otras noticias

Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
Vista nocturna de la Seu de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona nova llum al seu centre històric: comença la renovació LED de la Col·legiata de la Seu

Por Toni Cuquerella
Tram de la línia de tren entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Llum verda a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins: 20,5 milions per a modernitzar la línia ferroviària

Por Toni Cuquerella
Bob Pop.
La Costera

Bob Pop inaugurarà a Xàtiva el primer Festival Literari LGTBIQ+ de la Comunitat Valenciana, ‘Lletres Dissidents’

Por Toni Cuquerella
Una de les càmeres instal·lades als accessos del Carraixet a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reforça la seguretat: Càmeres LPR intel·ligents blindaran Bixquert i els accessos del Carraixet

Por Toni Cuquerella
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?