ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Canals injectarà vora 500.000 euros en ajudes al comerç local

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 9, 2021
392 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El consistori especialment vol ajudar a autònoms i micropimes afectats per la pandèmia

L’Ajuntament de Canals va iniciar la seua ajuda al comerç local immers en la crisi de la covid-19, el passat mes de desembre de 2020 on juntament amb el col·lectiu associem (l’associació de comerciants i empresaris locals), iniciaren la campanya d’impuls al comerç local sota el lema ‘Et toca, Tria Canals’, on es mobilitzaren 27.000 euros traduïts en més de 1.200 vals de compra valorats en 20 euros, al voltant de 40 comerços al detall de la localitat es beneficiaren d’aquesta campanya.

A l’inici de 2021 l’Ajuntament de Canals anunciava més ajudes, aquesta vegada per a autònoms i micropimes del municipi afectades per la pandèmia amb una injecció de vora 125.000 euros. L’objectiu d’aquestes, és ajudar a les empreses més menudes de la localitat (autònoms i empreses de menys de 10 treballadors, amb un volum de negoci anual o un balanç general anual que no supera els 2 milions d’euros) que o bé s’han vist obligades a tancar pel Real Decret del Govern d’Espanya, o han reduït el volum de la seua facturació en almenys un 50%.

La convocatòria permetrà cobrir despeses que inclouen lloguer, despeses en equipament i material sanitari, assegurances, telecomunicacions, assessoria, aigua o electricitat que des d’abril fins a juny varen assolir les empreses i comerços en plena pandèmia, al voltant de 155 empreses i autònoms s’han interessat per aquesta ajuda. La darrera de les ajudes, a la que ja s’ha adherit l’Ajuntament de Canals, és el pla de xoc posat en marxa per la Generalitat Valenciana per ajudar econòmicament als sectors més afectats per les restriccions sanitàries i que s’han vist obligades a tancar els seus negocis, a reduir els seus horaris d’obertura o a limitar la seua activitat, amb les perdudes econòmiques que això ha provocat. El Pla resistir atorgarà a Canals més de 300.000 euros.

A més cal destacar la condonació per part de l’Ajuntament de Canals de la taxa d’ocupació de la via pública de taules i cadires per als negocis de restauració, que ja estava suspés des del passat estiu i fins al mes de març i que ara s’allarga fins al mes de desembre de 2021.

A banda, es preveuen al llarg d’aquest any 2021 més ajudes institucional cap als sectors productius del municipi afectats per la pandèmia de la Covid-19. Tornero regidor de l’àrea de promoció socioeconòmica de l’Ajuntament de Canals afirmava que «davant la situació que travessen ara mateix els negocis de Canals alguns tancats a pany i clau per la crisi pandèmica, és més que urgent estar al costat dels que els regenten i donar-los tota mena de suport».

Tags: Canals

Lo + leído

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

La gestión del Departamento de Salud de Sagunt se encuentra en el centro de la…

Reforma de la Ley Electoral: la Unió Municipalista consigue las firmas para rebajar el listón al 3% y traslada el debate a Les Corts

La campaña de movilización emprendida por la Unió Municipalista ha alcanzado su objetivo principal. La…

Ferran Bartual recibe el Ninot d’Or del Gremi Artesà d’Artistes Fallers en Foios

El Ayuntamiento de Foios ha anunciado que Ferran Bartual, regidor de Falles, será galardonado con…

Otras noticias

Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
Quadre cap per avall de Felip V.
La CosteraLa Plana Baixa

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte del Centre Raimon de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva esquiva les retallades de la Generalitat i iniciarà les obres del Centre Raimon abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ha tornat a marcar la temperatura màxima d'Espanya.
La Costera

Xàtiva registra la temperatura màxima d’Espanya: la calor es dispara a la Comunitat Valenciana per sobre dels 32 graus

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

Piden cinco años de cárcel por estafar a su consuegra en un negocio de hostelería en Xàtiva

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?