ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Canals rep una subvenció de 450.000 € de la Unió Europea per a la modernització i rehabilitació del Mercat Municipal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 2, 2022
302 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajuntament de Canals aportarà el 20% de la subvenció que ascendeix a 112.054 euros més IVA

El Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme ha atorgat una subvenció, finançada per la Unió Europea, de 448.216 euros per a la modernització i rehabilitació del Mercat Municipal de Canals.

Aquesta subvenció es troba dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència per al desenvolupament dels mercats, zones urbanes comercials, comerç no sedentari i canals curts de comercialització.

Entre les actuacions que es duran a terme s’inclouen la transformació digital, que consistirà en la creació de la pàgina web, així com l’ampliació de la xarxa wifi; la millora dels punts de venda; la instal·lació de fonts d’energia renovables i de climatització; activitats relacionades amb la formació, com la realització de cursos de màrqueting i venda online i finalment, en la creació de la senyalística i marca del mercat municipal. També es duran a terme les obres per a la rehabilitació de l’edifici.

Tant la regidora Hilzonde Badía, com l’alcaldessa Mai Castells, han tingut diverses reunions per a informar amb detall del procés a totes les parts implicades. Primerament, es van reunir amb els tècnics d’urbanisme de la Casa de la Vila per a estudiar les línies d’actuació. Tanmateix, Badía va informar del projecte a l’Associació de Venedors i Venedores del Mercat Municipal, els quals van rebre amb gran entusiasme aquesta bona notícia que obrirà el camí cap a un mercat excel·lent. I per últim, aquesta mateixa vesprada, tant la regidora com l’alcaldessa, han fet partícips als portaveus de la corporació municipal d’aquest projecte tan beneficiós per al poble.

“Des del consistori es vetlarà perquè els venedors i venedores del Mercat Municipal puguen desenvolupar la seua tasca de la millor manera possible durant el temps que duren les obres”, assegurava Hilzonde Badía. Així també “volem donar l’enhorabona i reconéixer el treball a la cap de

departament d’ADL del consistori, per aconseguir que el mercat de Canals obtinguera una de les majors puntuacions i, d’aquesta manera, dotar al nostre municipi d’un edifici modern i adaptat a les noves tecnologies i als nous temps. Des de l’equip de govern ens deixarem la pell en tots els projectes que beneficien a Canals”, remarcava Mai Castells.

Tags: Canals

Lo + leído

El tràgic final del rector de la Universitat de València, Peset Aleixandre: per què l’Espanya franquista va afusellar el científic més brillant?

La història de la ciència i la democràcia té noms que van ser silenciats a…

Desmantelado un punto de venta de droga en Torrent frente a un colegio

La Policía Nacional ha desarticulado en Torrent un punto de venta de marihuana y hachís…

Gandia inicia la construcción del edificio principal de la Nova Marina con licencia oficial

El Ayuntamiento de Gandia ha otorgado la licencia de obras para la construcción del edificio…

Otras noticias

Guardia Civil.
La Costera

Detinguts a Xàtiva els autors d’un tiroteig i intent d’homicidi al Real de Gandia

Por Toni Cuquerella
Obres al CEE Pla de la Mesquita de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva diu «prou» a la constructora del Centre d’Educació Especial Pla de la Mesquita: per què s’ha trencat el contracte?

Por Toni Cuquerella
Nadín Ferrando, Reina de la Fira de Xàtiva 2026.
La Costera

Qui és Nadín Ferrando López, la nova Reina de la Fira de Xàtiva 2026?

Por Toni Cuquerella
Plaça de Bous de Xàtiva.
La Costera

Deu anys de la remodelació de la Plaça de Bous de Xàtiva: de duplicar-se el cost a 12 milions a recinte sense activitat

Por Toni Cuquerella
'El Sant Sopar' de Vicente López.
La Costera

Finalitza la restauració de ‘El Sant Sopar’: així llueix l’obra mestra de 1806 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge d'una de les afusellades de Xàtiva (foto: Eva Máñez).
La Costera

De modistes a sindicalistes: qui eren les 20 dones afusellades pel franquisme que Xàtiva recorda ara?

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?