9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Costera
La Costera

La Font de la Figuera equipa amb purificadors d’aire tote les seues aules per lluitar contra la Covid-19

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 9:03 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado febrero 10, 2021
529 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El CEIP Mare de Déu dels Xics i l’EI Els Menuts ja compten amb un total de 16 aparells que han suposat una inversió de 6.405,56 euros de l’ajuntament

Des d’aquesta setmana el totes les aules del CEIP Mare de Déus dels Xics i l’EI Els Menuts compten amb purificadors d’aire que milloraran la qualitat de l’aire eliminant més del 99,9% dels aerosols. D’esta manera, es contribueix a la prevenció de contagis de coronavirus dins de l’espai escolar.

En total s’han adquirit 16 purificadors, assegurant la instal·lació d’un aparell en cada aula, tant del col·legi com de l’escoleta. A més, els purificadors poden ser traslladats a qualsevol altre espai, segons les necessitats, perquè es poden moure fàcilment. Així, la inversió total amb fons propis ha sigut de 6.405,56 euros.

Estos aparells, seguint les recomanacions de la Conselleria de Sanitat, compten amb filtro absolut HEPA H13 circular, carbó actiu i nano Silver Technoly i s’utilitzen per a purificar l’aire en espais on la ventilació no és suficient. Este tipus de filtre és un sistema capaç d’eliminar més del 99,9% dels aerosols del corrent d’aire que els travessa, per això la seua funció és evitar la propagació de bacteris i virus, per la qual cosa serveixen per a previndre infeccions.

L’alcalde, Vicent Muñoz, ha destacat la importància d’esta adquisició en la prevenció de contagis dins dels espais escolars. A més, ha afegit que l’Ajuntament ha buscat en tot moment la priorització i “en lloc de dur a terme mesures que només foren efectives a l’hivern o en dies de baixes temperatures, ha buscat altres que foren molt més efectives durant tot el curs, com és el cas dels purificadors d’aire”. “D’esta forma aconseguim una estància en les aules molt més segura, pensant a llarg termini”, ha conclòs l’alcalde.

Per la seua part, la regidora d’Educació Irene Vila, que ha estat present en el moment de la instal·lació dels purificadors, ha reivindicat la seguretat de les aules en temps de coronavirus. “Esta és una mostra més de que els espais escolars són segurs i continuarem treballant en eixa línia”, ha declarat.

Tags: Font De La Figuera

Lo + leído

Xàtiva inverteix 884.000 euros en un Pla d’Ocupació per contractar 35 persones en situació de vulnerabilitat

L'Ajuntament de Xàtiva ha anunciat la posada en marxa del Pla d'Ocupació Local PI 2026-2027,…

Gandia aprova una nova tanda de Xecs culturals-escolars i supera els 2.500 beneficiaris

La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Gandia ha aprovat aquest matí de dimarts,…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 7 de octubre

La previsión meteorológica en Requena para el miércoles 7 de octubre indica un día nuboso…

Otras noticias

Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier Ruiz
9204 moixent vallada font figuera policia
La Costera

Moixent, Vallada i la Font de la Figuera s’uneixen per prestar conjuntament serveis de la policia

Por Redacción ComarcalCV
6138 font figuera moros cristians contrabandistes
La Costera

La Mancomunitat la Costera-Canal i la Font de la Figuera celebraran el primer encontre comarcal de Moros i Cristians

Por Redacción ComarcalCV
390 vicent munoz
La Costera

L’ex alcalde de la Font de la Figuera, Vicent Muñoz (Compromís), deixa l’ajuntament després de 16 anys com a regidor

Por Redacción ComarcalCV
La Costera

El PSPV obri expedients als col·lectius de la Font de la Figuera i Benifairó de la Valldigna per no fer governs progressistes

Por Redacción ComarcalCV
ComarcalCV

Editado por

Auditado por

Miembro fundador de

  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?